Srp 16

Dohadovat se s anonymními dítky na internetu je někdy hodně zábavné

16.08.2011 v kategorii Podnikání, Zajímavosti. / Zobrazeno 10 229x / 80 komentářů

Určitě jste si všimli toho, že za ostřejším výrazem nejdu daleko a diskuse s lidmi na nejrůznější témata mě opravdu baví. Už samotné mé bulvární psaní je toho důkazem. Nemažu komentáře (kromě spamu) a to ani ty, kde se mě někdo pokouší urazit či zesměšnit.

Naopak. Takové komentáře vítám. Mám alespoň tu možnost dokázat, že si stojím za tím co píšu. Své názory prezentuji naprosto veřejně a neskrývám se za žádnou přezdívkou. Každý si může snadno zjistit kdo jsem a co dělám.

Vážím si všech, kteří toto dělají také a i přesto, že se s nimi dokážu pěkně pohádat, uznávám je za jejich přístup.

Pak je ale skupina lidí s nimiž se sice také rád pustím do křížku, ale těch si nevážím ani trochu. Jsou to ti, kteří nedokáží dělat nic jiného, než skrytí pod tajemnou přezdívkou a nejlépe ještě za nějakým mongolským proxy serverem, kydat špínu na ostatní.

I přesto mě ale diskuse s nimi baví. Třeba právě před chvílí napsal jakýsi Nosi parádní komentář pod jedním z mých článků:

Vsadim koule ze Jenik, aka samozvany expert na vsechno, nedela pravidelne z netu ani patnact mesicne.

No není to nádhera? A jak už jsem psal, tuhle sázku beru. O Nosiho dětské kuličky ale opravdu nestojím a ani o jeho kapesné.

Na kolik si vážený Nosi ceníš svých koulí a jak moc věříš svému tvrzení? Dokážeš jít s kůží na trh nebo jsi jen jedno z těch ukřičených přihlouplých děcek?

Navrhuji pravidla této sázky:

Když nezávislému arbitrovi dokážu, že mé příjmy plynoucí z internetu přesahují tebou stanovený limit 15 tisíc korun měsíčně, ty věnuješ na mnou zvolenou nadaci částku, která se rovná mému průměrnému měsíčnímu příjmu řekněme za prvních 6 měsíců tohoto roku.

Co ty na to? Jsi chlap, který si stojí za svým slovem a ceníš si svých koulí alespoň na měsíční příjem člověka o kterém anonymně píšeš, že je sociální případ? Nebo jsi ňouma, jehož koule mají nulovou hodnotu?

 

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


80 komentářů / Dohadovat se s anonymními dítky na internetu je někdy hodně zábavné

  1.  PR články web dne 16.08.2011 v 11.17 hod.

    Haha, a už je to tady, jak jsem říkal. Další vogl na scéně 😀

  2.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 11.18 hod.

    Koho tím myslíš a proč? Co udělal Vogl?

  3.  JerryBestie web dne 16.08.2011 v 11.25 hod.

    no myslim, ze si s tim anonymnim ditkem slapnul vedle. :) S Nosim spolupracujeme a jeho eshop si veru nestoji zle. Navic jako jeden z mala bojuje s konkurenci hlavou, nikoli podbizivou cenou.
    Troufam si tvrdit, ze jeho podnikani je o nejaky level vys, nez to tvoje.

  4.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 11.32 hod.

    Já šlápnul vedle? Já netvrdím že on je socka. To on říká o mě.
    Pokud je to takový borec jak píšeš, ať se ozve a jeho výzvu rád přijmu.
    Klidně i tebe beru jako toho nezávislého arbitra.
    Napiš tomu tvému vysoce postavenému Nosimu, zda to byl opravdu on, kdo to psal a pokud ano, ať se ke svým kecům postaví čelem.
    Budu rád, když mi dáš vědět, zda to byl opravdu ten nosi, kterého myslíš.

  5.  Kurzy inline bruslení web dne 16.08.2011 v 11.44 hod.

    Taky myslím, že tady jsi se unáhlil, protože Nosi je celkem známý a rozhodně to není nějaký anonym. Pouze ty jeho přezdívku neznáš. Podobně by ti mohla znít anonymní přezdívka JerryBestie nebo Vembl, kdyby na sebe nedali www a kdybys je neznal z dřívějška.

    Na druhou stranu já bych ani náhodou netvrdil, že nemáš příjmy pod 15tis měsíčně a jestli Nosi tvojí sázku vezme, tak bude aspoň hezký příspěvek na nějaký nadační fond 😉

  6.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 11.50 hod.

    Ale já vím kdo je Nosi – občas se s ním i na webtrhu dohaduju.
    Ovšem pokud je to opravdu on a né někdo opravdu anonymní.
    Pokud je to opravdu on, ať ukáže, zda si za svým slovem stojí nebo ať uzná, že né já, ale on že se unáhlil.

    Takže milý Nosi – jsi ten, za koho tě tu ostatní považují a i já si myslím že to jsi ty? A stojíš si za svým tvrzením? Nebo jsi hlupák? Přijmeš moji výzvu?

  7.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 12.28 hod.

    A máme tu parádní zápletku 😀
    Protože už vím (nedomnívám se), kdo Nosi je, je to velmi vtipný.

    Nosi vsadil koule na to, že samozvaný odborník na všechno Jeník nevydělává ani 15 tisíc měsíčně.

    Tak na kolik si Nosi ceníš svých koulí? Jsi mimi s malinkými kuličkami nebo jsi chlap, co si stojí za svým slovem?

