Led 10

Proč je pro vás tak důležitý vědět, kdo kolik vydělává?

10.01.2013 v kategorii Úvahy. / Zobrazeno 11 875x / 63 komentářů

Tohle není ani tak článek, jako spíš otázka na vás, kdo moje články čtete. Zajímalo by mě, proč je pro mnohé z vás tak důležitý údaj o výši mého výdělku. A nejen mého. Ale i všech ostatních.

Já konkrétní čísla prostě neříkám a říkat nebudu. Myslím, že je to tak rozumné. Navíc kdo vám zaručí, že bych řekl pravdu?

Pokaždé, když se v některém z článků dotknu někoho úspěšného, tak se tam objeví i komentář ve smyslu „tomu nesaháš ani po kotníky“.

K vulgárním výrazům lidi v téhle souvislosti také nechodí daleko. Oslovení Nicka, Ubožák, Chudák….. jsou naprosto běžná.

Co by se stalo, kdybych své příjmy zveřejnil?

Co budu pak? Někteří jim budou věřit a někteří ne. A oslovení Chudák prostě jen vymění za oslovení Lhář.

Ne – fakt nebudu své příjmy zveřejňovat.

Kirš si na tom založil byznys ve smyslu „buďte jako já“. Zaplaťte mi a vyděláte také tolik jako já. Já totiž vydělávám tolik a tolik.

U Motejlka to také chápu. Tam je to o prestiži a je to také jakási kampaň „Plaťte mi. Platí mi úspěšní lidí a vy jste přeci také úspěšní“.

Proč bych to měl ale dělat já? Abych umlčel anonymní blbečky z komentářů?

Stejně bych je neumlčel. Byl bych jen lhář a psali by „tak to dokaž“. Já bych udělal screeny a oni by napsali „přidat nulu do screenu umí v photoshopu každej“…… nemá to naprosto žádný význam.

Ne – nebudu zveřejňovat své příjmy. Doporučuju totéž i všem ostatním a především všem doporučuju, nestarejte se o příjmy jiných.

Já na tenhle dotaz nejraději odpovídám: Nemám hlad. A když jdu do krámu, nemusím si kupovat eidam třicítku

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Velké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:

Anglická slovíčka Neřešte kdo kolik vydělává a radši si zlepšujte angličtinu!

Free wallpapers free download wallpapers


Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.


63 komentářů / Proč je pro vás tak důležitý vědět, kdo kolik vydělává?

  1.  snoblondrei (@snoblondrei) snoblondrei.tumblr.com dne 10.01.2013 v 14.30 hod.

    Přesně tak, stačí, že si tě všichni můžou vygůglit na justici.cz. Ostatní(tudíž) neveřejné informace můžou být všem absolutně ukradené.

  2.  Kamil (Turek) Staš blog dne 10.01.2013 v 14.31 hod.

    Já si myslím že každý je zhýčkan údaji o příjmech u PATa a spol. Jenže oni na tom mají založen byznys z pohledu affilatu a podpartnerů. U nás při tak malém trhu by toto nefungovalo.

  3.  MaReK Olšavský Blog duchcovského informatika dne 10.01.2013 v 14.45 hod.

    Obyčejná česká závist, úspěch se netoleruje a drtivá většina obyvatel česka je nejradši v šedém nudném průměru, shazujíce své sebevědomí lkaním nad historickými [pseudo]křivdami (nejlépe když je mohou ještě přednést do televize). Pokud jsi úspěšný, je to známka toho, že podvádíš, šidíš a kradeš, je to příležitost si odplivnout a ulevit. Pokud jsi neúspěšný, má se čecháček nad kým vytáhnout.
    Prostě ačkoliv je do toho každému prd, je dost exotů, kteří si hodlají pohladit ego ať již výsměchem, že se nedaří, nebo pomluvami, když se daří.
    BTW: Zapoměl jsem na bychování, určitě nemálo lidí zkonstatovalo, že mělo stejné nápady, a „kdyby“ [měli čas]|[měli kapitál]|[…], tak jim fungujou lépe, než Tobě. 😉
    Tfuj já jsem děsnej filosof.

