Zář 21

Jsme národ závistivých idiotů, nebo jen idiotů bez přívlastku?

21.09.2012 v kategorii Úvahy. / Zobrazeno 6 025x / 33 komentářů

Na slovo „závist“ začínám být poslední dobou krapátek alergický. Zkuste schválně napsat kamkoli cokoli negativního o někom, kdo vydělává nějaké peníze. Jaké myslíte, že bude nejčastěji používané slovo v komentářích od těch, kteří s vámi nesouhlasí? S naprostou jistotou to bude slovo „závist“. Jakoby snad neexistoval jiný důvod psát o někom úspěšném něco negativního.

Jsme fakt národem závistivých idiotů, kteří negativní postoje vůči čemukoli a komukoli prezentují skutečně jen ze závisti? Nebo jsme prostě jen národ idiotů?

Osobně si myslím, že jsme prostě jen národ idiotů a to bez toho přívlastku „závistivých“.

Fakt si nemyslím, že každý negativní článek je napsaný ze závisti. A jen úplný idioti si to mohou myslet.

Je pro vás opravdu tak těžce představitelné, že někdo může mít negativní postoj k čemukoli jen proto, že to tak prostě cítí?

Opravdu si myslíte, že třeba o Kiršovi píšu negativně jen proto, že mu závidím? Nemůže to být náhodou proto, že je mi na blití z toho, jak si hraje na velkého moralistu a přitom je jeho projekt úplný hnůj, ve kterém se snaží vytáhnout prachy z úplných chudáků tím, že jim naslibuje miliony?

Co mu mám závidět? To, z čeho mi je na blití? Nebo peníze, které na tom vydělá? Směšný

Zamyslete se trochu, než zase jednou o někom napíšete, že je to závistivec.

Už jsem viděl kecy o závisti či „kdo umí, ten umí. Kdo neumí, ten čumí“ v souvislosti s kritikou dalšího neskutečného paskviku seoskola.cz. Proboha co by měl kdo závidět tomu člověku, kdo tohle vytvořil?

Ten člověk ze sebe udělal totální Dorotu. Totálně se zprasil mezi lidmi z oboru a tipuji, že tím nevydělá ani na slanou vodu vzhledem k tomu, jakým způsobem vede marketing, kdy na jednu stranu říká, že chce oslovit lidi, kteří nemají o SEO ani potuchy, a na stranu druhou reklamu šíří pouze tam, kde jsou lidé, kteří toho o SEO vědí nejspíš ještě víc než on samotný.

Je tohle záviděníhodné? Nemyslím si.

Opravdu si nemyslím, že každý negativní komentář a každý negativní článek napíše závistiví idiot. Naopak si myslím, že idioti jsou ti, kdo si tohle myslí.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:

DOPORUČUJI: Objednejte si webhosting se slevou 50% (slevový kód: WWW50)

Velké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:

SEOŠkola.cz Jak získat více návštěvnosti z vyhledávačů


Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.


33 komentářů / Jsme národ závistivých idiotů, nebo jen idiotů bez přívlastku?

  1.  Václav Bartoš web dne 21.09.2012 v 10.50 hod.

    Článek informačně o ničem. Vždycky mě dojme, když se český národ snaží o nějakou ponejvíce negativní identifikaci. Ten Hašek ťal do živýho, tj. banda velmi chytrých idiotů. Každopádně těch pár minut strávených psaním tohohle balastu jsme mohli strávit domluvou obchodu, vykoupil bych odkazy na tvém webu. Bude o ně velký zájem. Odkazy fakturujeme každý den, takže přírůstek do našeho portfolia ani nepocítíme. Což je nabídka i pro ostatní – řekněte si cenu za celé balíky odkazů, nabídneme je klientům a odkoupíme od vás reklamní prostor. V odkazu u jména je kontakt na mě. A hlavu vzhůru. S těmi chytrými idioty jsem si dělal legraci. Nebude to tak zlé.

  2.  Petr Jeník dne 21.09.2012 v 10.54 hod.

    Já jsem teď pár dní marodil, tak jsem neměl nějak sílu pracovat. Když jsem neležel, tak jsem jen tak seděl u compu a psal blbosti.
    V pondělí to nějak dořešíme.

