Čec 13
Zajímavý nástroj na přetavení návštěvníků webu na FB fanoušky
Před malou chvílí mi přišel e-mail od jedné sázkové kanceláře. Chodí mi takových velká spousta, ale vždy si je přečtu. V jejich marketingových odděleních totiž nesedí žádní looseři a člověk tak čas od času pochytí nějaký ten zajímavý marketingový trik, který by mohl následně použít k vlastnímu prospěchu.
A právě to se stalo dnes.
Cituji z e-mailu:
„Pořádáme soutěž o 100,- Kč……pravidla soutěže…….. odkaz na soutěž najdete na našich facebook stránkách po té, co se stanete jejich fanouškem.“
No není tohle skvělej nápad?
A nemusí jít rovnou o e-mailing. To samé jde využít i přímo na webu. Proč lidem říkat, že se mají zůčastnit soutěže a hodit jim link přímo na web? Proč to neudělat po vzoru té sázkovky? Prostě na web napsat: „Pořádáme soutěž – link najdete na FB po té, co se stanete naším fanouškem?“
A navíc je to tak jednoduchý. Vstupní stránky na FB jde změnit opravdu jednoduše. Volně přístupná aplikace umožňuje velmi snadno schovat nějaký obsah pro ty, kdo nejsou fanoušky stránky. A to je vlastně kouzlo celé této srandy.
Něco takového určitě v brzké době vyzkouším.
Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou: Sledovat @PetrJenikVelké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:
Instagram.cz Zprostředkování informací a nabídek Foto a Video
Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.
A druhá věc je ta, že jsou lidi líný se ze stránky odhlásit, to už mám vyzkoušené, prostě už jsou tak naučený, že nějaký to reklamní sdělení jsou schopni zdravě přehlídnout. Pokud už je reklama obtěžující, odchod je, ale zatím zanedbatelný.
Jo proč ne. Určitě dej vědět, jak to vyšlo.
Jinak looser je něco jiného než si myslíš 😉
Vím co je looser
Jsou ale slova, která mají zažitých spoustu významů i přesto, že jejich původní význam je jiný.
Třeba „PR článek“ – vím, jaký je pravý význam této fráze, ale běžně se to používá i pro články, které nemají s PR nic společného.
To je taky zajímavá možnost jak získat fanoušky, nejspíše taky vyzkouším
Myslím, že předřečník narážel na chybně napsané slovo looser, kdy správně má být jen jedno o. Ostatně, píše to sám na svém webu : http://mkurri.cz/looser-vs-loser-kdo-je-horsi
Jééé – tak jsem lama no 😀
S tím se smířím – resp. už jsem s tím smířenej.
otázka je kvalita takýchto fanušíkov… ako za 100kč prečo nie…
ale osobne mám radšej fanušíkov, ktorý sú na fans preto, že u mňa nájdu zaujímavý obsah a sú pre mňa hodnotnou spätnou väzbou
Myslím, že tento triku už je na trhu pěknou dobu. Mně osobně bylo hned jasné o co se jedná a jaký je hlavní záměr, ale sousta lidi je stále naivních. Podobně můžeš využít s nabídkou práce apod.
Hlavně tipu „…staňte se naším fanouškem na FB (A PAK) se dozvíte více…“ apod.
Má snad více fanoušku ve FB zvyšovat důvěryhodnost firmy?
Jasně že FB base je pro spoustu lidí vizitkou kvality. Vyzkoušeno
Možností jak získat FB fanoušky je spousta, ale tato metoda se mi velmi líbí
Spíš ještě hodně lidí slyší na slovo sleva takže dáme vám 5-10% slevu když se stanete fanouškem. Je hodně způsobu.
Tuto metodu požívám již dlouho, funguje však pouze v případě, že máš dostatečný počet návštěv na stránce web.
Áno, prečo nie. Super nápad a ideme do toho
Momentálně připravuji něco podobného na svém webu, soutěž o ceny za 50 000,- jsem zvědavý kolik lidí se kvůli tomu stane fanouškem