  4.  Lukas Zabavná trička dne 10.01.2013 v 14.52 hod.

    Kolikrát jde taky o to, že lidi hledají vlastní způsob jak vydělat peníze. A když se podívaj na tvoje weby, chtěj zjistit kolik ti to asi měsíčně hodí, protože si myslí, že by je dokázaly udělat taky, ale neví jestli to má vůbec cenu. Jestli to za tu „námahu“ stojí…

  5.  Robert Xbox dne 10.01.2013 v 14.53 hod.

    Nečetl jsem. Není. :)

  6.  Pari Trendy bydlení dne 10.01.2013 v 15.29 hod.

    Tak psát si sem můžeš co chceš, je to tvůj blog, ale když napíšeš článek „Jak se mi dařilo“ s grafem a neuvedeš alespoň zda jde o tisíce, desetitisíce, statisíce či miliony, tak je to jen pěkný bulvár :-) Novinářská průprava se holt nezapře.

  7.  Jakub Kočí Sezónní potraviny dne 10.01.2013 v 15.31 hod.

    Já bych to v závisti neviděl. Jde o soutěžení, věčné porovnávání se. Přeměřování víte čeho. Naše společnost je tak vychovávaná už od malička.

    A jak jinak poměřovat svoji úspěšnost než platem, ziskem. Většina lidí to prostě považuje za něco, čím se poměřuje životní ne/úspěch.

  8.  Petr Jeník dne 10.01.2013 v 15.42 hod.

    Pari: Proč bulvár?
    Psal jsem o tom, že se mi dařilo lépe než v roce minulém a demonstroval to na tom grafu, kde je vidět růst.
    O tom kolik LS vydělává tam nebyla ani zmínka.
    Schválně mi ukaž nějaký blog, kde jeho autor bilancuje nad loňským rokem a uvádí tam své příjmy.
    To se podle mě prostě nedělá. Napsat – jo – měl jsem se líp nebo měl jsem se hůř. Dělal jsem tohle a tohle… naučil jsem se tohle a tohle. To je bilancování.
    Úplně mě fascinuje, že jsi vlastně takový příspěvek napsal i přesto, že přesně pro takové jako jsi ty byl určený tento můj dnešní post.
    PROČ TO CHCEŠ VĚDĚT?

  9.  stephan Lionel Messi dne 10.01.2013 v 15.42 hod.

    Jde o pomerovani online pindika 😀

  10.  MzK Mozek tě vidí dne 10.01.2013 v 15.57 hod.

    Reaguji na: „Schválně mi ukaž nějaký blog, kde jeho autor bilancuje nad loňským rokem a uvádí tam své příjmy.“

    http://www.inwebstor.cz/prehled-prijmu-zari-2012/

    Tím neříkám, že je musíš zveřejňovat, jen že takové blogy jsou a jsou tím zajímavější pro porovnání přesných čísel.

  11.  Petr Jeník dne 10.01.2013 v 16.09 hod.

    To jsem čekal :)
    Blog Inwebstor je na tom celém postavený.
    Myslím osobní blog, který není pouze o zveřejňování výdělků.
    Ty Oldo svoje příjmy zveřejňuješ?

  12.  stephan Leo Messi dne 10.01.2013 v 16.10 hod.

    MzK: A mas jistotu, ze tihle Inwebstori takoveto prijmy opravdu maji? Na internetu je tolik podivinu masticich si ego,ze to nemuzes brat vazne. Jsou to fajn weby pro motivaci, ale jistqta tam neni.

    Taky ted mohu napsat, ze mam vydelky xxx tisic. Budes mi verit, kdyz jsem neznamy clovek?

  13.  Petr Jeník dne 10.01.2013 v 16.12 hod.

    stephan: nejde o poměřování. Většinou tyhle dotazy a narážky píšou lidi, kteří své příjmy nezveřejní, ale navíc píší anonymně, takže ani nevím, kdo se mě na to ptá :)
    Kdyby šlo o nějaké poměřování, tak by musel napsat – jsem ten a ten a vydělávám tolik a tolik. A kolik ty?

  14.  Petr Jeník dne 10.01.2013 v 16.14 hod.

    A je to tady opět:
    „A máš jistotu, že ty příjmy opravdu mají“

    Přesně jak jsem psal v článku
    Proč bych měl zveřejňovat své příjmy?
    Místo toho aby lidi psali „Jsi ubožák“, tak by psali „Jsi ubožák a ještě lžeš“ 😀

  15.  peto Cristiano Ronaldo dne 10.01.2013 v 16.45 hod.

    dobre robíš, že svoje príjmy nezverejňuješ, lebo potom by ľudia ešte viac rýpali

  16.  roman Prima Zoom dne 10.01.2013 v 17.22 hod.

