Led 23

Novinky.cz jsou hnůj plný hoven z huby mluvčího městské policie

23.01.2012 v kategorii Nezařazené. / Zobrazeno 12 762x / 31 komentářů

Před malou chvíli jsem si přečetl článek o dvojnásobné vraždě v České Lípě. Podobné věci mě příliš nezajímají a proto jsem se k tomu dostal s více než denním zpožděním. Nevyhledával bych to vůbec, ale dozvěděl jsem se, že tu rodinu znám. Resp. znám hlavu rodiny. Naprosto férového a rovného chlapa.

Je mi na blití z toho, co ty dementi na Novinkách.cz napsali. O to horší to je, že ty hovna vypadli z huby mluvčího českolipské městské policie.

Mluví o Bronxu, Ghettu, problémových lidech a bůh ví o čem ještě. Ani jsem tu sračku nedočetl.

Ten blb snad ani nežije v České Lípě a pokud tohle opravdu řekl měl by na svou funkci okamžitě rezignovat.

Ta tragédie se odehrála na naprosto bezproblémovém sídlišti, v bezproblémovém paneláku v rodině bílých lidí, kteří se na toto bezproblémové místo – tedy sídliště Špičák – odstěhovali před rokem právě z toho Bronxu (sídliště Sever), který na Novinkách zmiňují.

Slušná rodina, kde se prostě nevyvedl syn. Celá rodina se mu snažila pomoci se z těch sraček dostat. Léčení střídalo léčení. Vše bohužel marně. Celá rodina z toho byla nešťastná.

Obrovská tragédie pro zbytek rodiny. Především pak pro hlavu rodiny. Naprosto skvělého chlapa, kterého jsem i na vlastní svatbu pozval. Byl nejlepším přítelem mého otce, kterému byl obrovskou oporou v době, kdy umíral na rakovinu. Těžce nesl osud svého syna, který sklouzl na zcestí a teď těžce nese tu tragédii, která se stala.

A novinky.cz napíšou takovou sračku. Neskutečný. Styďte se redaktoři Novinek a styďte se i vy, mluvčí českolipských strážníků. Styďte se za to, že neznáte město, kde se vaši podřízení mají starat o pořádek. Styďte se za to, že jste řekl takové nesmysli, které jsou pouze přilíváním oleje do ohně. Jak může druhý nejvýše postavený strážník okresního města rozdmýchávat takovýmto lživým způsobem rasovou nesnášenlivost, to mi hlava opravdu nebere.

Je mi hanba za vás pane Doležale.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:

DOPORUČUJI: Objednejte si webhosting se slevou 50% (slevový kód: WWW50)

Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


31 komentářů / Novinky.cz jsou hnůj plný hoven z huby mluvčího městské policie

  1.  Pavel Dárky dne 23.01.2012 v 17.29 hod.

    To bych blil velebnosti. Taky jsem se setkal s médii zblízka a co dokáží je občas fakt nechutné.

  2.  drago web dne 23.01.2012 v 17.35 hod.

    Novinky jsou bulvár. Musí to vydat dřív než konkurence, takže na ucelené myšlenky není čas, natož na ověření smysluplnosti textu.

  3.  kenthanio dne 23.01.2012 v 17.55 hod.

    Zajimavy prispevek. Osobne media vubec nesleduji, protoze jim neverim a domnivam se, ze je lepsi nebyt informovany vubec, nez byt totalne dezinformovany a zmanipulovany.

    Absolutne nejvetsi odpor mam ke „zpravodajstvi“ TV N@VA. Uvadeji nerelevantni informace (vrazdy, krev, brutalita, okradeni vozickare) a jeste je schvalne podavaji takovym zpusobem, abych si clovek vytvoril ten jediny spravny nazor.

    Cili jsem to vyresil jinak. Obycejne zpravy vubec nesleduji. Je mi uplne jedno, ze se nekomu ztratilo dite, nekdo spachal sebevrazdu a nebo ze okradli vozickare. Fakt nevidim duvod, proc bych se tim mel zabyvat. Vim, ze se to deje, a dokonce i vim, ze se toho celosvetove stane mnohem vic – jen media neinformuji o vsem, pouze o tech nejstavnatejsich.