  3.  Martin dne 21.09.2012 v 10.57 hod.

    Možná mi začíná připadat, že neumíš napsat nic hodnotného. Proč nenapíšeš o tom co ty děláš dobře? Pořád jen kritika a pokud jsem tě naposledy tak vytočil tím, že jsem ti psal ze závisti, tak teď si to rozhodně vyšperkoval. No nicméně pokud to není závist, tak je to nemoc, nebo úchylné přesvědčení o tom, že to co píšeš má nějaký význam.

  4.  Jan dne 21.09.2012 v 10.57 hod.

    Zavístivče :) ) né teď vážně. Je to jak píšeš, kritika se nelíbí nikomu a nejlehčí jak je možno kritiku shodit je tak, že se nazve závistí (případně se hledají gramatické chybky). A je jedno zda se jedná o kritiku Kirše nebo kohokoli jiného (a že jich tu je)

  5.  David Lörincz blog David Lörincz dne 21.09.2012 v 11.05 hod.

    Já už jsem zase alergický na slovo Kirš. Ty nejsi závistivý, ale závislý. Závislý na Kiršovi. Tak Ti utkvěl v hlavě, že se k němu musíš vracet v každém článku už déle než měsíc.

    Poslední články jsou opravdu hnůj – nevím, jestli Ti došel alkohol nebo se ti nedostává inspirace, ale je to tak.

    A tenhle komentář rozhodně nepíšu ze závisti, ale jen mám negativní názor, protože to tak prostě cítím.

  6.  Petr Itálie.net dne 21.09.2012 v 11.39 hod.

    Ja si myslim, ze o Kirsovi pises, protoze vis ze u nas ctenari negace miluji a Kirs je dobry cil. Lide radi ctou POOH.cz, nebo Plavacka, protoze maji radi kritiku a nadavani na cizi vykony, nikoliv chlubeni se vlastni praci. Vsimni si, ze treba SEO „specialista“ Plavacek se nikdy nepochlubi se uspesnosti webu, ktere ma ve sprave. Proc asi? Protoze pomlouvat ostatni je vdecnejsi tema. Naopak lide kteri se snazi pochlubit svou praci, svymi vysledky, ti vzbuzuji odpor. Klasika je bananovy Radovan, ktery nejde cestou negace ale spis se rad vychlouba, coz je v zahranici bezne, ale u nas neodpustitelne. No a ty jako chytry clovek si na toto nase specifikum prisel a logicky toho vyuzivas, samotny Kirs a jeho podnikani je ti nejspis ukradene, nejsi jeho cilova skupina ani on tvoje, o konkurenti taky nejste a zavist je hloupost, neni totiz co zavidet.

  7.  Petr Jeník dne 21.09.2012 v 11.49 hod.
  8.  Petr Jeník dne 21.09.2012 v 11.51 hod.

    Martin: Jo – našel si se v tom článku správě. Jsi idiot.

  9.  Petr Jeník dne 21.09.2012 v 11.58 hod.

    Tak na to koukám a vidím, že 8 z 10 posledních článků na tomto mém NENÍ o Kiršovi.
    A přesto mi tu vyčítáte, že píšu jen o něm.
    Nejste jím náhodou tak trochu posedlí vy, když ho vidíte i tam, kde není? :)

  10.  Ladyle Žena007 dne 21.09.2012 v 12.33 hod.

    To je Kirš tak mocný, že vám stojí za tolik úvah? Pěkně prosím, pár článků mi tu fakt pomohlo a Kirše opravdu nemusím, ale nechci číst pořád o něm.

  11.  Petr blog dne 21.09.2012 v 13.45 hod.

    Petr Jeník: Nevím jak to vidíš ty, ale pan David Kirš mě tu bije do očí celkem často. Hned ve 4 ze všech osmi zářijových článcích se toto jméno vyskytuje.
    Ale toto je naprosto tvá věc. Je to tvůj blog, tvé panství. Psát si tu můžeš cokoliv. Tak jako já na svém blogu.

    Nicméně k článku. Je to zajímavý článek, ale moc s ním nesouhlasím. Podle mě většina lidí kritizuje jen proto, že se bojí přiznat, že tomu člověku, kterému se daří, závidí. Nejraději by se vidělo na jeho místě. Protože napřílad co pan Kirš dokázal, to si zaslouží opravdu klobouk z hlavy dolu. Tento fakt nikdo nemůže popřít.