    MzK „Tím neříkám, že je musíš zveřejňovat, jen že takové blogy jsou a jsou tím zajímavější pro porovnání přesných čísel.“
    To by mě opravdu zajímalo co s čím budeš porovnávat.

  17.  palo dne 10.01.2013 v 18.03 hod.

    samozrejme ze to nieje tvoja povinnost, ale ak tvrdis ze rozbiehas uspesny biznis a nijak ten uspech „nezdokladujes“, mozes posobit ako nedoveryhodny blbecek co si polku veci vymysla.
    nemusis zverejnovat prijmi, staci ked spomenies ake mas auto(ci nieco ine hodnotne :)

  18.  Alexander SilverHat SEO blog dne 10.01.2013 v 18.20 hod.

    Mně by tak ni nezajímalo, kolik kdo vydělá jako osob, ale jak si stojí jednotlivé projekty z hlediska třeba příjmu z reklamy nebo z affilu. Abych to mohl porovnat se svými pokusy o on-line podnikání.

  19.  Petr Jeník dne 10.01.2013 v 18.33 hod.

    palo: a když to někdo napíše, tak mu to věříš jen proto že napsal nějaké číslo? Nebo by jsi napsal něco ve smyslu „působíš jako nedůvěryhodný blbeček, protože takový číslo si může vycucat z prstu každý“?

    Alexander: jednou jsem napsal, kolik dostávám za inzerci na jednom projektu – a reakce byla „tak to ti nevěřím“

  20.  lucas03 blog dne 10.01.2013 v 18.51 hod.

    Mužská šľapka? Hľadá si kamarátov, ktorí sú bohatý. Prípadnne vzor, nebudeš mať vzor ala mentor, načo mentora, ktorý zarába menej ako ty?

  21.  Mirek Flákárna.cz dne 10.01.2013 v 19.24 hod.

    U nás je to skutečně hlavně závist popřípadě snaha o obšhlehnutí fungujícíh projektů. Lidi jsou čím dál línější cokoliv vymýšlet a zároveň jsou veškerá předpřipravená řešení čím dál tím blbuvzdornější takže se k těmto řešením dostávají lidi, kteří tomu vůbec nerozumí ale vidí v tom miliony. No a možná je tam i malá skupinka lidí, které opravdu zdravě inspiruješ a případná výše tvého výdělku je opravdu motivační.

  22.  Ivo dne 10.01.2013 v 19.33 hod.

    pro spoustu lidi je to obrovska motivace, najednou vidi, jakych cifer se da dosahnout a zacnou se na svuj biz divat uplne jinak, je proste dobry vedet, ze nekomu se realne podarilo udelat web, ktery za rok vyrostl z nuly na sestimistny cifry napr., takovy potvrzeni, ze kdyz se chce, tak to jde :)

    i proto je tak popularni Johnuv web, protoze John jde od zacatku s kuzi na trh, rika co se nedari a kdyz se dari, tak k tomu prida cifry 😉

    takze za me, graf bez sumy je maluvka o nicem, ale jinak super, ze se ti dari! :)

  23.  petr Osvětlovací technika dne 10.01.2013 v 19.38 hod.

    No Petře, mě absolutní čísla moc nezajímají. Vysvětlím na příkladu: Nějaká společnost vydělává (obrat)50 mil Kč. Náklady na její provoz jsou 40 mil Kč. Výnosy děleno náklady je 1,25. Je to asi i takový primitivní ekonomický ukazatel. Absolutně mají zisk před zdaněním 10 mil. Kč. Pěkné.
    Jiná společnost vydělala za rok 500 000 Kč. Náklady byly 100 000 Kč. Ukazatel je tím pádem 5. Zisk před zdaněním je 400 000 Kč, což je mnohem méně jak u společnosti číslo jedna. V absolutních číslech. Přitom by mě zajímala právě ta druhá společnost…
    Takže, jen malá věc…vůbec mě nezajímá absolutní hodnota tvého zisku před zdaněním, nicméně ten poměr by mě fakt lákalo znát. Ovšem u menších společností to dost zkresluje „plat“ vlastníka/vlastníků. Tvá společnost může být klidně tržby=náklady( tj. poměr jedna) a přitom si dáváš třeba plat 200 000 měsíčně.:-)
    Ale fandím ti, líbí se mi ten web (leaguespy) (i když ho nepoužívám) a samozřejmě fandím….Petr

  24.  RadekP Kuchyňský robot - testy, recenze dne 11.01.2013 v 6.40 hod.

    Ono to ani tak není o nadávkách, ale o lidské závisti, která v téhle zemi bohužel je. Lépe ať sousedovi chcípne koza, než abych mu přál něco navíc. Takhle bohužel uvažuje spousta lidí.
    Mě osobně by třeba zisky zajímaly pro srovnání a jsem dalek tomu, abych to někomu nepřál nebo mu nadával.