    Viz kauza Anicka. Uprimne rikam, ze jsem to nepral ji ani jejim rodicum a radost z toho opravdu nemam. Nic to ovsem nemeni na tom, ze pro to neuronim ani jednu slzu a moje nalada se kvuli tomu nezhorsi. Kdybych mel plakat pro kazde ztracene dite, nedelal bych nic jineho.

    Ovsem media (v cele s TV NOVA) vsugeruji lidem predstavu, ze je to naprosto tragicka zalezitost a VSICHNI musi brecet a litovat. Je to bullshit. Na Facebooku sveho casu byla skupina – tusim s nazvem „Minuta ticha za Anicku“ nebo neco takoveho. „Zucastnilo se“ toho nekolik desitek tisic lidi a na strance te skupiny bylo neuveritelne mnozstvi prispevku, kde se lide za Anicku modlili a psali, ze se urcite najde. Anicka se dodnes nenasla (nebo uz nasla a je mrtva? ted nevim). Kdyby se tech NEKOLIK DESITEK TISIC lidi sebralo a slo Anicku hledat, jak jen to jde, treba by dnes byla ziva a zdrava u svych rodicu.

    Pokud je mi opravdu uprimne lito, ze se nejake dite ztratilo, mel bych vstat a zacit ho hledat. Pak si muzu rict: „Jsem dobry clovek. Bylo mi toho ditete lito a udelal jsem, co bylo v mych silach“. Vetsina lidi ale radeji pisi nesmyslne prispevky, ve kterych prosi o pomoc nejakeho smysleneho Boha. Skoncilo to jak to skoncilo, lidi z toho maji spatny pocit a Anicka je zrejme pod drnem.

    Osobne se priznavam, ze jsem tedy naprosty asocial, zkurvysyn a vyvrhel spolecnosti, protoze me kauza Anicka u srdicka opravdu nebolela. Pokud bych toho zacal litovat, musel bych se sebrat a jit ji hledat do ulic. A co vic – mel bych hledat vsechny ztracene deti a kazdodenne konat co nejvetsi dobro. Bohuzel na to nemam cas ani naladu a proste mi to za to nestoji.

    Nechci, aby se lidi mezi sebou zabijeli. Nechci, aby se ztracely deti. Nechci, aby tady panovala rasova nesnasenlivost. Delam primerene (ne)narocne veci, ktere k necemu budou. Resit smrt jednoho ditete… Sorry, but I am not the God.

    Media proste delaji z lidi tupce. O mne si vetsina ostatnich lidi pro zmenu mysli, ze jsem tupec ja a v 18 letech takove veci holt nechapu. Ne, nechapu a doufam, ze nikdy chapat nebudu.

    ^ Nechce se mi to po sobe ted cist, za pripadne preklepy se omlouvam. ;)

  4.  ConflictBoy Daniel Landa - neoficiální www stránky dne 23.01.2012 v 18.00 hod.

    Co jsem si tak za poslední rok všiml, tak nejen, že si některé zprávy upravují, oni si někdy vymyslí celou zprávu. Novinky.cz holt ty zprávy nekomentuje, ona je tvoří. Jsou pyšní na své čtenáře diskutéry, kteří udělají i z narození pandy v ZOO útok na politiky…

  5.  EVA ŠPIČÁK dne 23.01.2012 v 18.06 hod.

    Bydlím na Špičáku 11 let a řekla,bych že to tady zas tak hrozné není,v baráku máme 94 bytů a v pohodě….všichni nemůžeme mít postavený dům se zahradou.Panelák na sídlišti je prostě náš domov a je tu fakt klid….všude se občas něco stane.

  6.  Milan www.i-noviny.cz dne 23.01.2012 v 19.26 hod.

    Doležala trochu znám díky práci v novinách. Podle mě nic o Bronxu a podobné sračky neřekl. To mu zčásti vložili do úst novináři, zčásti vy.