  12.  Petr Jirásek blog dne 21.09.2012 v 18.02 hod.

    Zavist je snad jen tam, kde je irelevantni kritika. A kdyz nekdo pise opravnenou kritiku, tak vetsinou ten, kdo je pod kritikou, misto racionalnich argumentu pouze rekne, ze to je jen zavist. Bohuzel, hodne jednoduchych lidi na to zabere.

  13.  Dan poradce dne 21.09.2012 v 18.15 hod.

    Petr: „Podle mě většina lidí kritizuje jen proto, že se bojí přiznat, že tomu člověku, kterému se daří, závidí.“
    To je pěkná blbost. Ono ale dost záleží na tom, jak ta kritika vypadá. Zase pokud někdo někoho „kritizuje“ bez argumentů a např. o nějaké podnikateli bez znalosti řekne, že si prachy určitě nakradl a pod., tak pak o většinou závist asi je.

    Jinak ona i závist nemusí být něco apriori špatnýho. Pokud se teda nepřeklene to jen negativitistickýho pohledu na věc. Závist je z určité části motorem pokroku. Já osobně pokud někomu něco závidím, tak to není úspěch ani prachy… ale štěstí. A myslím že mě to spíš nakopává pozitivním směrem, protože chci být také šťastný a podle toho se řídím.

  14.  Adam IT magazín dne 22.09.2012 v 7.38 hod.

    S Petrem souhlasím a osobně se na to dívám úplně stejně. Kiršovi nezávidím ani korunu, ale to, jakým způsobem peníze vydělává prostě nezkousnu. Je to srovnatelné s ojebáváním nic netušících důchodců. Vždyť Kirš se soustředí na lidi, kteří jsou na tom finančne špatně a dostane z nich i to málo, co mají…

    Nicméně je fakt, že před nějakou dobou tady bylo lepší čtení. Chcete to více invence a inspirace :-)

  15.  Josef SEOŠkola dne 22.09.2012 v 10.04 hod.

    Zdravím Petře.

    Trochu mě mrzí tvůj přístup, doufám že je především pro zaujetí čtenářů.
    Nevím jak můžeš posuzovat kurz, který jsi neviděl, na základě jednoho videa, které je o úplných základech SEO.

    Nepamatuji se, že bych říkal, že kurz je pro lidi, kteří o SEO nic nevědí. Ohledně cílení: Na Webtrh nechodí jenom SEO specialisté. Osobně jsem si ověřil po několik let, co tam občas něco nabízíme a poptáváme, že tam chodí i jiní lidé, širší cílová skupina.
    Možná to není to nejvhodnější místo, ale je to přeci můj risk.

    Bohužel jsme se ještě neviděli osobně, tudíž předpokládám, že se neznáme. přitom už v článku píšeš, jak nic neumím. To mi nepřipadá fér.

    Tvoje stránky mám rád, i když s mnoha věcmi nesouhlasím . Ale dnešní ostrý přístup se mi nelíbí. Napiš, že tě trénink nezaujal, to pochopím. Ale nesnaž se mě shodit a říkat, že nic neumím.

    Díky za pochopení.

  16.  Honza Lezecká Revue dne 22.09.2012 v 10.17 hod.

    Tvůj blog čtu rád, jelikož tady nacházím hodně zajímavých a užitečných názorů a rad. Dokonce jsem si ho přidal do svého agregátoru článků.
    Taky si myslím, že má smysl upozorńovat na lidi a byznys typu Kirš.
    Ale podle mýho názoru, nejhorší na špatných věcěch je, že negativní pole, který kolem sebe šíří, může i z dobrých věcí které zasáhne, časem udělat horší.

  17.  Petr Jeník dne 22.09.2012 v 11.10 hod.

    Josef:
    To že je určený pro „SEO lamy“ říkají tví zastánci.
    Co je předmětem kurzu nevím. Neví to totiž ani ti, kterým se to snažíš prodat.
    Jediné, co se dozvědí je to, že to asi budou hrozně potřebovat a že hrozně prohloupí, když se do kurzu nepřihlásí.
    Kde se dozvím cenu kurzu? To jí těm účastníkům řekneš až po tom, co do nich budeš v pěti videích zdarma hučet kraviny bez obsahu a jen jim budeš dokola říkat, že v tom placeném se dozvědí víc?
    Tohle je to, co mě totálně vytáčí na podobných prezentacích.
    Mimochodem je ti co závidět? Nebo tví zastánci nebudou mít tentokrát naprosto žádný „argument“?
    Už si to někdo zaplatil? Tvůj vzor Kirš vykřikuje ty částky co nejhlasitěji to jde. Od tebe jsem žádné číslo zatím nikde neviděl.