  25.  Jiří Knesl Školení GTD dne 11.01.2013 v 7.48 hod.

    Nemusí to být jen závist.

    Business je hra. A peníze jsou skóre. A lidé, kteří jsou třeba nezávistiví, pravicoví apod. chtějí jen srovnat tvé skóre s tím svým.

    Ikdyž je pravda, že ta metrika jako celek nedává smysl, kdo kolik vydělal.

    Dva budou vydělávat stejně peněz. Jeden bude těžit a bude mít velký zisk. Druhý bude všechno investovat a ikdyž pro něj osobně zbude míň, z dlouhodobého pohledu si pravděpodobně pomáhá.

    Za druhé je v tom i investovaný čas.

    Je lepší 70 tisíc a pracovat 3 hodiny denně nebo 100 tisíc a pracovat 8?

  26.  Peter Repta dne 11.01.2013 v 9.17 hod.

    Mne sa graf trzieb pacil, lebo odzrkadlil novy sposob platieb na League Spy. Ktory bol ocividne uspesn. Je tak?

    Cisla nema zmysel zverejnovat. Ludia by ich nepochopili. Nevedia, ake su naklady, kolko stoji casu vyvijat uspesny produkt a kolko usilia treba venovat supportu, kolko treba platit partnerom/zamestnancom, kolko treba davat do reklamy atd.

    Aj keby sa to dalo vycislit a vysiel by presny zisk v Kc, aj tak by si priemerny clovek pomyslel „tak, a teraz si Jenik kupi nove auto“ alebo nejaka podobna „silna“ idea… hovno, zisk sa reinvestuje spat do projektov, lebo niekto ma spravne zoradene priority a niekto nie, vsak?

    Co sa tyka presneho zverejnovania ziskov do posledneho centu, odporucam pozriet http://www.thefinancialblogger.com.

  27.  Ladia prodejna skládacích kol dne 11.01.2013 v 10.35 hod.

    Presne jako u Motejlek, graf ma vypovidaci hodnotu nula, rust z 5ti na 1O uzivatelu je 100procentni rust a zajima nekoho?
    Rust z 1kc na 1000Kc je …
    Toz to, co nas internetove zvedavce zajima, je jestli mas desitky, stovky ci tisice uzivatelu? Dela to koruny, stokoruny ci tisicikoruny?
    Vydelava to, nebo provoz dotujete, dotujete-li – pak praci nebo penezi?
    atd.
    A mas recht, stejne spokojeny nebudem.

    A jeste me napada ten motejlek:
    Ono to jde chapat taky jako charitu – velka spolecnost respektive jeji bohaty majitel muze mit sympatie k tomu, co motejlek dela a tak ho proste podporuje.
    V uplne jinem radu penez – osobne mam rad, co dela pro prahu http://www.auto-mat.cz a hlavne Vrata Filler na http://www.prahounakole.cz, tak jim posilam 100 mesicne. Me to neboli a jim a mestu to pomaha. Kdybych byl nacelnik velke spolecnosti, co si rad cte motejlka, tak to mu taky neco poslu, zvlast kdyz to jde povazovat za naklad me spolecnosti.

  28.  Ivo dne 11.01.2013 v 10.55 hod.

    Peter Repta: hele ctes to po sobe??? „Ludia by ich nepochopili. Nevedia“ „priemerny clovek“ na co si tu ku*va hrajes??? mas pocit, ze jsou tu vsichni idioti a jen ty si sezral salamounovo hovno???

  29.  Duben Hry online dne 11.01.2013 v 12.23 hod.

    Nejsen si jistý jestli chceš opravdu odpověď nebo flame, no ale kdyby náhodou …

    Není důležité vědět jaký máš příjem, ale z hlediska jaké „autority“ píšeš informace a jak moc kvalitní zdroj jsi. Někdo má reputaci tím, že za sebou má prosperující firmu, někdo je známý publikováním a uznáním těchto publikací odbornou veřejností. Z tohoto pohledu ty autorita nejsi. Kvalitní projekt, který za sebou máš je LeagueSpy, alespoň z toho co tu píšeš. Já sám sázkař nejsem, takže nedokážu říct jak moc je to kvalitní web. Ani jsem se o něm nikde nedočetl, ale opět je to tím, že podobné věci nesleduju. Tím neříkám, že to není úspěšný web, jen to že to nejsem schopný dobře posoudit. Z hlediska ostatních projektů co jsi dřív dělal a způsobu flame propagace kterou rád používáš nepůsobíš jako autorita, ale spíš jako jouda co rád provokuje.