  7.  Petr Jeník dne 23.01.2012 v 19.32 hod.

    V tom případě by se Doležal proti tomu co napsali v Novinkách měl hodně ostře ohradit.
    Cituju Novinky.cz:

    Strážnici i policisté v českolipském Bronxu zasahují častěji nežli v ostatních čtvrtích osmatřicetitisícového města. Zásahy se obvykle týkají běžných krádeží, distribuce drog, loupežných přepadení, vykradených bytů nebo aut. Došlo i na znásilnění a vraždy. „Něco tak brutálního se tam však doposud nestalo,“ dodal Doležal.

    Já, stejně jako tisíce jiných čtenářů to pochopily tak, že právě toto řekl Doležal.
    Jakou to vyvolalo reakci je vidět v komentářích pod tím článkem.
    Nezasvěcení čtenáři mají jasno v tom, že to „zase byli cikáni“. Je to hnus.
    Pokud se proti tomu článku Doležal ohradí, budu jedině rád a klidně se mu omluvím.
    Pokud ale všechny ty články mluvící o Bronxu a odvolávající se na jeho vyjádření přehlédne, kašlu na něj.

  8.  Adam Sms přání dne 23.01.2012 v 19.43 hod.

    Však novinky a idnes nemají moc daleko k blesku a podobným už delší dobu. V rámci zachování zdraví je lepší to ignorovat.

  9.  Franta dne 23.01.2012 v 20.04 hod.

    Tu paní znám když jsem dělal na dráze,fakt super hodná ženská.Co se týče policajtů tak se ani nedivim,že nevědí kde je bronx.Dyk ty retardi městský věčně seděj na služebně akorát maximálně jdou dát botičky na náměstí a tim jejich region končí.Tahle městká policie je tu uplně k hovnu.

  10.  Milan Bárta dne 23.01.2012 v 20.20 hod.

    Mailovali jsme si kvůli jiné věci, ale schválně jsem se ho zeptal. Z článku navíc nevyplývá, že by to řekl. Citace je v jiné větě. Ale je fakt hnus, jak to kopíroval jeden deník od druhého.

  11.  Milan Bárta dne 23.01.2012 v 22.19 hod.

    Ověřeno ze dvou stran. Hulvátství je na vaší straně.

  12.  nesouhlas dne 24.01.2012 v 0.42 hod.

    Nepopírám,
    že novinky jsou bulvární a pravděpodobně upravují realitu se záměrem vyššího zájmu o článek, jelikož lidé milují násilí v médiích. Zrovnatak nepopírám, že je to pro otce rodiny tragédie.

    Pan Jeník asi nevyrostl na sídlišti Špičák, jako já (a jestliže ano, tak chodil po sídlišti se zavřeným zrakem nebo zbraní okolo pasu, že mu nikdy nikdo nedělal problém, že je nevykradli, že se v jeho okolí nikdy nic nepřihodilo, to by bylo hodně veliké štěstí) a zřejmě ani nebyl v Bronxu, na většině území Bronxu je to útulnější, než na zmíněném sídlišti v Lípě.

    Zajímalo by mě, zda je vyšší kriminalita například na 1000 obyvatel tam anebo tam. Špičák by mohl prohrát.

    Styďte se pane Jeníku za počet hrubek, které vypouštíte směrem k čtenářům.

  13.  Petr Jeník dne 24.01.2012 v 7.29 hod.

    Milan Bárta: Citace je přilepená k odstavci, který mluví o Bronxu a problémovém místě. Zda to tímto způsobem dojebali Novinky je věc druhá. Důležité je, jak to vyznívá a bohužel to vyznívá v neprospěch pana Doležala. Pokud by se měl proti něčemu ohrazovat, tak proti tomuto. Je mi líto, zda jsem reagoval vůči němu nepřiměřeně, ale pokud nejčtenější internetové napíší, že to on řekl, tak já, stejně jako desítky tisíc jiných lidí pochopil, že to tak skutečně řekl. Je na něm a na Novinkách, aby to uvedli na pravou míru. Já mám v tomto čisté svědomí. Reagoval jsem na článek, který ve stejném znění jako já četly a pochopily desetitisíce jiných lidí.
    Hulvátství? Tohle je můj blog a píšu si zde jak uznám za vhodné. Nelíbí se vám můj styl? Nečtěte to!
    Pan nebo paní „nesouhlas“: Vyrůstal jsem na Severu. Utekl jsem odtamtud na Špičák, kde jsem žil následně několik let. Obě místa tak znám moc dobře a mohu srovnávat.
    Hrubky? No a? Jak jsem psal výše, tohle je můj blog. Píšu si zde jak chci a je mi úplně jedno, jaké I/Y kde mám. Nelíbí se vám to? Tak to prostě nečtěte. Je mi to úplně ukradený.