  8.  Lydie web dne 16.08.2011 v 12.37 hod.

    Jak už to tak vypadá, Petr Jeník si založil vlastní nadaci. A jestli ne, je potřeba rychle jednat :-)

    JerryBestie: Ono se opravdu občas špatně odhaduje, kdo je kdo. Pokud si nechci hrát na detektiva, tak tady toho taky moc nezjistím:
    http://www.egy.cz/plkovnik
    http://www.egy.cz/author/admin
    Přesto jsou články na blogu docela jedlé, což naopak chválím.

  9.  Lydie web dne 16.08.2011 v 12.38 hod.

    To jsem si nevšimla nebo se tu nově objevila cenzura?
    „Komentář čeká na schválení.“

  10.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 12.40 hod.

    pokud je v odkazu 2 a více odkazů tak ano – většinou je to totiž v takovém případě spam (a bývá ho tu hodně :( )

  11.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 12.51 hod.

    Ale abychom to nezakecali:
    Tak co Nosi? Jak moc si ceníš svých koulí?
    A jak dlouho myslíš, že mi bude trvat, než ti udělám ostudu nejen tady ale i na mnoha dalších místech, kde tě lidi dobře znají?
    Dal jsi koule do hry a už ji nechceš hrát? To je ten vyšší level, o kterém psal Jerry?

  12.  JerryBestie web dne 16.08.2011 v 12.51 hod.

    Lydie- je pravdou, ze mi tam toho mohlo byt vic. Na druhou stranu nejsem takovy exhibicionista a hlavne by to bylo docela nudne cteni. :)

  13.  Lydie web dne 16.08.2011 v 13.05 hod.

    JerryBestie: Strč si tam teda aspoň affiliate odkaz 😉

    Já jsem taky v podstatě pouze virtuální substance. Flámuju na fórech a randím pouze prostřednictvím e-mailu. Má to své kouzlo a je to bezpečné.

    A vzbuď Nosiho, určitě vyspává po flámu. Jinak by už sázky cvrnkaly vzduchem. Bude tu s ním větší zábava a za těch pár kaček mu to stojí, vidět daňové přiznání Petra.

  14.  TomT web dne 16.08.2011 v 13.13 hod.

    Jejda, to se to tu zase zvrhlo. Už jsem si všiml, že už i na twitteru je napsáno, že Nosi nemá koule..atd. Jsem zvědavej kdy to bude na FCB, G+ a dalších sockách.
    Dle mého se to tu zase moc řeší, ale za tu dobu co to tady navštěvuji je Petr už takový. Chytat se každého slovíčka nebo reakce. Ale proti gustu… :) Hlavně, že to přitáhne lidi :) a člověk se tu i nasměje.
    Jsem zvědav jak tohle dopadne 😀

  15.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 13.13 hod.

    A co ty Jerry? Tobě je jedno, že tvůj kámoš a kolega z vyššího levelu shazuje celou tu vaší e-shopařskou elitu tím, že dá koule do hry a pak hru nechce dohrát?

  16.  TonyK web dne 16.08.2011 v 13.17 hod.

    Tak se mi zda, ze nosi uz si deti neporidi :-)))

  17.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 13.20 hod.

    Může si svý koule vyplatit a může zůstat chlapem.
    Tedy pokud se mi podaří vyhrát sázku, do které své koule dal 😀
    Možná ale taky blafuju. Tak co Nosi? Jsi hráč? Blafuju nebo ne? 😀

  18.  JerryBestie web dne 16.08.2011 v 13.20 hod.

    tak aby nevznikla mylka, s Nosim se neznam, pouze jeho jmeno vidim na nasich fakturach, takze je to obchodni partner. a co se tyka teto varlatove pre, tak je mi to uplne jedno. :)

  19.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 13.24 hod.

    Jerry: A pročpak si se ho zastával? Toho mistra z vyššího levelu? Jen proto že má e-shop se stejným sortimentem jako ty? To je podle tebe známka vyššího levelu? Pokud je to borec z vyššího levelu, měl by si stát za svým slovem. Pokud si za svým slovem nestojí, měl by to přiznat, posypat si hlavu popelem a omluvit se.

  20.  dne 16.08.2011 v 13.33 hod.

    Otázkou je jestli to psal Nosi nebo nějakej anonymym.

    Řekl bych , že spíš byl nějakej anonymym.

    Mohl se také podepsat jako Petr Jeník že ?

  21.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 13.38 hod.

    No proto jsem ho také nazval anonymním dítkem – protože jistotu jsem neměl.
    Pak na mě ale naběhli komentátoři, kteří mi říkají, že jsem s tím „anonymním dítkem“ krapátek přestřelil, protože Nosi je velkej borec.
    Jo a mimochodem – nepoužívám tu IP adresu, jako Nosi 😀
    Jo a pokud tě to zajímá a nechceš se dohadovat o tom, zda je IP adresa „důkaz“ tak ANO, je to TEN Nosi, kterého tu mají všichni na mysli 😀

  22.  Anonym dne 16.08.2011 v 13.44 hod.

    20-ko: Nenavážej se laskavě do anonymů, jo?

  23.  dne 16.08.2011 v 13.48 hod.

    Jo díky za info. Asi ti Nosi z nějakejch důvodu nevěří.

    Ale 15 tisíc to nic není.

  24.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 13.58 hod.