  18.  dk kravaty, kravata, dárek pro muže dne 22.09.2012 v 13.34 hod.

    Tentokráte 100% souhlas s Petrem, jelikož jsem téma o SEOškole založil já plně se ztotožňuji s tímto spojením.

    ´´Proboha co by měl kdo závidět tomu člověku, kdo tohle vytvořil?
    Ten člověk ze sebe udělal totální Dorotu. Totálně se zprasil mezi lidmi z oboru a tipuji, že tím nevydělá ani na slanou vodu vzhledem k tomu, jakým způsobem vede marketing, kdy na jednu stranu říká, že chce oslovit lidi, kteří nemají o SEO ani potuchy, a na stranu druhou reklamu šíří pouze tam, kde jsou lidé, kteří toho o SEO vědí nejspíš ještě víc než on samotný.
    Je tohle záviděníhodné? Nemyslím si.´´

    Opravdu se najdou takoví chudáci co jsou shcopni závidět i tohle a tak logicky dle přísloví podle sebe sopudím tebe vykřikují…on mu závidí.

    Každej ať dělá co chce. Právo podnikat v čem si zvolím je každého právo a volba, ale je třeba počítat s kritikou. Taky bych si mohl založit SEO školu pro LAMY…. a 100% by byla pro LAMY přínosná… a troufnu si říci, že skoro každej kdo stráví pár týdů googlováním po blozích Kubíčka, H1čky a dalších… a načerpá info a má zájem se učit by to mohl udělat. SEO není o něčem tajném…. SEO je o práci a částěečně o penězích. NIC VIC nic miň. Nikdo nemůže vědět jestli ten kurs je či není k ničemu. Pokud to bude pro lamy a bude to stát 899 korun a doví se tam co by četli 2,3 po webech budiž….

  19.  Pavel MS Office - ať pracuje za vás dne 22.09.2012 v 16.54 hod.

    To dk: Jak koukám kolem sebe (nejen na internetu), tak se stačí ohánět správnými slovy (SEO, SEM, PPC, CEO, …) a najdou se takový co rádi zaplatí.

    Ale třeba ukáže recenze na realizované projekty ať se může člověk něco nového naučit.

  20.  Senky Ceruza - web | grafika | reklama | a tak ďalej dne 23.09.2012 v 15.59 hod.

    „Nemůže to být náhodou proto, že je mi na blití z toho, jak si hraje na velkého moralistu a přitom je jeho projekt úplný hnůj, ve kterém se snaží vytáhnout prachy z úplných chudáků tím, že jim naslibuje miliony?“

    Z tohto vyplýva, že mu závidíš nie peniaze, ale slávu. Presne tak, stále mu závidíš. Trhá ťa to, lebo je populárny.

    Inak, nie, tí, ktorí ti vravia, že len závidíš, nie sú idioti. Len vedia, že ak niekto píše kriticky, ale zároveň má byť konštruktívny, musí napísať aj odporúčanie, ktoré pre osobu, ktorú kritizuje, má. Ty ale píšeš, že sú všetci debili, hlupáci, ako sa zosmiešňujú a ponižujú. Ale nikde nie je nič konštruktívne (okrem „super“ rady: „Mal by s tým okamžite skončiť“).

    Píšeš bulvár, nič viac.

  21.  Petr Jeník dne 23.09.2012 v 16.34 hod.

    Jakou slávu mu závidím? To že o něm lidé vědí v souvislosti s projektem, ze kterýho je mi na blití? Takovou slávu mu mám závidět?

    A co mám dávat za konstruktivní kritiku k projektu, který je svojí pointou od základu hnůj?

  22.  Alfréed dne 23.09.2012 v 17.49 hod.

    Národ kopírovačů. stovky slevomatů, tisíce e-shopů na jedno brdo. To je náš národ.

  23.  Senky Ceruza - web | grafika | reklama | a tak ďalej dne 23.09.2012 v 18.54 hod.

    Petr Jeník: presne takú slávu. Mne je úplne jedno, či spravil jeden veľký podvod alebo to s tým myslí vážne. Každopádne mu to vyšlo. Kritizuješ, a pritom si ani nešiel na jeho tréning, nevieš čo sa tam robí, a kydáš na neho viac, ako na politokov, z ktorý ti určite musí byť rovnako zle.