  14.  CB dne 24.01.2012 v 8.43 hod.

    Vražda v Lípě? Opravdu? Od soboty tady není k slechu nic jiného. Nechte mrtvé odpočívat v klidu. Problémového hocha nechte taky plavat, sám si za tu chvíli, kdy si zbořil svět může a sám za něj odpyká krušný trest ve svém duševním vězení, nemluvě o nápravném zařízení, kam ho pošlou. Článek, který obsahuje slovo sračka častěji, než kterékoliv jiné nebudu ani dočítat. :-) Blokaři přeji mnoho dalších podobných článků. Srovnávat sídliště Sever s Bronxem je trochu přehnané, stejně tak jako počastovat tímto jménem Špičák. V Bronxu by obyvatel České Lípy sotva přežil den. Tento ojedinělý čin nedělá z České Lípy Sin-city, proboha.
    Co se týče novinek, dávám autorovi za pravdu. Jako zpravodajský deník stojí za houby. Následuji proto radši Neviditelného psa.

  15.  SH dne 24.01.2012 v 9.30 hod.

    To, co Vy sám píšete, vulgarismus sem, vulgarismus tam. Tím na nikoho dojem neuděláte, to opravdu ne. Spíš si o Vás člověk pomyslí své. To, co se tam doslova stalo, neví nikdo z nás. Ani Vy! A jakožto rozumný člověk byste si měl uvědomit, že média nafukují skutečnosti, snaží se vše zveličit a kolikrát Vám vnutí kdejakou myšlenku. Zjišťujte si fakta a neřiďte se takovým zpravodajstvím.

  16.  Petr Jeník dne 24.01.2012 v 9.40 hod.

    Jak píšu je moje věc. Nelíbí se vám to? Nečtěte to.
    Fakta mají zjišťovat novináři. Já jako čtenář považuji přirozeně za fakt to, co oni napíší. Nebo vy snad když čtete noviny nebo sledujete zprávy, tak si ověřujete to, co jste v nich viděl/a ?
    Tento můj post není zpravodajství. Je to rozhořčení nad tím, co oni píší a především nad tím, jak tímto způsobem rozdmýchávají rasovou nesnášenlivost používáním slov Bronx, Ghetto apod.
    To mi vadí na celém to článku nejvíc. 90% čtenářů teď má pocit, že se ta událost stala v nějakém vybydleném paneláku na sídlišti plném feťáků v cikánské rodině závislé na dávkách, kde polovina rodiny sedí v kriminále.
    To je důvod, proč jsem v tomto blogspotu článek okomentoval.

  17.  honza web dne 24.01.2012 v 10.40 hod.

    Nadpis je zbytečně dlouhý, bohatě stačí: „Novinky.cz jsou hnůj plný hoven“ ;)

  18.  Markéta dne 24.01.2012 v 12.52 hod.

    Kdyby lidi nebyli blbý a věděli, že problémový můžou být i běloši, tak tim žádnou rasovou nesnášenlivost nerozpoutá. A Špičák je plnej bílejch fetek, který prostě problémový jsou a proto je třeba je tak i nazvat. To, že je ČR plná rasistickejch blbů, který za tim slovem vidí jen cikány, to už neni věc nikoho, kdo to řekl.

  19.  TomT dne 24.01.2012 v 13.13 hod.

    Petře, psal jste tady, že jste kdysi psával dva roky do nějakých novin. Nevím přesně teda do jaké rubriky,ale chci se zeptat. Psal jste pokaždé objektivně a pravdivě nebo jste si články taky upravoval tak,aby jejich čtivost byla vyšší? Mám na mysli, zda jste taky články nepřikrášoval o nějaké nepravdy a polopravdy jen proto, aby to bylo více IN.