    Né že by mi nevěřil. Jen mě nemá rád a tak vystřelil do tmy jako to dělá vždy, když se se mnou dá do diskuse.
    Doufal, že alespoň jednou se trefí. Bohužel pro něj se netrefil ani tentokrát a jako obvykle, nedokáže dostát svému slovu. Mistr z vyššího levelu 😀

  25.  Anonym dne 16.08.2011 v 14.16 hod.

    Petr Jeník: Já kdybych měl něco, co bych v podstatě vůbec k ničemu nepotřeboval, taky bych se o to klidně vsadil :-( :-(
    Tak nechápu, čemu se furt divíš?

  26.  nosi dne 16.08.2011 v 15.11 hod.

    Ach boze…

    Mas pravdu, nabehl jsem si, ne kvuli nakym patnacti litrum, ale kvuli tomu ze jsem ted na webtrhu spojovan s tebou. Jsi loser. Typek pres tricitku, co si bastli par mfacek (nase generace s tim skoncila pred lety), spamuje kde muze, na FB ma Vanoce z toho ze proda nejaky smesny webik za sedm tisic korun a oznacuje to za „pekne prodeje a hezke penize“. Neopomenme ani super aferu, kdy jsi zalozil nekolik uplakanych vlaken o tom, jak se ti hodinu po skonceni aukce neozval kupec tveho webiku za pet tisic. K smichu…

    V podstate nevim proc s tebou ztracim cas. Ale vlastne vim.

    Ptze si skutecne na Webtrhu hrajes na samozvaneho experta, ktery se casto vyjadruje k vecem o kterych bud nema paru, nebo nema prakticke zkusenosti – kdyz je tva nevedomost nachytana, strhnes hadku, kde zapskle tlacis jen svuj nazor. Tady na blogu neustale nekoho urazis, nazyvas vetsinu lidi hlupaky nebo detmi. Znaky opravdoveho idiota, co nema soudnost. Klidne si bud arogantni, bud si nad veci – ale az ve chvili, kdy na to budes mit, kdy budes uznavan (a nebudou si z tebe lidi na fb delat prdel za tvymi zady) a kdy budes tocit prachy, kdyz uz si chces hrat na velkyho byznysmena. Dokud delas srackoweby co vydelavaj par stovek, stoc se do klubicka, tak jako my vsichni pred lety na zacatku webtrhu.

    A k veci ktera te zajima nejvic. Mohl bych to stocit na to, ze jsem myslel patnact treba v dolarech (ptze ted delam hlavne na US trhu), ale ja jsem si pomerne jistej. Takze pokud te to porad nepustilo, dokaz nejak ze si za posledni rok delal pravidelne kazdej mesic patnact cistyho a ja pak neco na charitu treba poslu (a nebylo by to poprve). Np.

    Jinak, odepsal jsem az ted, ptze jsem prave dnes prodaval eshop a podepisoval smlouvu. Tech patnact co bych mel poslat na charitu, je mene nez 1% z prodejni castky. Takze prestan rikat jak ti je me lito, je to naopak, ja dnes slavim :-).

    Pokud me neznas, tak si muzes zjistit, ze jsem uz pred dvema roky delal 3000usd na adsense/mesic, ze jsem prodal nekolik projektu za stovky tisic, nebo ze jsem tu jeden z nejvetsich affilaku v nekolika oborech. To neni hodneni trika, to jsou fakta – jen proto, abys mi prestal rikat anonymni dite :-). Ocenil bych taky, kdybys me prestal popotahovat na wt, twitteru atp.

    Secteno podtrzeno, amaterovi jako ty venuju az moc casu uz :-). Kdyby ti bylo 18, rekl bych si ze dorostes. Takhle pred tebou ale nic moc nevidim…

  27.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 15.16 hod.

    Ale ty si se pěkně rozpovídal 😀
    Přestřelil jsi a teď místo aby si se omluvil, tak v urážení dál pokračuješ.
    Jsi u mě moula, který si myslí, že sežral šalamounovo hovno a peníze z tebe borce nedělají.
    Prohrál si svoje koule a místo abys to přiznal, snažíš se z toho vykecat.
    Je mi úplně jedno kolik vyděláváš. Chceš aby tě lidi uznávali jako velkého frajera? Chovej se tak

  28.  miniJOHN dne 16.08.2011 v 15.21 hod.

    Pod Nosiho text bych se mohl podepsat. Všichni si z tebe dělají jenom prdel a ty si pořád vedeš svoji. A neříkej, že to tak chceš.

    Je mnohem lepší, když lidé o tobě vědí z důvodu, že jsi šikovný/chytrý, než kvůli tomu, že píšeš články, kde všechny urážíš a chováš se jako všeználek, viz tvoje texty o SEO.

    Promězamě si dělej shit weby alá MFA, vydělávej na tom řádově tisíce měsíčně, ale nemusíš si hned o sobě myslet, že jsi expert na inet byznys.

  29.  nosi dne 16.08.2011 v 15.21 hod.

    Nemyslim si ze bych prohral koule, napsal jsem ze no problem. Omlouvat se neni za co, stojim si za vsim.

    Jinak, jsme na blogu, kde kazdy druhy clanek je o penezich nebo podnikani. Ale kdyz nekdo jiny napise kolik vydela (a to v podstate jen aby se dostal z oznaceni „anonymni dite“), je to hned spatne… Ehm. Satecek.

  30.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 15.24 hod.