    Protože lidi potřebují vědět validitu tvých informací a nejsou schopni ověřit si nějak jinak kvalitu tebe jako zdroje, tak chtějí konkrétní čísla a sumy. Protože podle finančních výsledků jde zkrátka porovnat relevance tvých tvrzení a to jak moc tvým článkům věřit nebo nevěřit.

    Nabídni jinou formu své relevance, způsob jak prokázat, že tvoje názory a rady mají nějakou váhu a finance nikdo nebude řešit.

  30.  Honza dne 11.01.2013 v 14.00 hod.

    Souhlas s dubnem. To byl přesně důvod mých postů pod minulým
    článkem. Mě je úplně jedno kolik vyděláváte ! To proč jsem upozorňoval, že bez validních čísel je to jen honění trika, byla relevance zdejších informací.
    Zdraví anonymní hlupák 😀

  31.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 14.11 hod.

    Duben:
    Hezký povídání, ale naprosto o ničem. Protože je tu pořád ta samá otázka.
    Podle tebe jsem teď jen nějaký jouda bez autority. Když napíšu číslo, budeš mi bezmezně věřit? A bude věřit každý?
    Nebo to bude tak, že budu najednou joudou bez autority, který navíc ještě lže? :)

  32.  Duben Online hry dne 11.01.2013 v 14.29 hod.

    Ok, takže chceš flame. To jsem si myslel. :)

    Nenapsal jsem že jsi jouda, ale že tak působíš svých chováním a nepodložením svých tvrzení. Jako novináři ti jistě nemusím vysvětlovat rozdíl mezi doložitelnými fakty a manipulativními, rozdíl znáš a bravurně používáš.

    Díky tomu je jasné, že nejde o nějaké číslo. Nebude ti najednou každý věřit, ale půjde to vůči nečemu porovnat o něco tvé tvrzení opřít. Klidně to může být opřeno o něco jiného než peníze.

  33.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 15.46 hod.

    Nechci flame.
    Chci jen vědět, co se změní tím, když nějaké číslo napíšu.
    Jediné co se změní je to, že už nebudu jouda, ale prolhanej jouda :)
    NE – NEBUDU SVOJE PŘÍJMY ZVEŘEJŇOVAT

    Mimochodem Stando Dubne, kolik vyděláváš ty? Já jen jestli tvoje slova mám brát vážně, nebo jestli se tomu mám jen smát. Teď totiž vypadáš jen jako jouda, který umí jen poučovat a skutek utek :)

  34.  Honza dne 11.01.2013 v 16.02 hod.

    Tak jo,jsem zvědav, jak dlouho to tu vydrží, nebo lépe řečeno, jak rychle to bude smazaný. Otázka zní: Jak jdou dohromady výdělky z leaguespy z vláknem z tipfora, kde se řeší tvoje dluhy za analýzy ? Pokud tak dobře vyděláváš, proč lidem, kteří pro tebe něco dělají nezaplatíš místo toho, abys je nazýval gamblerama. Vždyt tě ten „gamble“ živí. Joudu tak ze sebe děláš sám.

  35.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 16.16 hod.

    TipForum a LeagueSpy jsou dva různé projekty.
    Nedotuji TipForum z LeagueSpy. Mám co se provozu LeagueSpy nějaké závazky. Kolega, investor….
    Nemůžu jen tak vzít peníze z LS a zaplatit s nima lidem za TipForum :)
    Ona je to už o malinko složitější hra, než provozovat webík s hrama, dostat zaplaceno od inzerentů a penízky rozšustrovat :)

    Vzhledem k tomu jak se chováš, tak mi jen těžko budeš věřit, že LS je už opravdu trochu jiná liga, než si myslíš.
    Zkus jen tak pro představu dát Michalovi Kubíčkovi nabídku s cenou s tím, že od něj chceš odkoupit jeho 10% podíl :)
    Schválně co ti odpoví. Nevím kdo jsi, ale vzhledem k tvému projevu se tak trochu obávám, že ani kdybys prodal všechno co máš, nebudou ti na to ty peníze stačit.

