Dub 4
PRINSEO – SEO, copywriterské a PR perly na jednom místě
Tomuto webu prostě musím věnovat samostatný článek. Po pravdě, vůbec netuším, zda to tvůrci tohoto webu myslí vážně, nebo zda je to jen nějaká legrace. Ať je to tak nebo tak, je to dokonalá ukázka blábolů, které nemají snad ani obdoby a pokud jde o nějakou srandu kterou příliš nechápu a tvůrci webu za čas přijdou s prohlášením ve smyslu „tak přesně takhle se to dělat nemá“, tak klobouk dolu před jejich marketingovým tahem.
Čím začít? Tak třeba hned u domény.
O doméně tvrdí, že je chytlavá a zaslouží si respekt. Doména PRINSEO je velmi špatně zapamatovatelná a navíc nedává žádný smysl. Podle tvůrců webu to znamená PR in SEO. Tedy Public relations v optimalizaci webu pro vyhledávače. To jsou dvě naprosto rozdílné věci.
PR je styk s veřejností. SEO, tedy optimalizace pro vyhledávače, je tedy jakýsi styk s roboty vyhledávačů. To fakt nedává smysl. Ovšem pokud má tento web za cíl touto formou poukázat na to, že PR in SEO je fakt blbost, je to opravdu dobrý nápad to takhle pěkně pomotat.
Že jde opravdu o nějakou legraci, je myslím jasné už z prvního odstavce v sekci O nás.
Jsme mladá, efektivní a hlavně rozvíjející se společnost plná nároků na své kvality. Prvotním cílem je komunikace s lidmi. Pro cílení dlouhodobých nároků na zkvalitňování služeb a rozšiřování zákaznické sítě jsme byli předurčeni.
„Plná nároků na své kvality“? Co to má znamenat? A ten zbytek? Co slovo, to perla. Ale jedeme dál:
Bezprostřední komunikace a náhled na věc s masovou optimalizací pro velmi náročné podniky či firmy je takřka denním chlebem.
Co to je ta masová optimalizace? Nevím, nerozumím. Asi zase nějaká taškařice.
SEO je sněť jakých si pokynů, jež by mohly udělat stránky zajímavé.
Zase nějaká sranda? Co tahle věta znamená, netuším. Nejenže je tahle hláška naprosto blbě z věcného hlediska, ale co znamená slovo „sněť“?
Text z našich hlav není jen pouho pouhý sloh či PR článek, jedná se o zakuklenou larvu s možností motýlích křídel. Pokud máte zdvořilý zájem o naše služby, kontaktujte nás.
Opět nechápu co tím chtěl básník říci. Opět co slovo, to perla.
Ovšem jednoho klienta mají. To se musí uznat. Je jím věhlasný magazín freebit.cz.
Na Seznam.cz jsme pro něj připravili pozice na prvním místě. Bude se jednat o dlouho očekávaný smartphone Samsung Galaxy S3. Na slovní spojení „Galaxy S3″ a „Samsung Galaxy S3″ je na prvních místech. Tato pozice samozřejmě není plně garantována. Snažíme se ale o jeji aktivitu a přínos. Vyhledáváč Google.cz nám každým dnem tuto pozici negarantuje, ale trpělivě se snažíme o její upevnění. Hledanost je zatím malá ale při nastoupení na trh bude zdrcující.
Pro tento web zpracováváme také klíčové slovo „novinky“. Na hledanou frázi se upevňujeme na šestém místě. Na pozicích samozřejmě dále pracujeme a propůjčujeme jim svůj čas.
Snaží se o aktivitu a přínos první pozice na nějaké slovo. Tomu opět nerozumím. Copak tímhle měl autor na mysli je mi záhadou. A google jim každým dnem tuto pozici negarantuje. Cooooo????
