Čec 3

Chceš být IN? Musíš mít web propojený s Facebookem!

03.07.2011 v kategorii Trendy a události. / Zobrazeno 5 289x / 2 komentářů

Zdá se, že nastává nová éra. Po érách katalogů, pr webů, slevomatů, agregátorů slev, haléřových aukcí, podnikatelský fór a bůh ví čeho ještě, je tu nová éra. Každý správný internetový podnikatel musí mít vlastní web, který bude těžit z obrovské obliby Facebooku.

Ani já jsem nezůstal pozadu. Né že bych chtěl nějaký takový web provozovat, ale prostě jsem chtěl vyzkoušet, jak to vlastně funguje.

Kopírovat nějaký již zaběhnutý projekt se mi moc nechtělo a tak jsem „vymyslel“ takový menší projektík a hodil ho na doménu PalecDolů.cz

Inspiroval jsem se z webu zahlasuj.eu, který jsem do té doby neznal. Zjistil jsem, že tento web má až neuvěřitelnou návštěvnost přes 200 tisíc unikátních návštěvníků denně.

Jak je to možné? To je jednoduché – je to způsobeno jakýmsi lavinovým efektem, kdy jeden návštěvník (uživatel webu) nabalí na web nové návštěvníky tím, že klikne na tlačítko „to se mi líbí“ a tím řekne o webu svým přátelům na FB.

Na tomtéž principu funguje právě i PalecDolů.cz – jen s tím rozdílem, že návštěvníci neklikají na To se mi líbí, ale na To se mi nelíbí, což je vlastně pouze tlačítko „sdílet“ jen jinak pojmenované a jednoduchým pojmenováním Title stránky a přiřazením obrázku se prostě na FB zdi uživatele prostě objeví ona slůvka „NELÍBÍ SE MI….“, což je vlastně odkaz na web PalecDolů.cz – jednoduché, leč účinné.

Jak už jsem psal, provozovat takový web nehodlám a tak hurá s ním do aukce na Webtrhu.

Abych měl větší šanci na slušnou cenu, popsal jsem pochopitelně i princip na jakém to funguje a zmínil i úspěšnost projektu zahlasuj.eu kterým jsem se tak trochu inspiroval.

Jak jsem čekal, okamžitě začaly vznikat kopie jak Zahlasuj.eu tak nového Palce dolů

Zaznamenal jsem například aukci webu DontLike

Pak třeba také poptávku po správci hlasovacího webu fblike.sk

No a kromě toho, že kopie vznikat už začaly, zdá se, že vzniknou ještě další a další. Usuzuji tak podle poptávek na Webtrhu, se kterými se také roztrhl pytel. Jeden příklad za všechny můžete vidět třeba ZDE

No vypadá to, že jsem aukcí svého „originálního webu“ a především zmínkou o úspěšnosti hlasovacího FB webu uvařil v hlavičkách adolescentních podnikatelů pořádnou bramboračku a rozjel tak novou éru vidiny snadného výdělku pomocí webů propojených s facebookem.

Good luck chlapci a děvčata.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Velké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:

WINNERR můj obchudek Nabízíme značkové boty

Pánské boty NAVAHO Boty pro dominantní a silnou osobnost.


Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.


2 komentářů / Chceš být IN? Musíš mít web propojený s Facebookem!

  1.  Mirek dne 14.07.2011 v 9.32 hod.

    Popravdě na tom nevidím nic originálního, různé varianty Like webu tu jsou alespoň rok a půl. I ja jsem jeden provozoval. To, že se nyní roztrhl s kopírovači na webtrhu pytel je fakt, nicméně krásně to krasně ukazuje jak jsou tu lidi líni sledovat ve světě trendy. Jinak gratuluji k úspěšnému prodeji, výnos je fantastický kord, když se dá obdobně řešení koupit za 30 dolarů.

    Mirek

  2.  Petr Jeník dne 14.07.2011 v 9.38 hod.

    Originální je na tom to „nelíbí se mi“ – nic takového na českém trhu zatím nefungovalo.
    To že Like weby jsou, to je jasný. I jsem psal, že jsem se jedním takovým inspiroval.



Štítky: , , , ,