8 komentářů

  1. 
    Inwebstor web dne 22.06.2012 v 7.56 hod.

    Hezký článek – určitě se vyplatí být u takovýchto nabídek opatrný.

    Jinak drobný dodatek: reklamu na dluh dává i Google Adwords – umožňuje dva způsoby fakturace (platba předem a zpětná platba)

  2. 
    ThinkPro.sk ThinkPro.sk dne 22.06.2012 v 9.28 hod.

    Fajn vedieť, asi by som na tom tiež pohorel keď sa ku mne dostane nejaký kupón na FB reklamu.

  3. 
    Timesoft Timesoft dne 22.06.2012 v 9.42 hod.

    Zajímavé, poučně, ale to ta hrubka? 🙂
    přibil inzerent
    Kam ho přibijeme?

  4. 
    Malymarty dne 23.06.2012 v 8.47 hod.

    TRochu jsem nepochopil odstavec Zdarma jen na chvili. Nikde tam nezminujete nastaveni obdobi, po ktere ma kampan bezet. Je prece logicke, ze kdyz mam kupon na 300kc, dam si denni limit 300kc a necham tu kampan bezet 5 dni, tak to utrati 1500 a tudiz 1200 navic. To není chyba uctovani FB.

  5. 
    Michal dne 23.06.2012 v 11.00 hod.

    pokud mmám v pondělí 20 korun a chci si každý den koupit 5 rohliků po 2Kč/ks, tak je jasné, že od středy si už žádný nekoupím. Nebo si jich v pondělí koupím 10 a prostě po zbytek týdne budu hlady.

    Viděl bych to stejně je to popsané v článku.

    Malymarty
    Nevidím důvod proč bych nemohl mít nastavený limit 300 Kč na den, pokud mám nabitý kredit 300 Kč.
    Nejsem jasnovidec, a nevím, zda utratím první den celých 300 nebo jen 60 Kč. To mám sedět u počítače a čekat až dosáhnu těch 300 Kč abych stopnul kampaň? Nebo každý den snižovat denní limit podle toho kolik za předchozí den utratím?To mi příjde trochu na hlavu a nelogické.

  6. 
    malymarty dne 23.06.2012 v 13.02 hod.

    Michal: pokud chceš inzerovat více dní, a chceš na to použít jen ty 300 (z důvodu, kdyby se ty 300kč nevyčerpaly v jeden den), tak se tam dá zvolit rozpočet pro celou kampaň. Takže když dám na 20 dní kampaň za 300kč tak se vyčerpají třeba za 5 dní a kampa¨ˇn se sama vypne a mám vyčerpaný celý kupon.

  7. 
    Jarek Varování před podvody dne 25.06.2012 v 9.42 hod.

    malymarty: Je fakt, že tento postup v článku chyběl (tj. bylo by dobré v článku nejen kritizovat, ale také nabízet řešení), ale jinak tento článek považuji za velmi užitečný pro mnoho lidí, protože takhle naletět může (a bohužel i má :-() téměř každý prvoinzerent Facebooku.

  8. 
    Petr Jeník dne 25.06.2012 v 9.55 hod.

    Jo jo – máte pravdu. Nastavit to tam jde.
    „Naletěl“ jsem ale já, můj kolega a teď to potvrzuje i Jarek.
    Jsem rád, že jste tuhle možnost nastavení stropu u kampaně vzpomněli.
    Díky všem