12 komentářů

  1. 
    dne 03.08.2011 v 9.54 hod.

    Zajímavé, že by IT patří mezi TOP keywordy.

  2. 
    finance web dne 03.08.2011 v 11.13 hod.

    Tak zášť může hrát roli jen tehdy, pokud dotyčný ví, že se nalézá na webu někoho, koho nemá příliš v lásce. To je jediný případ, kdy si může onen člověk rozmyslet, zda na reklamu klikne, nebo url překopíruje do adresního řádku prohlížeče. Nedá se to paušalizovat, nemůžeš všechny házet do jednoho pytle.

    BTW, vsadím se, že drtivá většina lidí, co tu popisuješ, reklamu ani nevidí. Proč by se na mi němi koukat, když ji umí blokovat? Stačí vypnout Javascript (existují skvělé doplňky jako NoScript) a všechny stránky (kromě těch ve whitelistu) jsou najednou čisté, bez reklam. 🙂

  3. 
    JerryBestie web dne 03.08.2011 v 13.09 hod.

    tak ja adsence nepouzivam, ale sklik. a tam neni problem take mit za proklik 12 – 14 .-kc. A to se nejedna o IT obor.

  4. 
    lukas dne 03.08.2011 v 14.17 hod.

    JerryBestie: Mám tedy opačnou zkušenost. Za posledních 40 dní šel proklik u Seznamu natolik dolů, že se nyní při ještě více proklicích nacházím na polovině vydělané částky než tomu bylo únor – březen. V zimním období jsem měl prokliky dokonce za 40,-Kč, teď jsem rád za 2-3 koruny 🙁

  5. 
    Petr Jeník dne 03.08.2011 v 15.36 hod.

    Já jsem z Skliku také celkem zklamaný. Často aktualizované weby nestíhá indexovat a dává mi tak naprosto nerelevantní odkazy a ani ceny se s adsense nemohou v mém případě vůbec porovnávat.

  6. 
    Jirka Sirka dne 03.08.2011 v 17.15 hod.

    Ohledně skliku mám stejnou zkušenost jako lukas navíc se začínají zobrazovat reklamy mimo mísu. Na zkoušku jsem jeden web dal s skliku na adsense a relevance je perfektní a cena za klik vyšší. Zvažuji, že tam dám vše, když jsem si to spočítal po měsíčním srovnání tak mi to dělá někde o 30% vyšší zisky.
    Počkám do konce srpna pak udělám součet, a pokud to tak zůstane, dám na google vše. DPH není problém, jak si všichni hystericky myslí.
    Možná by mohl Jenda udělat nějaké srovnání nebo o tom napsat článek sklik versus adsense

  7. 
    James Knytl web dne 04.08.2011 v 0.32 hod.

    Sklik šel opravdu poslendí dobou dolů, dost to skáče, jednou pořádný proklik 10 Kč+ a jindy pod korunu. To by se dalo i přežít, ale relevance se zhoršila. Mezi tématické a skvěle padnoucí inzeráty prostě někdy problikávají úplně jiná témata, to se pak nedivím, že jeden den je kliků hodně a druhý skoro žádný.

  8. 
    Kohy web dne 06.08.2011 v 11.20 hod.

    Sklik nebrat. To ty prachy raději hoďte do kanálu.

  9. 
    Kohy web dne 06.08.2011 v 12.09 hod.

    Dobře řečeno. +1

  10. 
    Pixit web dne 07.08.2011 v 23.04 hod.

    Cena inzerátu Adwords potažmo ceny za Adsense se odvíjí i od kvaluity cílového odkazu. A nezapomeňte, že „kvalitní (odkazovaná, a vše top v SEO) je jen mezistupněm ke skutečné hodnotě kvalitní inzerce a tím je konverze a konverze G vidí často také. Takže se mnozí všimli že hodně konvertující, řekl bych „extremně“ konvertující inzeráty klesají na ceně také, při zachování pozic.

  11. 
    vaclav dne 08.08.2011 v 11.27 hod.

    +1 clanek a dovolim si s usmevnou recnickou otazku k poslednimu odstavci: Tady jsou nejake reklamy? (spadam do duvodu c. 2)

  12. 
    Pavel World of Warcraft WOW dne 03.01.2012 v 16.43 hod.

    Všimnul jsem si taky jevu, že čím víc mi lidi někde na AdSense kliká, tím menší je cena za klik. Je tedy možné, že tady je cena za klik vysoká, protože celkově lidi málo klikají. Celé ty algoritmy Google vypadají, že tu cenu za klik G přepočítává tak trochu na cenu za zobrazení. Jak píše Pixit.

    1000 zobrazení a jeden klik = vyšší cena za klik. 100 zobrazení a klik = menší cena za klik. Pokud jsem v pozici inzerenta, tak to tak určitě je, to vím. Nicméně že to funguje i obráceně, to jsem netušil. Možná je to ale tím, že hodně u mě klikají zrovna v případě, že se tam zobrazuje dobrý inzerát, který má nízkou cenu za klik, protože na něj prostě klikají všude.