    Neberte to nějak zle, jen mě to zajímá, když máte za sebou působení jako novinář.

  20.  Káťa dne 24.01.2012 v 13.24 hod.

    Chápu, když rodinu znáte osobně, že se projeví určitá hořkost. Toto je strašná tragédie, ale příště čtěte článek pořádně, než se pustíte do vulgárního osočování. Novinky tu stupiditu o Bronxu skutečně napsaly. Nikde tam ale není v přímé řeči, že to řekl přímo pan Doležal. Vím, že je „in“ nadávat na policii, ale jsou mezi nimi tací, kteří svou práci dělají dobře. Jeden z nich je právě Vámi zmiňovaný policista. Na Špičáku žiju taky a je mi tam fajn, Bronx je spíš Sever, ale jak říkam, chce to jen číst pořádně.

  21.  Petr Jeník dne 24.01.2012 v 13.44 hod.

    Markéta: Sídliště Špičák je úplně normální sídliště. Nazývat jej Bronxem je napstostý nesmysl. Dělají to pouze senzacechtivý novináři.

    TomT: Psal jsem 2 roky pro Českolipský deník. Články měli bulvární nádech, ale nikoli tím, že bych je obohacoval o lži. Psát bulvárně lze i bez lží. Jakým stylem píšu sám víš z mého blogu.

    Káťa: Z článku naprosto jasně vyznělo, že to tvrdí právě pan Doležal. Pokud to tak není, je to jeho boj s Novinkami. To že to tak skutečně vyznělo je jasné i z komentářů pod článkem, kde lidi píší o tom, jak jasné je, jakou barvu pleti měli a jiné podobné hovadiny vyprovokované právě těmi zmínkami o Bronxu, které jak se postupně dozvídám nejspíš panu Doležalovi oni senzacechtivý novináři skutečně tímto způsobem do úst vložili. A to že to není v uvozovkách? Na to sere pes. Vyjádření někoho se dá napsat i nepřímo a přesně to se stalo. Opět cituji Novinky.cz:

    „“

    Strážnici i policisté v českolipském Bronxu zasahují častěji nežli v ostatních čtvrtích osmatřicetitisícového města. Zásahy se obvykle týkají běžných krádeží, distribuce drog, loupežných přepadení, vykradených bytů nebo aut. Došlo i na znásilnění a vraždy. „Něco tak brutálního se tam však doposud nestalo,“ dodal Doležal.

    „“

    A přesně tohle je ten případ. Není to v uvozovkách, ale naprosto jasně z toho vyznívá, že to řekl Doležal. Já jakožto čtenář nebudu a nemohu řešit, zda to tak skutečně je nebo ne. To ať si vyřídí mezi sebou Doležal a Novinky. Jestli mu to do huby vložili oni bez jeho vědomí, měl by se proti tomu hodně ostře ohradit, protože šíření podobných bludů poškozuje město Česká Lípa a on je druhým nejvýše postaveným strážníkem města a jako takový by neměl koukat na to, jak jeho jménem šíří nejčtenější internetové noviny rasovou nesnášenlivost.

  22.  Patlal seník dne 24.01.2012 v 17.15 hod.

    Pane Jeníku, Vy si určitě nemůžete říkat něco jako novinář, pač by jste měl vědět, že něž něco vypustíte, jak Vy říkáte z huby, tak by jste si měl ověřit informace, proto lidi už nečtou bulvár a podobné výtisky, kvůli lidem jako jste Vy, to co vypustíte do světa je někdy až neotřele humoristické, né -li přímo fraška. Jak řekl jednou můj kamarád: “ dej volovi funkci, nauč ho psát a je z toho Patlal seník,. Mějte se krásně čtenáři :-)

  23.  Petr Jeník dne 24.01.2012 v 17.38 hod.

    Ale já přeci už dávno nejsem novinář a už jím ani být nechci :D
    Jen tak si píšu svůj blog, takže tenhle příspěvek jsem krapátek nepobral. Nebo máte pocit, že tohle jsou nějaké noviny?