  36.  Honza dne 11.01.2013 v 16.29 hod.

    Nikdy jsem neřekl, že to máš vzít z leaguespy. Ale vzhledem k tomu, že se jedná o částky v řádech stokorun, nebo max. jednotek tisíců, tak pokud by jsi opravdu chtěl, asi by jsi zvládl to těm lidem zaplatit.

    Především to vypovídá něco o tobě. Na jedné straně se něčím úžasným chlubíš a na druhé straně nejsi schopný lidem, kteří ti pomáhají něco rozvíjet zaplatit pár stovek. to trochu nejde dohromady.

    Představu o ceně za 10% si dělat nepotřebuju, protože na kolik si kdo ze spolumajitelů cení svůj podíl nevypovídá opět vůbec o ničem.

  37.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 16.37 hod.

    Víš co Honzíku – nebudu s tebou dál diskutovat.

    Cituji 1.
    „Jak jdou dohromady výdělky z leaguespy z vláknem z tipfora, kde se řeší tvoje dluhy za analýzy ? “

    Cituji 2.
    „Nikdy jsem neřekl, že to máš vzít z leaguespy.“

    Každý další tvůj příspěvek, který nebude k tématu, smažu.
    A tím tématem je dotaz, proč by měl někdo zveřejňovat svoje příjmy.
    Zatím mě nikdo nepřesvědčil o opaku.

  38.  Duben Online hry dne 11.01.2013 v 16.54 hod.

    Nezveřejňuj svoje příjmy já to po tobě přece nechci. Já ti vysvětluju proč to chtějí jiní. Mě je to fuk, já sleduju co děláš dost dlouho na to, abych si udělal názor a filtrovat tvé různé informace.

    Proč bych měl zveřejňovat své příjmy já? Jen proto, abys mohl argumentovat „vidíš, ty to taky neděláš“? Je na mém webu http://www.duben.org nějaký článek, kde radím ohledně podnikání, který není jasně podložený daty, nebo kde je obrázek grafu z kterého nejde vyčíst potřebné údaje? Je někde na http://www.select-sql.com článek o jakékoliv db technice, z kterého by nebyla jasná dostatečná relevance toho k čemu mluvím? A mimochodem kdybys byl na včerejším pubcampu, tak bys ty moje příjmy znal. Tam mělo smysl je uvést v kontextu k výkladu.

  39.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 17.16 hod.

    V minulém článku jsem psal o tom, že loňský rok byl úspěšnější než kterýkoli rok předtím.
    A psal jsem o růstu tržeb.
    To ten graf naprosto jasně ukazuje.
    A ukazoval by to i kdyby ta čísla byla v řádu tisícovek či stovek korun. Na tom grafu není naprosto nic nerelevantního.
    Kdybych napsal článek „mám se lépe než 99% lidí, kteří čtou můj blog“ a chtěl to dokázat tímto grafem, byla by to blbost.
    Takový článek jsem ale nepsal a ani se na to nechystám.
    Já totiž nevím kolik vyděláváš ty ani nikdo jiný a je mi to úplně volný.
    To že spousta lidí to pochopila jinak, to je jejich problém.

    A fakt by mě moc zajímalo, jakým způsobem by měl člověk doložit své příjmy, aby okamžitě někdo nenapsal, že lže.
    To jsem se ještě od nikoho tady nedozvěděl. Jen píšete, ať to zveřejním. A co když to udělám? Budete mi to věřit? Nebo pak budu muset čelit obviněním ze lží a dokazovat svoje tvrzení přičemž každý důkaz by byl okamžitě považován za podvrh a další lež? :)

    Jediné co by mi lidi věřili by bylo to, kdybych napsal, že jsem na tom špatně.

  40.  VK Ručně stavěný srub k pronajmutí. dne 11.01.2013 v 17.53 hod.

    Čistá závist je zlá vlastnost. Proto je opravdu lepší mlčet a ani nenaznačovat.

  41.  Michal Kubicek dne 11.01.2013 v 18.40 hod.

    1.000.000,-

  42.  honza pochlubtese.cz dne 11.01.2013 v 18.43 hod.