A SEO perla na závěr. Jejich cílem je upevnit se na předních pozicích na slovo „novinky“. Proč proboha? Protože tohle slovo má velkou hledanost? To je naprosto zásadní chyba optimalizovat web tak, aby byl viditelný na nějaké takovéto slovo. Lidi když hledají „novinky“, tak hledají Novinky.cz a nikoli nějaký Freebit.
Proč optimalizovat web na něco, co nepřinese webu žádný užitek? Nějací zvědavci možná na odkaz ve vyhledávání kliknou, ale protože tam nenajdou to, co hledají (Novinky.cz), tak se tam už nikdy nevrátí.
Shrnuto a podtrženo, opravdu si myslím, že je to jen nějaká hloupá legrace nebo součást marketingu někoho, kdo internetový marketing dobře ovládá a chce jen touto absurdní prezentací vysvětlit lidem, co je špatně.
I hláška „Jsme mladí, děkujeme za pochopení“ je pro mě dalším vodítkem k tomu, že si někdo dělá prostě jen srandu. Totéž pak jediný uvedený kontakt, tedy e-mail info @ freebit.cz , kdy o magazínu Freebit hovoří jako o svém klientovi a přitom jsou to oni (on), kdo jej provozují.
Prostě dokonalá, do absurdních rozměrů dotažená ukázka prezentace služeb, s jejichž nabídkami se v oblasti internetového marketingu setkáváme dnes a denně.
Nechybí tam prostě nic. Totálně pomotané pojmy, naprostá neznalost internetového marketingu, absurdní texty, jediný klient v podobě vlastního webu…… a to vše doplněné přesvědčením o vlastní genialitě.
Takže jak říkám, pokud tohle byl záměr (a já myslím že jo, protože tohle nikdo vážně opravdu myslet nemůže), tak tleskám.
Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou: Sledovat @PetrJenikPokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.
je bomba jak všichni píšou mladá úspěšná společnost, a přitom to je one man show :))
Volila bych pro tento web doménu PRASEO, jenže na koncovce .cz už je obsazeno, tak by mi nezbývalo, než jít do .eu. Ostatně, svého času řvali všichni, že tam jdou. Jen Slováci šli tiše do rovnou do Ameriky. Nedávno pak někteří bývalí Slováci do Kanady a Anglie.
Zase ale by si PRASEO někdo mohl vykládat jako prastaré SEO, což bych jako mladá rozvíjející se společnost rozhodně nechtěla. Zde se tedy tvůrce asi ocitnul v prSEOdeli a nezbývalo, než aby doménu nazval tak, jak ji nazval.
Vystiznejsie by bolo PRDinSEO.
Okrem toho je tam dalsia perla „SEARCH ENGINE OPTIMALIZATION“
uz ked tak aspon garamticky spravne optimization.
Petře bojím se, že se nejedná o vtipálky. Podle whois má PRinSEO i Freebit stejného majtele webu. Ten ale není zapsaný v živnostenském rejstříku – a to by, pokud chce poskytovat služby na internetu, asi měl. Pokud teda nechce narychlo obíhat úřady až ve chvíli, kdy dostane první zakázku.
Mnou odhadovaný věk autora těch webů je tak 15 let a sebevědomí vysoce nadprůměrné… Na druhou stranu, já jsem s kamarádem na základce taky snil o tom, jak vymyslíme CD přehrávače v autech (v tu dobu byly jen v hifi věžích), jak budeme ředitelé firmy, bude to úžasný, nebudeme mít žádnou práci a nevím co ještě.
Z toho jednoduše vyroste, zmoudří, a zas na jeho místo přijdou další. Takový přirozený koloběh.
O vtip nejde. Stačí se podívat na web freebit.cz, je to psáno stejným stylem, třeba „Toť jsou mé dojmy co nejblíže k pravdě.” :-).
Petre, kdybys nevedel, tak snet je gangrena (odumirani tkane
Já v tom od začátku vidím snahu o získání co nejvíce zpětných odkazů, kdy autor počítá s tím, až jich získá dostatek, web předělá na něco normálního – odkazy zůstanou.
