Lis 4

První výsledky z affil programu jednoho infoproduktu

04.11.2013 v kategorii Zajímavosti. / Zobrazeno 5 396x / 19 komentářů

V komentářích u minulého článku jsem dostal od svých pravidelných čtenářů celkem šrot. Ani se nedivím. Jsem odpůrcem „infoproduktů“ v té podobě, v jaké je učí Kirš se Čmolíkem. A dovolil jsem si o jednom takovém napsat pozitivní článek.

A ještě jsem měl tu drzost ho napsat ve stylu webtržnického PR článku tak, aby se zalíbil robotům vyhledávačů. No děs běs. Kdybych tohle četl u někoho jiného, vylétnu taky jako čertík na pérku.

Tak proč jsem to sakra dělal? Důvod je myslím celkem jasný. Chci vyzkoušet jak to celé funguje.

A tady jsou první výsledky mého bádání:

Článek se prakticky okamžitě dostal na přední pozice na Seznamu a Google na požadovaná klíčová slova. (Akademie rétoriky)

To byl můj první cíl. Nemyslím si, že mí pravidelní čtenáři jsou cílovkou pro tento produkt a chtěl jsem, aby na článek přišli lidé, kteří o tom už něco slyšeli a chtějí si jen najít další info. A ano. Funguje to. Takových lidí není moc (řádově desítky denně), ale chodí a přes odkaz v článku se registrují.

Zaznamenal jsem 416 prokliků a z toho 60 registrací. (přidání e-mailu do toho jejich formuláře)

Poměr mezi kliknutím a registrací se rapidně zvyšuje. Lépe řečeno s přibývajícím časem, kdy na článek chodí více lidí z vyhledávačů než mých pravidelných čtenářů, se zvyšuje míra konverze.

Zatímco v den napsání článku se registroval cca každý desátý člověk, který kliknul na odkaz, teď, když sem chodí více lidí se zájmem o tu věc, se registruje cca každý třetí člověk.

To se ale dalo tak nějak předpokládat.

Co mě překvapilo (mile) je přístup affil managera toho projektu. Mají na FB skupinu, do které se affil partneři přidávají. Také jsem se tam přidal. A prakticky okamžitě se mě ten affil manager ujal a chtěl mi osobně vysvětlovat co a jak. Tento osobní přístup ke každému affil partnerovi je docela příjemná zkušenost, se kterou jsem se zatím moc nesetkal.

Slušně jsem mu odpověděl, že v kampani dál nehodlám pokračovat a že žádné rady nepotřebuju. Pochopil a nevnucuje se.

Ještě k té partičce affil partnerů. Opět nic, co by se nedalo předvídat. Ta skupina má cca 80 členů.Vesměs takoví ti sluníčkoví lidé. Dobrou třetinu z nich už tak trochu znám. Jsou to ti, se kterými se neustále dohaduji. Najdou se mezi nimi ale i tací, kteří to dělají podle mě z rize pragmatického důvodu. Tedy dle hesla „účel světí prostředky“. Tedy lidi, kteří sice vědí že je to blbost, ale prostě se rozhodli na tom něco vydělat.

V té skupině její správce pravidelně postuje pořadí affil partnerů dle počtu registrací. Na prvním místě je nepřekvapivě Čmolík. Kolik se přes něj registrovalo lidí netuším, ale já se svými 60 registracemi jsem na místě šestém.

Zatím se jedná pouze o neplacené registrace. Kolik lidí si skutečně zaplatí těžko odhadovat, ale i kdyby následná konverze byla 10%, což myslím dost přeháním, tak to žádný šlágr nebude.

Ale to už předbíhám. Na tato čísla si budu muset ještě chvíli počkat. A určitě se o ně podělím.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:

DOPORUČUJI: Objednejte si webhosting se slevou 50% (slevový kód: WWW50)

Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


19 komentářů / První výsledky z affil programu jednoho infoproduktu

  1.  Radek Penny board dne 04.11.2013 v 9.36 hod.

    Ani já nejsem zrovna zástance infoproduktů, ale jeden jsem se v minulosti rozhodl zkusit, šlo o Hubnutí hrou. Posílal jsem mailing, rozhodil bannery a PR články a přicházeli konverze z neplacených registrací, stovky. Tak jsem čekal, až se nějaká stane placenou, ale pořád se nic nedělo.
    Tak jsem začal sledovat jejich FB skupinu a takové zkušenosti mělo víc lidí, strašně mizivé procento placených konverzí. Pak se začali mazat příspěvky ze skupiny, přicházeli stížnosti od zkušených affilíků, kteří mohli srovnat úspěchy z jiných kampaní a bylo to až podezřele nevýhodné. Nechci říkat, že si v affilu manager nebo slečna, která kurz vedla, nechávali provize pro sebe, ale rozhodně to tak vypadalo. Něco se dá dočíst pořád v jejich skupině – takhle si jednání partnera nabízejícího affil rozhodně nepředstavuji a tím jsem s infoprodukty skončil.