    31. Jouda bez autority jsi byl vždycky a vždycky budeš 😉 Proto tě nikdo nechápe a pořád dokola vysvětluješ, že příjmy zveřejňovat nebudeš. Vykašli se na to, hlupáci vysvětlování stejně nepochopí a těm chytřejším je to jasný…

  43.  Olda Olda Šálek dne 11.01.2013 v 19.09 hod.

    Byl jsem chvilku mimo pc, ale diskuze sleduji…

    11 Petr Jeník: Veřejně je nezveřejňuji, ale když si pokecám s někým osobně, kdo mi řekně nějaká data a sám se taky pochlubí, vyměníme si tipy, tak se i „podřeknu“ kolik mi co vynáší, na čem vydělávám a co se mi nedařilo atd.

    12 stephan: Otázka zněla, jestli to někdo zveřejňuje nebo ne. Jestli to je pravda záleží na každém jak to posoudí. Mrkni na jeho weby, porovnej návštěvnosti a odhadneš, zdali to jsou reálné příjmy.

    16 roman: Sám se sebou, abych věděl jak na tom jsem a jestli nejsou v nějakém oboru rezervy, co zlepšit, na co se zaměřit.

    BTW, nikoho nepřesvědčuji, aby zisky zveřejňoval :)

  44.  Olda Olda Šálek dne 11.01.2013 v 19.10 hod.

    OT: BTW, nešla by cookies na formuláře, aby se to nemuselo stále vyplňovat?

  45.  Petr Jeník dne 11.01.2013 v 19.32 hod.

    Honza: budeš mi věřit, když ta čísla napíšu, když jsem jouda bez autority? :) To je už mockrát položený dotaz a stále čekám na odpověď.

    Olda: v osobní rozhovoru s tím také nemám problém. (tedy podle toho s kým a o čem mluvím) Cookies zkusím nějak vymyslet.

    Michal: tys tomu dal :)
    1 – Nikdo neuvěří, že jsi to psal skutečně ty
    2 – A kdyby ano, budou si myslet, že si děláš prdel

    Jak jsem ti říkal nedávno – obdivuji tvojí reputaci.
    I kdyby ses vysral uprostřed václaváku, budou ti tleskat.
    Mě stačí napsat článek, dát do něj graf a vidíš to sám 😀
    Hlavně nikomu neříkej, jestli sis prdel dělal nebo ne. Tohle mě totiž na tom baví nejvíc :)

  46.  stephan Messi dne 12.01.2013 v 9.27 hod.

    Michal Kubicek: Souhlasim s cenou. Navrhuji splatkovy kalendar rozvrzeny na nekolik let dopredu. Kazdy den ti dam korunu, takze za milion dnu budes mit vsechny penize. Beres?

  47.  palo dne 12.01.2013 v 19.46 hod.

    45 – petr: john vanhara tiez svoje prijmy nezverejnuje, ale z toho co a ako pise je kazdemu jasne, ze sa v peniazoch topi.
    naopak z toho co a ako pises ty, mam dojem ze si niekde kusok nad statnym priemerom. neutocim, iba opisujem subjektivne dojmy, ktore pozeram nemam sam. je v tvojom zaujme, v prispevkoch miesto emocii pouzivat co najviac faktov

  48.  Petr Jeník dne 12.01.2013 v 19.55 hod.

    Chápeš úplně špatně můj zájem. V mém zájmu není ani zdaleka to, aby lidé věděli. Bavím se tou dokonalou nevědomostí. A bavit se tím, to je můj zájem :)

  49.  slanecek dne 13.01.2013 v 1.47 hod.

    František Fuka na svém blogu uvádí, kolik mu kdo poslal :) http://www.fffilm.name

  50.  Petr Jeník dne 13.01.2013 v 8.32 hod.

    Na tom webu fffilm.name jsou zveřejněné dary přijaté od návštěvníků webu. To je celkem běžné to takhle zveřejňovat.
    Navíc to má i svůj účel.
    Taková hra na city (v dobrém slova smyslu), která by se dala nazvat „Sluší se poslat mi něco za to, že dělám to, co se ti líbí. Ostatní posílají, tak pošli pár kaček i ty“.
    Zveřejňování příjmů chápu i u projektů, kde jde při marketingu o využití jedné dokonalé lidské vlastnosti. Tedy toho, že jsme takový ovečky, které jdou tam, kde je hodně dalších lidí.
    Toho si můžeš všimnout např. u Kyrše. Jeho marketing je na tom ze značné části postavený. „Vydělal jsem…… takže je to co nabízím super a chce to hodně lidí. Takže ty musíš taky, jinak nebudeš IN“
    A další důvod pro zveřejnění příjmů je ovlivnění affiliate partnerů. To je vlastně druhý z důvodů, proč to dělá Kirš. „Vydělal jsem….. a nabízím affiliate program. Propaguj mě, piš o mě, spamuj…. a dostaneš z toho podíl.“
    A v obou posledních případech platí, že čím větší sumu napíše, tím více lidí se toho chytne.