    Prohrál jsi koule – jen je „možná“ vyplatíš 😀

    Já přeci neříkám, že je špatné vydělávat. Naopak. Já odsuzuju pokrytce.
    Problém je v tom, že ty jsi napsal nesmysl jen proto, abys mě urazil.

    Jdeš do toho?
    Věnuješ na charitu můj průměrný měsíční výdělek od začátku roku abys vyplatil koule, který jsi prohrál?
    Koho si volíš jako arbitra?

  31.  nosi dne 16.08.2011 v 15.29 hod.

    Jak ze se vlastne tak rychle doslo k tomu, ze jsem prohral koule?

    Uz v prvnim komentari jsem psal „nedela pravidelne z netu ani patnact mesicne“, takze dokud nedokazes ze za posledni rok si kazdej mesic 15+, mam koule porad na svem miste.

    Je to trapny.

  32.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 15.33 hod.

    Vyber si arbitra, kterému věříš a já to dokážu a ty, jakožto velký borec který „si stojí za svým“ máš možnost své koule vyplatit.

  33.  nosi dne 16.08.2011 v 15.46 hod.

    Bejt tebou tak radsi stahnu ocas… Ja rikam, ze dokud nedokazes ze za posledni rok (12 mesicu = tedy pravidelne, jak sem rikal uz v prvnim komentari) si kazdej mesic 15+, tak jsem v pohode…

    Ty se na Webtrhu porad snazis menit to na „od zacatku roku“ a „zprumerujeme“. Myslim ze mam docela jasno :-))).

    Tato debata a stejne tak i hadani o patnacti fialovejch je naprosto absurdni.

  34.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 15.49 hod.

    Ty moulo – jen ten jeden banner na TipFóru dělá 15 tisíc měsíčně. Co chceš počítat?

  35.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 16.30 hod.

    Tak a závěr je ten, že Ladislav Nosákovec (www.nosi.cz) si honí triko v internetové diskusi a místo aby dokázal přiznat chybu v úsudku, do své arogance ještě více zabředne a jednu urážku se snaží „napravit“ další urážkou.
    A takoví lidé jsou tou naší elitou, kterou uznávají ostatní začínající podnikatelé.
    Škoda – neměl jsem tě Nosákovče rád, ale respektoval jsem tě za to, co umíš. Teď už tě ani nerespektuju. Jsi arogantní hňup.

  36.  JersyWoo web dne 16.08.2011 v 16.33 hod.

    Pod komentář číslo 26 a zvláště pod komentář 28 se také podepisuji.

  37.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 16.35 hod.

    Takže fandíš tomu, že někdo může urážet někoho jiného? Že psaní nesmyslů v komentářích je správný? Je správný nestát si za svým názorem? Vykrucovat se a být arogantní? Pod tohle se podepisuješ?

  38.  anonym dne 16.08.2011 v 16.38 hod.

    boze jeniku, ty ses takovej debil.. to ani nepotrebuje komentar

  39.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 16.40 hod.

    No to je nádhera. Přesně tohle jsou ty oduševnělý komentáře, který miluju a je super, že lidi kteří stojí proti mě mají takový intelekt.

  40.  Duben web dne 16.08.2011 v 16.48 hod.

    Petře co se týká tvého komentáře #37, soudě dle tvých článků a tebou psaných komentářů je jasné že:

    – urážet někoho jiného je věc které sám rozhodně fandíš a pravidelně děláš
    – za svým názorem si stojíš ať je jakkoliv špatný a rozumnými fakty vyvrácený (nemusí nutně souviset jen s tímto příspěvkem)
    – vykrucování a arogance je součást tvého jednání nebo tvého „public relation“
    – pod všemi těmito body se podepisuješ jako autor článků a komentářů které píšeš

    Celý tenhle článek a veškeré komentáře pod ním, je přesně to dětinské jednání na které tu jakože poukazuješ v článku, akorát tím ukřivděným a ukřičeným dítětem jsi spíš ty. Tam přeju prima den a dobrý pocit z toho jak jsi to dnes nandal celému světu 😉

  41.  anonym dne 16.08.2011 v 16.49 hod.

    klidne bych se podepsal, stejne me nikdo nezna :) jen bych byl nerad, kdyby si takovej zakomplexovanej kreten bral me jmeno do huby a delal z kazdeho komentare (cti komara) – velblouda ;))

  42.  Anonym dne 16.08.2011 v 16.55 hod.

    Raději bych nepodepisoval vůbec nic a byl bych velmi nerad, kdyby si někdo pletl mé jméno s jeho.
    Anonym x anonym

  43.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 16.58 hod.

    Duben:
    Takže je opravdu v pořádku, když mě někdo urazí?
    Mé články jsou VŽDY reakcí na konkrétní řeči jiných lidí, kteří se nad někým povyšují a já svými argumenty podloženými praxí jejich bláboly vyvracím.
    A co je dětinskýho na tom, že nechci, aby o mě nějakej arogantní kretén psal hlouposti? Kdybych to smazal, napsal by blábol o cenzuře.

  44.  Duben web dne 16.08.2011 v 17.22 hod.

    Překrucuješ obsah mého komentáře a začínáš otázkou, abys odvedl pozornost od původního obsahu.

    – Ano je v pořádku, že tě někdo urazil, protože pokud tě urazit chtěl očividně se mu to pěkně povedlo. Tím pádem uskutečnil svůj záměr. Ty urážíš spoustu jiných lidí, nevidím důvod proč by ti to někdo nemohl vrátit.