    Ja by som skôr povedal, že český (ale aj slovenský) národ, to je veľká kopa nespokojných nekonštruktívnych kritikov, ktorí len závidia a závidia. A keď už nemajú čo závidieť, tak kydajú len tak, preventívne. Alebo preto, že sa im niečo nepáči. Ako keby boli najväčší pánovia na svete a všetko sa im muselo podriadiť. Chýba im aj to minimum pokory a rešpektu voči slobode iným.

    Lebo sloboda jedného končí tam, kde začína sloboda druhého. Obyvatelia tunajších národov si však asi myslia, že ich sloboda nikde nekončí…

    Skôr by som povedal, že by si sa mal riadiť heslom: „Drž hubu a krok,“ lebo toto nie je sloboda vyjadrovania, toto je urážka na cti.

  24.  Petr Jeník dne 23.09.2012 v 19.13 hod.

    Senky: ty jsi idiot asi opravdu velkej – jiný výraz pro tebe opravdu nemám. Kvůli takovým jako ty napíšu zvláštní článek, protože ty kecy o závisti jsou naprostý nesmysly a ty i tady píšeš tyhle sračky :)

  25.  Senky Ceruza - web | grafika | reklama | a tak ďalej dne 23.09.2012 v 20.09 hod.

    V pohode, rád si to prečítam. A myslím, že s radosťou odpíšem formou môjho článku ;) . Nuž, raz to tak ostane. Práve som počúval jednu prednášku o tom, že pýcha a hlúposť idú vždy ruka v ruke. Snáď to pochopíš, keď sa skúsiš aspoň raz v živote trošku pokoriť.

  26.  Kuba dne 24.09.2012 v 11.02 hod.

    O webu SEOškola.cz jsem neměl až do teď tušení a musím říct, že je to Kirš přes kopírák. Borec úplně stejně debilně mluví jako Kirš, web je perfektní kopií s tím, že se lehce změnily některé prvky.

    Vypadá to, že se máme na co těšit, předpokládám, že se takových „projektů“ objeví více.

    BTW: jsem strašněj závistivec LOL

  27.  Tommi dne 24.09.2012 v 22.36 hod.

    u tohodle blogu se vždycky děsně nasměju :-D Je fajn mít něco jiného na práci, než pana Multilevela :-D Každá zášť, nese trochu závist. Přece by ti to jinak Petře bylo úplně jedno, ne? Na druhou stranu, každý trochu závidíme…

  28.  cinester dne 26.09.2012 v 12.53 hod.

    „Velké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:
    SEOŠkola.cz Jak získat více návštěvnosti z vyhledávačů“

    To je nejaky divny humor…

  29.  Tom dne 27.09.2012 v 10.51 hod.

    Petře, nezlob se, ale mě je na blití z tebe… Kirš i SEOškola je jen podnikání. Každý má svobodu se rozhodnout, jestli si kurz koupí nebo ne. Tento blog jsem četl rád, ale po sérii tvých ufňukaných článků mám pocit, že kvalitu jsi nechal někde za dveřma. Asi mi odpovíš, že jsem debil a idiot + že tvoje články nemám číst, když se mi nelíběj. Nebudu, neboj. :)

  30.  Petr Jeník dne 27.09.2012 v 11.00 hod.

    Ty tu vidíš nějaké fňukání?
    A vlastně sis odpověděl sám. Prostě sem nelez a budeš mít klidný spaní.

  31.  Jarča Závist dne 28.09.2012 v 12.03 hod.

    Závist je všude kolem nás, je to vlastně naše přirozená vlastnost se kterou se jen učíme žít. Každej se s tím vyrovnává jinak a někdo lépe někdo hůř. Záleží na tom, jakou máte rodinu, přátelé a jaký žijete život…, mějte se ldičky a život je opravdu krátký na to, abychom si jen záviděli… :-) Přeji hezký pátek všem!

  32.  palo dne 06.11.2012 v 4.34 hod.

    suhlas..
    na kritiku kolacov nemusim nutne pekar.

    nemusim byt genius a majster vsetkych odborov aby som poznal ze 80% ludi su idioti

  33.  GVKB Guru Vit Kouba Bhagavan dne 27.03.2013 v 9.28 hod.