    Možná se pletu, ale nikde jsem dosud nezaznamenal nějaké chvalozpěvy ze strany affiliate partnerů např. Milionového impéria. Podle toho co říká Kirš, tak museli vydělat balíky prachů. Nikde o tom ale není ani zmínka. (pokud se pletu a někde takový článek je, tak sem s ním – to mě zajímá)

  51.  chamon Překladatelna dne 13.01.2013 v 9.30 hod.

    Petře, Petře… Ty, jako nejznámější „kritik“ na MI napíšeš jméno jejich modly s tvrdým y? :)

    Taky nevím o tom, že by affiláci z MI vydělali nějakej ukrutnej balík. Nicméně asi ani jeho ovečky moc nevydělávají. Na http://www.milionovaimperia.cz přišly už 3 nebo 4 maily, abych jejich stránky odstranil ze seznamu – asi se stydí, nebo co… :)

  52.  Petr Jeník dne 13.01.2013 v 10.59 hod.

    Hups – Kirše jsem opravdu malinko přejmenovat 😀

    Proč MilionovaImperia.cz nefunguje?
    Nejdřív mi to dlouho házelo chybu DB a teď je tam stránka hostingu.

  53.  chamon dne 13.01.2013 v 11.04 hod.

    Přendaváme servery do vlastní serverovny a „nedůležitý“ weby chvilku nepojedou. Za chvíli už to bude v pohodě :)

  54.  Mem Meme tričká dne 13.01.2013 v 18.27 hod.

    Mna by skôr zaujímalo slúbene zhodnotenie pod textovej reklamy ktorú si ako prvý na začiatku zaviedol ako sa jej darí .

  55.  Petr Jeník dne 13.01.2013 v 20.32 hod.

    Ten počáteční boom pochopitelně opadl.
    Pár stovek měsíčně to udělá, ale fakt to není žádný šlágr.
    Něco málo o tom napíšu. Díky za podnět

  56.  Pavel Lasák Návod na Microsoft Excel dne 14.01.2013 v 20.47 hod.

    To Michal Kubicek: Mi to vychází na 1.000.003,- :)
    To chamon: Jejda tolik milionářů na http://www.milionovaimperia.cz
    To Petr Jeník: Zisky nezveřejňuj, alespoň je na webu o čem psát

  57.  Radek Seo optimalizace dne 24.01.2013 v 11.36 hod.

    Porovnávání příjmů je důležité pro ty, kteří dělají podnikání nejenom kvůli obživě, ale taky pro něco víc, asi pro to samotné podnikání.
    Úspěch v podnikání (ne v životě) se pak musí hodnotit podle příjmů.
    Je asi trochu rozdíl mít nárůst zisků ze 100 Kč/měsíc na 10 000 Kč za měsíc a mít nárůst ze 100K na mega za měsíc :)

  58.  Petr Jeník dne 24.01.2013 v 11.44 hod.

    To máš pravdu
    Ale proč to musíš hned porovnávat s ostatními?
    Sám dokážu vyhodnotit, jestli jsem nebo nejsem úspěšný, když ta svá čísla znám. To kolik vydělává někdo jiný s tím přeci nijak nesouvisí.

  59.  Marek Samolepky na stěnu dne 28.01.2013 v 21.43 hod.

    Každému by mělo být jedno kolik bereš, je to tvá osobní informace a je to jen na Tobě.

  60.  Petr Angličtina online zdarma dne 23.02.2013 v 9.58 hod.

    Taky jsem toho názoru, že je zbytečné tato čísla zveřejňovat. Vyvolá to pouze mnoho ohlasů, ale nic užitečného. Navíc je riziko různého kopírování u něčeho, co trošku nese.

  61.  Lydie Svatební oznámení dne 03.03.2013 v 23.43 hod.

    … a když napíšeš málo, tak ti budou všichni závidět, jak umíš daňově optimalizovat :-)

  62.  Pavel Goodgame Mafia dne 11.03.2013 v 19.32 hod.

    Takový přehled příjmů ostatních na jejich blozích je pro mě motor. Pohon kupředu, jelikož výsledky v tvorbě webů jdou vidět po dlouhé době.

  63.  Gustav Překlady z medicíny dne 17.05.2013 v 3.26 hod.

    Česká povaha.