    – Tvé články nejsou vždy reakcí na konkrétní řeči, často jsou to jen bulvární a senzacechtivé titulky nebo zapšklé ukřivděné reakce, kde se snažíš vyvolat flame. Je to tvůj způsob propagace a já ti jí neberu, ale dělat z tvých článků něco seriózního, neřkuli vyvracení „blábolů“ lidí kteří jsou na špičkách svého oboru to je opravdu hodně přehnaná míra sebevědomí nebo opravdu velký nedostatek sebereflexe.

    – Dětinská je tvá reakce na 1 komentář a to hned článkem, diskuzí, velkou „svatou“ válkou na Twiterru, FB, Webtrhu a všude jinde kde jsem si jí třeba nevšiml. Kdyby takhle reagoval každý, na každý pitomý komentář v diskuzi, tak každý 1 článek vygeneruje 10-30 dalších ukřivděných článků o tom jak ti někdo napsalo tohleto a támhleto. Tohle je dětinská reakce, dospělý a vyrovnaný člověk by měl podobné hlouposti s dostatečným přehledem přejít. Chápu že to ty udělat nemůžeš, protože takovýhle flame ti zvedne návštěvnost a možná i přivede pár zpětných odkazů. Sice budou negativní, ve stylu, že jsi plantážník (za to dosaď cokoliv jiného urážlivého, mě se líbí označení co používal pan Foglar) a ať se každý převědčí. Vím, že ty neodlišuješ odkazy podle syntaxe, prostě každý odkaz se počítá zvedne ti rank a můžeš pak prodávat zpětné odkazy. Ale na vyznění dětinské reakce to ale nic nemění.

  45.  JerryBestie web dne 16.08.2011 v 17.24 hod.

    No osobne bych tento clanek vcetne diskuze smazal a doufal, ze se na neho rychle zapomene. :) Ale to neni tvuj styl. :) Kazdopadne 820 zobrazeni po par hodinach od zverejneni je asi sen kazdeho blogera. 😀
    A o to tady jde! :d

  46.  TomT web dne 16.08.2011 v 17.34 hod.

    No to teda čumím v co se to tu zvrhlo. Popravdě jsem to i očekával :).
    Pod 45tku se klidně podepíšu 😀

  47.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 17.36 hod.

    Duben:
    No pokud je tedy podle tebe v pořádku to, že lidi mohou urážet jiné jen proto, aby si si namastili vlastní ego, jak popisuješ v prvním bodu, nerozumím tomu, co píšeš dále.
    Když já o někom napíšu, že je hlupák, tak je to špatně. Když někdo urazí mě, tak je to v pořádku a musím se s tím podle tebe smířit.
    Když se proti urážce bráním, je to dětinský. Když se někdo jiný brání snůškou arogantních keců je to v pořádku a ještě se pod to „podepisuješ“.
    No a na závěr napíšeš megapíčovinu o odkazech, které mi zvedají rank tohoto webu.

    Jediný v čem máš pravdu je to, že flame mi zvedá čtenost a vyvolávám jej záměrně. Rozhodně ne ale kvůli odkazům ani rankům.
    Na tento web se vrací hodně z lidí, kteří přijdou díky vyvolané flamewar. Asi tak jedno procento ze čtenářů pak s mými názory nesouhlasí a své opačné názory napíší do do diskuse pod článkem.
    A výsledkem je, že tento blog má +600 pravidelných čtenářů a to během necelých dvou měsíců psaní.
    Takže doufám, že se zapojíš do flamewar i v dalších článcích. S tebou se vždycky rád do sporu pustím protože to máš v hlavě v pořádku. Hádat se s moulama mě nebaví.

  48.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 17.41 hod.

    Jerry:
    Proč bych to měl mazat? Protože ten, kdo mě urazil vydělal nějaké peníze? Dokud se bude chovat jako blb, blbem zůstane. Mám si něj sednou na prdel a nechat se od něj urážet. Udělal ze sebe Dorotu a mě tím jen pomohl 😀

  49.  Nëthin dne 16.08.2011 v 17.42 hod.

    Osobně nefandím ani jednomu, ale když už, tak si myslím, že bylo úplně zbytečné ze strany Nosiho psát komentář, že vsadíš koule. Tímhle stejně ničeho nedocílíte, akorát se všichni budou tady hadát a stát si za svým názorem. Nikdo nechcete vypadat jako malé dítě, ale přesně toto malé děti dělají …

  50.  Anonym dne 16.08.2011 v 17.48 hod.

    Nëthin: Šlo o Nosiho koule – nepleť to!

  51.  Duben web dne 16.08.2011 v 17.57 hod.

    Opět hezká ukázka manipulace :), napadá mě, že kdybys otevřel konzultační a poradenskou firmu pro politiky, mohly by se tvé internetové výdělky jít s pláčem zahrabat. Pouvažuj nad tím 😉

    Ale k věci:
    – Když někoho trvale urážíš ať už jednotlivce nebo skupinu, nemůžeš se divit že ti to občas někdo z nich vrátí a nemusí jít nutně o namaštění si ega, prostě si jen tvé jednání nenechají líbit. Nikde jsem nenapsal, že ten co tě uráží hlupák není, to sis dosadil sám a já to neřekl. Co jsem napsal bylo jinými slovy to, že pouze sklízíš co jsi zasel.

    – Proti urážce se dá bránit různým způsobem, tvůj způsob reakce dětinský je. Že bych někde podepsal snůšku arogantních keců jsem si nevšiml, asi jsi koukal na komentář někoho jiného.