  2.  Radek P. Trička na párty dne 04.11.2013 v 10.01 hod.

    Zajímavá zkušenost. Doufám, že se pak podělíš o další zkušenosti.
    Mimochodem jen tak mimo: před nedávnem mi přišel požadavek, abych se stal affiliate partnerem krotitele eshopů. Málem jsem spadl ze židle, jak jsem se smál, že bych něco takového propagoval.

  3.  Tomáš Naše hobby dne 04.11.2013 v 10.28 hod.

    Trochu to sleduji, ale nenabral jsme odvahu se taky zapojit, ani do toho prvního, ani do krocení shopů. Jednak kvůli očekávaným negativním reakcím stálých čtenářů, jednak jsem odhadl myslím že dobře nízkou míru konverze v placené registrace. Zájem je o informace o věci, ale malý o zapojení se. Přesně jako já, přečtu si, kouknu reakce, ale zapojit se nehodlám.

  4.  Dr.Ozdi Focení a fotoblogy v hledáčku dne 04.11.2013 v 11.06 hod.

    Jednoznačně zajímavá zkušenost. Každý si sám musí zvážit k čemu ještě propůjčí své jméno a k čemu už ne.
    Dr.

  5.  Pavel Finance na dlani dne 04.11.2013 v 12.18 hod.

    Pokud affiliate program „krade“ konverze (shaving) je to jednoznačně problém a takovým u kterých je podezření že by mohli něco takového provádět je lepší se obloukem vyhnout. Na druhou stranu aby lidi byli ochotni za něco zaplatit, musí v tom vidět nějakou přidanou hodnotu, kterou ale většina tzv infoproduktů moc nemá

  6.  Tomas Dividendové akcie dne 04.11.2013 v 16.13 hod.

    Jsem zvědav na finální report o úspěšnosti či neúspěšnosti a hlavně na Tvé celkové zhodnocení. Třeba změníš názor a pojedeš se podívat na tu Kirš performance nebo jak se ta sekta, kde tancoval jmenovala :-)

  7.  Petr Jeník dne 04.11.2013 v 16.30 hod.

    Obávám se, že názor nezměním :D
    Jediné co mě teď zajímá je to, jak vysoká, a zda vůbec nějaká bude placená konverze.
    Zkušenosti které popisuje Radek v prvním komentáři jsem totiž už četl vícekrát.
    Milionové imperium si na tom nejspíš nevybuduju :D

  8.  Lucas dne 04.11.2013 v 17.02 hod.

    Nebuď chamtivý i tisícionář je dobrý výsledek. Milióny už ovládá David. A konec konců nedělá to člověk pro ten dobrý pocit zatemnění mysli jiným :D

  9.  Pavel Lasák Tipy triky pro Excel dne 04.11.2013 v 17.15 hod.

    Třeba se ti podaří za snažení dostat i kurz zdarma a pak můžeš poreferovat, nejen jako affil, ale i jako účastník.

    A až absolvuješ ;) tak teprve tvá videa dostanou šťávu ;)

  10.  Chodelka Peter Pôžičky na zmenku dne 04.11.2013 v 18.05 hod.

    Tak isto som vyskúšal jednu kampaň na infoprodukt a výsledky boli veľmi podobné ako sa tu už spomínalo – takmer 200 registrácií a NULA! platených konverzií. A to si dovolím tvrdiť, že išlo o jeden z konverznejších infoproduktov. Odvtedy som na infoprodukty celkom zanevrel, ale samozrejme to je iba moja skúsenosť.

  11.  JanHajek www.blog.burzadrahychkovu.cz dne 04.11.2013 v 23.30 hod.

    Dobra prace. Taky mne zajima, zda konverze daji profit nebo zda affil partner dela jen reklamu zdarma. ;)

  12.  Palec dolů dne 05.11.2013 v 1.07 hod.

    Dobrá práce a nevěš hlavu, i tak je to velmi dobrý výsledek! Myslím, že i tak se lze díky affiliate z infopodníkání stát do roka milionářem. Říkal to i David Kirš a sám je toho živoucím důkazem :-)

    „Hodně lidí se Davida ptá, jak může něco tak obyčejného, jako je email, udělat z člověka milionáře? Jeho příběh je totiž inspirujícím důkazem, že i obyčejný “kluk z Frýdku” může za rok a půl z nuly vyskočit na obrat 20 milionů ročně.“

    Kdyby někteří z vás postupovali pomalu, doporučuji se přihlásit do Milionového impéria a E-mail Academy, protože dnes již nemusíte platit tisíce dolarů za drahé semináře a létat kvůli tomu do Ameriky jako David na začátku…

    „Vsadil vše na jednu kartu, rozbil pomyslné prasátko s úsporami, koupil si vstupenku na seminář v hodnotě 2000 dolarů a odletěl do Ameriky, aby se učil od nejlepších na světě. A zbytek je historie…“

    Co se od nejlepších z nejlepších naučil? To vše se dozvíte v prémiovém tréninku Milionové impérium a E-mail Academy, kde nám to hezky shrnul. Jeho tréninky a kurzy prošlo už přes 35 000 českých a slovenských podnikatelů.