  24.  HonyZahy 42 inch TV dne 24.01.2012 v 22.00 hod.

    Jen mne děsí kolik znám takových případů ze svého okolí kdy syn/dcera sklouznou na zcestí.

  25.  Doležal dne 25.01.2012 v 7.38 hod.

    Můj spor s médii o tom, co jsem řekl a oni otiskly, je věc prvá. To, že s Vámi urážky mé osoby na veřejně přístupném webu (je jedno, že to je Váš blog)budu důrazně řešit, je věc druhá. Pokud chcete tímto způsobem někoho urážet, přesvědčím Vás o tom, že je lepší to psát tzv. „do šuplíku“. Budu se těšit na osobní setkání;)

  26.  brum dne 25.01.2012 v 7.49 hod.

    Milý pane Jeníku.Váš příspěvek je nechutný ! Je hezké jak tady bráníte sídliště Špičák a schazujete to na sídliště Sever,ale už asi nevíte jak to tam chodí,protože takové věci co se tam dějí se vám v poklidné ulici na Svárově nestanou.Z danného místa pochází brutálně znásilněná dívka,která určitě není jediná a také mnoho napadených a zmlácených dětí.Záznamy z místa pane Jeníku nesmažete ;) Nebudem se divit,až u vašeho plotu budou stát rozzuření lidi a budou chtít po vás ukázat kde je na Špičáku bezpečno.Ženy bez nějakých ochraných prostředků se bojí vylézt ven a o své děti se bojí také ! Možná kdyby se vašim dětem něco stalo měl by jste jiný názor ;) Každý věděl jaký zminovaný vrah byl.Už ve škole s ním byli problémy a to , že u sebe nosil i do práce nůž každý věděl.Ale tohle je problém rodiny.Pokud má problémové dítě s nějakou psychickou poruchou a dítě nezvládá měli by se podrobit léčení většího učinku a zajistit aby se svou poruchou nikoho neohrozil. Z vašeho příspěvku je mi na blití…Vaše vyjadřování není na místě.Tohle je úcta k rodině a zemřelým ,takovýhle vyjadřování ? Bylo by lepší , kdyby jste se už k ničemu podobnému nevyjadřoval a zamyslel se radši nad svým hulvátským chováním.Je to ostuda ! Rodině upřímnou soustrast…

  27.  Petr Jeník dne 25.01.2012 v 7.57 hod.

    Špičák nebráním. Odešel jsem i odtamtud.
    Jen mě rozčílila slova o Bronxu a jiné podobné hovadiny, které v lidech akorát vyvolávají rasovou nesnášenlivost a pokud takovýto článek opírají o tvrzení druhého nejvýše postaveného strážníka města, je to hnus.
    Ještě větší hnus je pak to, když místo uvedení tohoto tvrzení, které poškozuje celé město, na pravou míru tento strážník vyhrožuje. (nevím zda je to on. Vím je to, že ten komentář podepsaný Doležal přišel z počítače s IP adresou městského úřadu)
    Jak píšu je moje věc. Je to můj blog a můžu si psát co chci a jak chci. Nelíbí se vám to? Nečtěte to.

  28.  Doležal dne 25.01.2012 v 7.59 hod.

    Ještě se případným čtenářům omlouvám za chybu v první větě, která občas v rychlosti ulítne. Zrovná Vás jsem v tom pravopisu nechtěl následovat.

  29.  Petr Jeník dne 25.01.2012 v 8.01 hod.

    Gramatická chyba je mi ukradená. Vyhrožování z pozice úřední osoby je daleko závažnější problém.

  30.  Doležal dne 25.01.2012 v 8.01 hod.

    Ano, pane Jeníku, autorem jsem já. Jestli to berete jako vyhrožování, je Vaše věc. Pouze jsem Vám zde oznámil, že se setkáme osobně v rámci právního sporu před odpovědnými orgány. Podání jsem již učinil.

  31.  Petr Jeník dne 25.01.2012 v 8.03 hod.

    Budu se těšit



Štítky: , ,