    – Ohledně odkazů, ti vrátím tvůj častý komentář co v diskuzi používáš, když dojdou argumenty používáš vulgární výrazy? 😉 Tvůj způsob konfrontačního psaní, získávání negativního PR a tím zvyšování ranků webu za podobným cílem stavěný je. Koneckonců odhaduji, že prodej odkazů tě asi živí líp jak Adsense reklama. Asi se ti nechce moc prozrazovat své skutečné know-how, ale zrovna z tohodle tématu by byl poměrně zajímavý článek.

    – Tvrdit, že 6 lidí z 600set čtenářů s tebou nesouhlasí je hodně odvážné tvrzení. Zapomínáš, že spoustě těch co s tebou nesouhlasí nestojíš ani za časovou investici vloženou do napsání komentáře. Navíc způsob překrucování komentářů a jeho vyznění vyvolá ve spoustě lidí pocit, že s tebou nemá cenu diskutovat, protože vše vždy překroutíš ve smyslu vlastní pravdy. Demagogicky bych mohl napsat že v 99 procentech svých čtenářů vzbuzuješ odpor a nesouhlasí s tebou, protože ti pod článek nenapíší ani jeden komentář :).

    U většiny flamewar můj příspěvek do diskuze neočekávej, málokdy má pro mě můj čas tak malou hodnotu, abych ho trávil podobným získávání zpětných odkazů :).

  52.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 18.08 hod.

    Tak to vezmu telegraficky: (na poradenství pro politiky reagovat ani nebudu)
    1 – píšu fakta podložená zkušenostmi a pokud tato fakta někdo bere jako urážku a má proto nutkání se mi pomstít blábolem v komentáři, super
    2 – dětinský? tvůj názor, neberu ti ho a je mi to fuk
    3 – vulgární výrazy používám pořád a jejich použití není závislý na argumentech (a mimochodem, zatím se nestalo, že by mi došly) – prodej odkazů a adsense mi sice vydělává relativně slušně (obojí v řádu vyšších tisíců měsíčně), ale hlavní mou činností je affil marketing a přímí prodej bannerových ploch.
    4 – uznávám, né každý kdo se mnou nesouhlasí napíše komentář, jen se mi hrozně líbí, že se mnou vždy diskutují titíž lidé – asi tak 5 až 10 lidí, kteří nesouhlasí naprosto se vším, co napíšu 😀
    5 – dokonalá ukázka tvé arogance – napsat někomu, že ti nestojí ani za ten čas je parádní nástroj pro zvýšení sebevědomí 😀

  53.  Duben web dne 16.08.2011 v 18.25 hod.

    budu reagovat jen na 5 ostatní je myslím uzavřené

    Říkej tomu klidně ukázka arogance, můj čas je pro mě drahý. Je to tím, že na světě je spousta věcí které mohu dělat a které mě těší nebo baví. Dle své svobodné volby si mezi nimi vybírám. To, že ti nechci přispívat do diskuze znamená, že pro mě obsah nebyl natolik přínosný nebo ve mě nevyvolal takové emoce, či případně touhu podělit se o svůj pohled na věc, abych na něj reagoval. Psaní komentáře zabere určitý čas, čas jsou peníze, navíc ti ten obsah přivede třeba další čtenáře a reagující. Pokud ti ten čas a komentář nevěnuju, je to opak toho abych ti řekl děkuji. Je to moje forma „neděkuji“, což krásně sedí k tvému negativnímu stylu psaní ;).

    A ještě jeden hlubší rozbor dané myšlenky, to, že ti napíšu že mi nestojíš „ani“ za ten čas chápeš špatně. Čas je v životě člověka jediné co si nekoupíš, tam není prostor pro „ani čas“, tam je prostě „čas jako nejvyšší komodita kterou jako živý tvor vlastním“. A to že mi za ten čas nestojíš není moje arogance, to je tvoje chyba! To znamená že nedokážeš být druhým přínosný natolik, aby ti trochu svého času věnovat chtěli. Arogantní je naopak myslet si že ostatní ti svůj čas věnovat hodlají, není přece důvod ti ho věnovat pokud si ho nedokážeš zasloužit.

  54.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 18.31 hod.

    Tak to vidíš.
    Krásně arogantně dokážeš popsat, jak nejsi arogantní.
    Jinak napadlo mě zajímavé téma na článek a dávám si ho do poznámek.
    „Mrkající smajlík jako ukázka vlastní nadřazenosti a pohrdání“
    Díky za námět – to vždy potěší.

  55.  JerryBestie web dne 16.08.2011 v 18.36 hod.

    Duben: Asi se ti nechce moc prozrazovat své skutečné know-how, ale zrovna z tohodle tématu by byl poměrně zajímavý článek.
    No Petrovi se třeba nechce, ale když se s někým názorově utkáváš často, tak poznáš jeho taktiku. Docela ostrý souboj, který mě hodně bavil byl třeba tento: http://webtrh.cz/entries/92-proc-porad-honis-vysokym
    Co tím chci řict, že po všech těch ostrých výměnách jsem se rozhodl udělat resumé Petrových praktik. Takže ten flame tady mírně využiji k propagaci vlastního článku, který bude jen a jen o Petrovi. Zveřejnění plánuji na čtvrtek či pátek. Čímž se kruh našich bitek uzavře, neboť už mě Petr nemá jak překvapit. 😀

  56.  Petr Malec web dne 16.08.2011 v 18.38 hod.

    Ale no tak lidi, nechte toho, není to jedno kdo kolik vydělává, vždyť o tom to vůbec není.
    Mimo to, že 1 banner na TipForum.cz vydělává více než 15 000 Kč tomu taky moc nevěřím :) ale možná to pravda je.
    Hlavně už se nehádejte a ukončete tuhle flamewar.

