Pro 18
Nový call to action prvek u Google Adsense
Dnes žádné velké povídání z mojí strany. Spíš mě zajímají vaše názory na nový call to action prvek přidaný k inzerátům u Google Adsense.
Nestačil jsem zírat, co jsem dnes zahlédl v boxíkách s reklamami Google adsense
Šipku velkou jako kráva vyzývající ke kliknutí na inzerát
Jak se vám to líbí?
Pomůže to k větší míře prokliku?
Nebudou na tom inzerenti biti kvůli více proklikům a méně konverzím?
Mě osobně se to nelíbí ani jako inzerentovi, ani jako publiserovi
Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou: Sledovat @PetrJenikVelké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:
Rychlá SMS půjčka Získejte rychle půjčku až do výše 10 000 Kč bez formalit.
Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.
K tomu kódu na wedos, pokud se dnes zadá VANOCE2012, je sleva 50% …, ale jen dnes
AdSense mám jen jako doplněk, ale i tak míra prokliku šla hodně nahoru. Takže mě se to líbí;) Nezkušený klient na špatném nastavění své kampaně je bitý tak jako tak.
Osobně se mi to po vzhledové stránce taky moc nelíbí. V poslední době se mi ale výdělky z AdSense zvyšují, ale těžké říct, jestli to není jenom obdobím před Vánocemi. Uvidíme, jak to bude dál.
Jinak samotný Google ale uvádí, že podle výzkumů to zvyšuje konverzi a že by měly být výdělky větší. Tak uvidíme, na hodnocení je ještě asi brzo. Podle mě to pomůže kvalitním webům s dobrý obsahem, takové ty mfa, kde jsou reklamy schválně maskované, tak tam budou teď reklamy více nápadné a možná to už nebude tak dobré.
Mimochodem jak moc velká jsem brzda, když jsem si toho všiml až dnes?
Petr Jeník: No, je to už asi několik týdnů (možná i měsíců)spuštěné. Ale Google to pouštěl nějak postupně, protože mně se to začalo zobrazovat taky teprve před týdnem. Ale vím, že ostatní už to viděli dávno. Psal o tom třeba i Drago: http://404m.com/2012/12/04/sipka-v-adsense-reklamach/
Tak to jsem fakt brzda
adsense.blogspot.com/2012/12/enhancing-text-ads-on-google-display.html?m=1 moc stare to neni.
Já asi už trpím bannerovou slepotou, nebo čím. O prvku jsem už četl asi před týdnem, ale stále jsem si ho nevšiml. Až dnes po tvém článku jsem mrknul na své stránky, kde adsense mám a… je to tam. Divné, jako případnému návštěvníkovi mi to nic neřekne. Říkám si co tím chtěl autor říct?
V kombinaci ctverec (250 x 250), to je krapet divny. Presneji receno je na kazdym radku/bloku reklam border…
Šipka Google AdSense je v pohodě, neruší a má efekt. Ale zato „ta červená“ šipka jak kráva – to je mazec! 😉
Mne ten adsense neprekaza, prave naopak, reklamu si uz z pracovnej deformacie poriadne nevsimam. Velke pozitivum vsak je to ze sa mi to prejavuje na prijme
Sipka pribudla uz davno, naozaj niekolko mesiacov dozadu, ale asi nie vsetkym. Vsimol som si ju. Je skareda, ale 100% funguje, prekliky isli hore.
Zaujimavostou je, ze AdSense pridal novy format 300×600 a akurat ho testujem. Myslim, ze je fajn.
O těch call to action prvcích se už psalo nedávno (možná pár týdnů) v zahraničí, tam to myslím spouštěli dřív. Kromě této šipky jsou tam i další změny, reklamy jsou různě v boxech a v nových variantách, někdy s menšími šipkami jako inzeráty.
Šipky jsem si poprvé všiml již začátkem října. Jeden den tam byla, druhý den ne a tak to mám prakticky dodnes. Žádná krása to není, ale pokud by se dala barevně upravovat, tak by to bylo docela fajn.
Šipky mám asi týždeň, tiež som nechápal Čiara pod každým riadkom je divná ale tak asi vedia čo robia…
Je pravda, že ta šipka vypadá dost blbě pokud to svítí na každé reklamní ploše. Taky vypadá divně, pokud mám reklamu formátu velký obdelník a pouze uprostřed plochy svíti reklama velkým písmem s obrovskou šipkou a okolo nic.
Na druhou stranu, jak už psal někdo výše, výdělky a prklik se zvyšuje, ale je opravdu otázkou, jestli to není pouze teď před Vánocemi.
Nevím jestli to zvýší prokliky, ale určitě to zlepší kvalitu příchozích návštěvníků. Reklama už je velmi snadno identifikovatelná a prokliky vzniklé omylem musí jít rapidně dolů.
Pravda je, že šipky jsou už delší dobu, jestli je zvýšená míra prokliku způsobena tou šipkou, to budeme moci zkoumat až po vánocích. Na některých velikostech mi ta šipka ani tak nepřijde, nicméně jsou velikosti, kde pokud naskáčou tři inzeráty a každý má tu šipku, už to vypadá dost divně. Pravda ale je, že výrazné proklikové prvky, jsou určitě lepší.
tento nový prvok mi o trochu zvýšil mieru prekliku
Je to hnusné, ale zřejmě to funguje
Mira prokliku vzrostla, nicmene to bude docasne, lidi si to na zvyknou a budou to ignorovat.
Odhalil někdo logiku, proč někomu a někdy se šipky zobrazují a jinému nezobrazují? Dokonce na stejném webu jeden šipky vidí, druhý ne. Jeden je vidí v mobilu, druhý je tam nemá… Co tedy ovlivňuje zobrazování a nezobrazování těch šipek?