Úno 21

Chcete vydělat na internetu? Zapomeňte na češtinu i angličtinu

21.02.2012 v kategorii Výdělek, Zajímavosti. / Zobrazeno 5 023x / 8 komentářů

Čeština a tedy Češi, to je takové internetové paběrkování. Česko je velmi malý trh. Navíc nejsme naučení používat online platební metody. To maximum, které je Čech ochotný používat je internetové bankovnictví. Placení internetovou platební kartou či dokonce prostřednictvím PayPal či Moneybookers, to je pro většinu Čechů téměř tabu.

Co je ale nejhorší je ochota Čechů za cokoli platit. Kvalitu neoceníme. V obchodech nakupujeme jen podle ceny a jak něco není se slevou, tak to nekupujeme.

Co se internetu týká, resp. informací na internetu, tak v Česku je zaběhnutý model, že vše na internetu se dá najít zdarma, tak proč za informace platit. Čas či pohodlí pro nás není nic, čeho bychom si cenili. Totéž software, hry, filmy, seriály…. co se dá najít zdarma i přesto, že to je mnohdy nelegální, není důvod za to platit.

Výdělek prostřednictvím reklamy je v Česku také o ničem. Jen když kouknu na ceny prokliků v Adsense, tak oproti jiným jazykům jsou ty ceny minimální. Kromě pár výjimek je tu ve většině oborech malá konkurence a ceny tak jsou na minimu a tedy i vaše provize jsou zanedbatelné.

Angličtina je v tomto ohledu mnohem zajímavější. Ovšem zde je na druhou stranu obrovská konkurence a získat dostatečnou návštěvnost pro web v angličtině může stát nemalé peníze.

Jakým směrem se tedy vydat? Přeci do Německa.

Němce jako lidi nemám rád. Ale jako zákazníci jsou skvělí. Jsou dostatečně bonitní, jsou naučení používat online platební metody, konkurence tam v online byznysu není tak velká jako v angličtině a za reklamu jsou německé firmy ochotné utrácet velmi slušné peníze.

To vše jsem vysledoval z provozu LeagueSpy.com. Němci, ač tvoří naprostou minoritu co se registrací na webu týká, co do počtu platících zákazníků jsou na špici.

Každý čtvrtý registrovaný Němec (či Rakušan – sledujeme nastavený jazyk a né národ) se stává zákazníkem a to je oproti jiným národům pětkrát lepší výsledek. Průměr máme kolem jednoho zákazníka / 20 registrací (u čechů/slováků je to cca 1 zákazník / 30 registrací)

Takže, jak praví titulek článku – zapomeňte na češtinu i angličtinu – peníze najdete především v německých peněženkách.

Oprašte základy němčiny ze školy a zkuste z těch vepříků dostat nějaké to euro. Mají jich dost a dávají je rádi.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:

DOPORUČUJI: Objednejte si webhosting se slevou 50% (slevový kód: WWW50)

Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


8 komentářů / Chcete vydělat na internetu? Zapomeňte na češtinu i angličtinu

  1.  Inwebstor web dne 21.02.2012 v 11.57 hod.

    Angličtinu bych určitě nezavrhoval, ta konkurence není zase tak hrozná, jak se obecně říká :-)

    Ale jinak s němčinou naprostý souhlas. Asi před 3 týdny jsem došel ke stejnému závěru a začal jsem v hardcore stylu oprašovat své znalosti němčiny a chci se na tento trh mnohem víc zaměřit.

    Nicméně (varování pro ostatní) – s nějakými odfláknutými produkty nebo MFA tam pohoříte. Němci sice mají eur dost a dávají je rádi, ale jen za kvalitu.

  2.  LukasP Podnikání na internetu dne 21.02.2012 v 13.05 hod.

    Ve tvém případě bych se s leaguespy.com zaměřil hodně na asijský trh. Tam je totiž největší koncentrace sázkařů a gamblerů. Zkoušeli jste již nějak výrazně reklamu na těchto trzích?

  3.  Petr Jeník dne 21.02.2012 v 16.19 hod.

    Inwebstor: S těmi MFA nemáš tak úplně pravdu. Mají tam velmi slušné ceny za proklik. Na MFA nic neprodáváš ale chceš jen získat ty prokliky. Jde tedy jen o to dostat na web lidi z Google a web udělat tak, aby měl co největší míru prokliku.

    LukasP: Asii zkoušíme. Ale tam celkem stačí angličtina. Máme zákazníky z Hongkongu, Jižní Koree či Ruska (pro ty máme ruštinu). Islámské země nejsou příliš hráčské. Korán sázení na sport zakazuje. Proto ani nedáváme překlad do arabštiny ikdyž bychom ho mohli mít bez problémů. Nejvíc hrají lidi ze střední a východní Evropy, pobaltské národy a Rusové. Ale máme zákazníky i ze Švédska, Norska, Finska, Dánska, Estonska, Lotyšska, Litvy, Makedonie… hodně Angličanů. Zklamaný jsem naopak celkem ze Španělska a Francie. Tam je to bída.

  4.  Stephan dne 21.02.2012 v 17.18 hod.

    Tak to jsi me potesil, vedel jsem proc studovat nemcinu a jet tam za studiem :)

  5.  petr rss4biznys dne 21.02.2012 v 19.20 hod.

    Jop…já o tom vím už dlouho…tak psst, ať na mě ještě něco zbyde….:-)

  6.  Pavel Webhosting dne 22.02.2012 v 10.53 hod.

    Já někde četl, že Německo má sice největší internetový trh (počet aktivně nakupujících na počet obyvatel), ale taky je tam velká konkurence. Tj. asi to bude o dost pracnější se tam nějak prokousat k výsledkům, než jinde.

    Ony jsou i další země, třeba Indonésie s 200mil. obyvateli. A rostou, počet uživatelů internetu roste raketově.

  7.  Michal Hry online dne 24.02.2012 v 8.04 hod.

    Souhlasím s tou cenou za proklik a ostatními věcmi, ale angličtinu bych nezavrhoval, protože i když je tam velká konkurence, tak v řadě oborů je stále dosti místa na dosažení nějakého slušného výsledku. Navíc je provoz anglického webu (náklady na servery, optimalizace, apod.) paradoxně levnější než v naší malé české kotlině. Německý trh momentálně také zkoušíme a vypadá docela slibně. Problém Čech je v tom, že tady stále kraluje Seznam a optimalizovat pro Seznam se musí dělat úplně jinak než pro Google (respektive to co Google nesnáší Seznam miluje a naopak), takže je to kolikrát i kontraproduktivní.

  8.  Dominik hry dne 02.03.2012 v 12.47 hod.

    Pro někoho je seznam výhoda, a pro někoho nevýhoda no :-) . Každopádně třeba pro hry má seznam daleko lepší výsledky než google.



Štítky: , , , ,