  57.  nosi dne 16.08.2011 v 18.39 hod.

    jerrybestie: egy.cz -> add to favorites :-)))

    tesime se!

  58.  Duben web dne 16.08.2011 v 18.39 hod.

    Pokud to bereš takhle, pak jsem hrdý na to, že mě považuješ za arogantního :). Předpokládal bych, že znáš můj způsob psaní a víš, že smajlíky dávám často a rád, stejně jako se rád usmívám na druhé, ale chtít po tobě znát způsob mého vyjadřování by byl nesporný projev potřeby uznání mé důležitosti takže ti to vysvětlím. Co považuješ za projev nadřazenosti a pohrdání, já považuji za zpříjemnění dne pro spoustu lidí, kterým rozdávám úsměvy a oni mi je často milým pousmáním vrací. To jsem zvědav co z toho mého usmívání vyplodíš za článek. Ten snad dokonce i okomentuju :).

  59.  Lydie web dne 16.08.2011 v 18.55 hod.

    1) Tento web je pro většinu z těch šesti stovek něco jako normální hospoda. Pár chlapů se hádá a stojí si pevně a zásadově za svými byť sebeblbějšími názory. A je jedno, že jeden vydělává měsíčně statisíce a druhý má 15001 čistého. Hnůj s oblibou kydají všichni. Kromě těch, co raději jenom zticha přihlížejí, aby náhodou, až půjde do tuhého, nekoupili nějakou tu facku. Hádat se nebudou ne proto, že jim to nestojí za ten čas, ale spíš jde tady o nebezpečí schytání těch facek. Proto tolik lidí jen čte, ale pouze pár odvážlivců něco napíše. Pěstičkama pak mávají možná ze spaní.
    Všichni ti chlapi do hospody chtěli sami a určitě je tam neposlaly manželky. A že by z toho měl mít něco hopodský (česky hostinskej), je snad normální a není třeba mu to vyčítat, přestože má také své názory, které si svými způsoby a svými vidlemi hájí.

    2) Neměl být ten smejlík smrkající nebo jenom kající?

  60.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 19.34 hod.

    Jerry: těším se a doufám, že rozjedeš vlnu článků o mě. Rád jej stejně jako ostatní tvé články (už jsi dlouho nic nenapsal :( ) hodím do „píší jinde“ a pokud to nebude úplná blbost (nemyslím tím negativní psaní – to očekávám), postnu jej rád na FB, G+ i Twitter.

    Petr Malec: opravdu nejde o to kdo kolik vydělává. Jde o to, že Nosákovec se mě pokusil urazit a aby se očistil, začal mě urážet ještě víc a jediné co tím dokázal bylo to, že ze sebe udělal vola. No a teď se těší na článek, který se o mě chystá napsat Jerry. (jo a mimochodem ten banner tolik dělá)

    Duben: Ano znám tvůj způsob arogantního psaní. Úsměv a opovržlivý posměšek ale není totéž.

    A na závěr:
    Doufám, že psaní o Jeníkovi se stane takovým trendem.
    Kolegové blogeři. Nebojte se do mě pořádně obout. Nebudu vám to mít za zlé. Naopak vaše články i celé blogy rád podpořím.

  61.  PR články web dne 16.08.2011 v 19.58 hod.

    Může mi tu diskuzi někdo celou zkrátit do pár vět pls? Nechci to celé číst, díky 😀

  62.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 20.04 hod.

    Je to v kostce tak, že Nosi (nosákovec ladislav) se ozval a místo aby uznal chybu v úsudku, začal mě dál urážet a tím, jak popsal své úspěchy v podnikání na svou stranu dostal dvě ovečky dubna a Jerryho a ti se ho zastávají a zapomněli na to, čím to celé začalo.
    Že Nosákovec napsal:
    „Vsadim koule ze Jenik, aka samozvany expert na vsechno, nedela pravidelne z netu ani patnact mesicne.“
    Já jeho sázku přijal a chtěj jsem mu dokázat, že jeho tvrzení je špatné a on své koule prohrál. To ovšem on nehodlal přiznat a hledal výmluvy, jak se z toho vyvléci třeba tím, že nechtěl průměr mých příjmů za 6 měsíců, ale aby mé příjmy překročili 15 tisíc každý měsíc po dobu 12 měsíců. Když jsem ho ujistil, že i při této jeho podmínce své koule prohrál. Pustili se do mě ti další a nejspíš to tak půjde stále dokola 😀

  63.  nosi dne 16.08.2011 v 20.32 hod.

    Jeniku jeste chvili pokracuj v tom seo spamu na moji osobu a muzu ti garantovat, ze ve chvili kdy se to objevi v serpu, vypadne celej tenhle tvuj gayblogisek z vyhledavani :-).

  64.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 20.46 hod.