    Zdroj: http://dreamlife.cz/automaticke-prijmy-a-podnikani-z-plaze/

  13.  lukas affiliate síť dne 06.11.2013 v 9.15 hod.

    myslím, že většina lidí už ty info produkty prokoukne a opravdu málo kdo si zaplatí takový bullshit..

  14.  Gabriel Ja áno dne 06.11.2013 v 22.03 hod.

    Absolvoval som MIO kurz a musím povedať že bol pre mňa veľmi prínosný kurz. Neľutujem zaplatené peniaze, nechcem mu však robiť reklamu.
    Píšem to preto že môžem porovnať názory tých z vonku s realitou. Ak odfiltrujete nadnesené milionárske sľuby, kurz bol spravený podľa zahraničného receptu a svoju cenu určite má.

    Reklamu mu však nechcem robiť, pretože mi vyhovuje záporný postoj mnohých z vás.

    V ďalšom infopodnikaniu uspejú len skutočné hodnoty a vytrvalá práca. Žiaľ teraz zažívame klondyke infopodnikania ale situácia sa tak rýchlo mení, že to dvoch rokov odpadnú bezcenné produkty, pretože spotrebiteľ sa rýchlo učí.

    Eshopy sú prepchaté rovnakých vecí, odohráva sa iba cenová vojna. Mnohý z vás skôr či neskôr budú musieť predávať svoje vedomosti a informácie a preto väčšina nastúpi to tohto vlaku.

    Veľa šťastia priatelia.

  15.  Libor Kamerové systémy dne 08.11.2013 v 13.09 hod.

    No regitraci je dost, se zaplacenim jak rikas to bude velmi bidne, urcite napis konecny stav.

  16.  Jiřina Bohdanová dne 12.11.2013 v 11.42 hod.

    Je to jen závist. Pan Jeník by sám rád nějaký infoprodukt vyprodukoval ale zřejmě na to zatím nemá. Ostatně vlastně má. Zatím ale jen doménu skolapsani.cz. :) ))

  17.  Petr Jeník dne 12.11.2013 v 11.51 hod.

    Jiřinko Bohdalová, přispívající prostřednictvím anonymouse.org: Máte pravdu – doména skolapsani.cz mi skutečně patří. Záměrem bylo vytvoření webíku, kde bych učil lidi ZDARMA psát tak, aby se to dalo číst. Nezbýval mi na to ale čas a zůstalo tak pouze u plánu a doména brzy expiruje. Až budete hledat něco dalšího o mě, tak jistě narazíte na LeagueSpy.com – to je skutečný infoprodukt. A jistě vám dojde, že opravdu nemám důvod co závidět.

  18.  Václav Bartoš Nekultura.cz dne 14.11.2013 v 14.50 hod.

    Ahoj Petře, zrovna na mě na FB opět vyskočila Akademie rétoriky, tak jsem si na tebe vzpomněl, jestli na svém blogu o infopodnikání o téhle aktivitě něco nepíšeš. A píšeš. Sleduji AR od jejího začátku někdy před 14 dny, registroval jsem se díky FB a docela očekával, co z toho vyleze. Jméno Jitky Sedláčkové mi není neznámé. Takže jsem si dal ten čas a vyhradil si v neděli večer dvě hodinky, abych sledoval online přenos webináře. Příjemně mě naladila i slibovaná účast Radka Zimy, pro mě také známé tváře. Ale to bylo asi vše. Organizátoři to pro mě dovršili vystoupením pána z Iner Winer, což jsem pochopil, že je obdoba Kirše. Webinář neobsahoval žádné praktické informace a i předchozí lekce byli na úrovni základní školy. Jsem docela zvědav, jaká konkrétní čísla z šestého místa přineseš. Tj. kolik z 60 registrací se přetaví ve skutečné zákazníky. Já se odhlásil z odběru a nebýt té reklamy na FB, už si na to ani nevzpomenu.

  19.  Tomáš web dne 15.11.2013 v 15.02 hod.

    Rozhodně nejsem zastánce infoproduktů. Každý produkt si najde svého odběratele.



Štítky: , ,