To, že si neuvědomuje, že mu to k ničemu nebude, bude za blba před půlkou internetu a že odkazy na články podobné tvému budou ve výsledcích hledání na „prinseo“ možná výš, než samotný jeho web, to je věc druhá
Pak je tu samozřejmě možnost, že tohle myslí vážně, ale tomu se prostě pořád zdráhám uvěřit.
Taky jsem si dlouho myslel, že to je sranda.
Ale když jsem koukl na ten freebit.cz, a do diskuse na webtrhu, tak tam je to hodně podobný. On to myslí asi opravdu vážně.
byla by docela prdel domluvit si s nimi schůzku někde v hiltonu a poznat co to je za lidi 😀
Z hlubokého plodného podvědomého myšlení mého skvělého mozku, disponujícího zcela neochvějnou ženskou logikou vzešlo ještě tohle:
Petře, po zdařilém počinu ToNeniCool.cz, kterýžto nasštval určitě dost lidí, ti doporučuji registraci domény SEOinPR. Ta je totiž zatím volná, což se vzpírá i mojí naduté genialitě. Zvláště po nedávné Googlovské aprílové penalizaci za příchozí odkazy bude tato doména časem velmi žádaná.
Zase nějaká sranda? Co tahle věta znamená, netuším. Nejenže je tahle hláška naprosto blbě z věcného hlediska, ale co znamená slovo „sněť“?
Viz wikipedie 😀 Stačí si vybrat…
Sněť je slovo s řadou významů. Nejvýznamnější z nich jsou tyto:
Lékařství
gangréna – odumírání a rozpad tělesné tkáně
mokrá sněť – příčinou je masívní nezvládnutá bakteriální infekce
suchá sněť – příčinou je přerušení krevního oběhu
sněť plynatá – specifické bakteriální infekce v rozsáhle zhmožděné tkáni
sněť slezinná – české označení pro anthrax
Houby
sněti (Ustilaginomycetes) – třída stopkovýtrusných hub
Zajímalo by mě kdo si služby od takového člověka objedná když nemá ani ŽL
Tohle docela pobavilo :D.
tak vykuků s podobnými bláboly tu máme tisíce… viz. http://bit.ly/HidvD9
dmca_signature: Martin K.
dmca_signature_date_day: 5
dmca_signature_date_month: 4
dmca_signature_date_year: 2012
full_name: Martin Kohout
Lokace: CZ
hidden_dmca_category:
hidden_product: WebSearch
legalother_explain: Porušuje Mé doménové jmeno. PRINSEO.cz
url_box3_1:
http://owww.cz/prinseo-seo-copywriterske-a-pr-perly-na-jednom-miste/
Když to nejde po dobrém…
A čímpak porušuji tvé doménové jméno?
Ty jsi dobrej blázen 😀
Koukám, že tvé SEO umění je fakt velký – můj web na tvé doménové jméno obsazuje první tři pozice na Google.
Trochu ostuda na to že se chvástáš tím, jak ovládáš SEO.
Nemá smysl se s Tebou o tom bavit, jak jsem psal, web je starý jen pár dnů. Piš si ten Tvůj Xkrát přečtený blog, stejně tady máš jen lidi, co sem chodí linkovat na své super webíky s návštěvností 20 UIP denně.
Hoďte na něj už někdo síť – je fakt nemocnej
Náhodou, včera jich přišlo už 21…
Martin K.> Ty jsi ještě malý klouček, že?
Ale jo, má to dobré, jsem se alspoň zasmál. Martin K. je určitě „exprt“ to je vidět na první oko. Chce to prostě dělat jinak no.
Martin K. nenech se odradit, jen na sobě trochu zapracuj ať víš o čem píšeš.
Petře o5 pěkný článek :).
Věřím, že bláznů je v této diskuzi více – nejen Prinseo
Je to sice uz davno, ale ako dopadlo to neopravnene pouzitie textov? 😀 Kohy pekne perlil na webtrhu 😀