    Ty už oslavuješ dnešní kšeft Ladilav Nosákovec a jsi už nalitej, že vyhrožuješ hloupostma?
    Myslíš, že mi záleží na umístění v SERP u tohoto blogu?
    Ztrácíš úroveň – prober se Nosákovec

  65.  gggggggggggg dne 16.08.2011 v 21.02 hod.

    nosi, nosákovec, ladislav, ladislav nosákovec, nosi, ladislav, ozdobse.cz – reference – zkušenosti, nosákovec

  66.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 21.03 hod.

    good job gggg 😀
    ale prosím ostatní, jednou to je vtipný, pak už ne tak to prosím neopakujte – díky

  67.  Anonym zbabělý dne 16.08.2011 v 21.18 hod.

    Teď už fakt zbývá jen opravit title a description…

  68.  Petr Jeník dne 16.08.2011 v 21.25 hod.

    A nebo přidám k článku vhodné tagy 😀
    Né to není hezký si takhle dělat legraci z někoho, kdo právě dnes prohrál v neuvážené sázce koule.

  69.  Anonym zvědavý dne 16.08.2011 v 21.32 hod.

    A co s nimi vlastně budeš dělat??? Bacha, ať z toho fakt nejni gayblogísek!!!

  70.  Machi dne 16.08.2011 v 21.43 hod.

    Sice do diskuzí moc nepíšu, ale právě jsem po přečtení článku i diskuze dostal pravý a nefalšovaný virtuální orgasmus! Díky, díky!

  71.  Anonym zvědavý dne 16.08.2011 v 21.51 hod.

    Machi: Tys taky něco prohrál v sázce, že už to jde jen virtuálně?

  72.  Vembl web dne 16.08.2011 v 22.05 hod.

    Petr Jeník: Nepřesvědčil jsi mě, že to celé nebylo záměr. Celé mi to přijde jako reakce pětiletého dítěte, kterému někdo šlápnul na autíčko. Normální by bylo hodit sem odkaz na screen, kde nosimu a ostatním dokážeš, že děláš těch 15 tisíc a ne kolem toho dělat takovýhle povyk. Nosi řekl jen to, že vsadí své přirození, že nevyděláváš měsíčně aspoň 15 litrů. Následně jsi rozjel šílenou kampaň na všech možných fórech a sítích. Kdyby ti šlo o nějakou satisfakci, tak jsi sem hodil screen a bylo by po ptákách. Ale každý má holt svůj styl, no.

  73.  Jarek web dne 17.08.2011 v 0.24 hod.

    Petr Jeník má sice vyjadřování jak z 6. cenové skupiny, ale nějak mu v tomto sporu kupodivu věřím více, než v některých kruzích zřejmě slavnému a snad i bohatému Nosimu.

    Když už Nosi udělal tu chybu, že si veřejně uplivl (místo aby zustal nad věcí), tak bych od morálně čistého milionáře čekal, že přijme Petrovu nabídku na doložení jeho měsíčních příjmů, a následně že tyto “drobné “ (tedy alespoň z pohledu Nosiho) pošle na charitu, což doloží dokladem na svém webu.

  74.  Rawat web dne 17.08.2011 v 0.41 hod.

    A zobrazenia na adsense narastajú ako huby po daždi.
    Celý ten článok je len o tom :).

    Nezastávam sa ani jednej strany, ale je trošku paradox vravieť aký je váš čas drahý a pritom napísať niekoľko ,,a4,, komentárov v bezvýznamnej hádke na blogu.

  75.  Jakub Musil web dne 17.08.2011 v 1.51 hod.

    Petre Jeniku hod sem dukaz a mozna nebudes k smichu. Zatim se na tve konto naramne bavime uz par dni i mimo tuhle aferku s Nosim.

  76.  Hry pro dívky a děti web dne 17.08.2011 v 3.30 hod.

    Dost jsem se tady pobavil, tak aslepoň přidám tématický odkaz.

    Snad se bude hodit :)

  77.  dysm. web dne 17.08.2011 v 7.01 hod.

    Mám takový neodbytný pocit, že se tato diskuse zapíše do zlatého fondu trololů :).

  78.  Petr Jeník dne 17.08.2011 v 7.07 hod.

    Vembl: Záměr vyvolat flame to byl. Není důvod tě přesvědčovat o opaku. Co se přesvědčování o mých výdělcích týká, má nabídka pro Nosákovce stále platí. Své příjmy milerád dokážu někomu nezávislému dle jeho výběru. Něco screenovat je nesmysl. Mám na screenovat faktury nebo výpis z účtu? To by vedlo jen k tomu, že mě nějaký moula nařkne z toho, že předělat to ve photoshopu umí každý. Navíc takové věci veřejně ukazovat je hodně hloupý nápad. Takže, pokud se k celé věci chce postavit jako chlap, ať navrhne arbitra, kterému věří a věřit mu budu i já a jemu já své příjmy prokážu. Problém je, že on tohle nechce 😀

    jarek: díky. o ty příjmy tady ale už nejde. Ten moula už ví, že přestřelil.

    Musil: chceš být tím arbitrem, který pak veřejně napíše skutečnost? nebo chceš být stále za borce, který o někom píše za zády nesmysly? Zkus se zeptat Nosákovce, zda svému slovu hodlá dostát.

    Hry pod dívky: odkazy jsou ti odtud k ničemu – jsou nofollow.

  79.  Tcheinix dne 17.08.2011 v 7.21 hod.

    Celej tenhle spor je trapnej.

  80.  Petr Jeník dne 17.08.2011 v 8.00 hod.

    Komentáře u tohoto článku uzavírám. Začíná to být krapátek nepřehledné.

    Kdo má nutkání se dál vyjadřovat, svůj postoj jsem napsal tady: http://owww.cz/ladislav-nosakovec-prestrelil-aneb-nejlepsi-obrana-je-utok/



Štítky: , ,