27 komentářů

  1. 
    Martin Ereses dne 19.10.2012 v 10.58 hod.

    Tak cca prozraď kolik čechů využívá placené služby v porovnání se zahraničím, to by mě docela zajímalo.

  2. 
    Petr Jeník dne 19.10.2012 v 11.02 hod.

    Je to v řádu jednotek procent.

  3. 
    Kamil (Turek) Staš blog o internetu, cestování dne 19.10.2012 v 11.28 hod.

    Pěkné úvahy Petře, asi to bude i dobře fungovat. Při větší ceně by jsem měl spíše obavy aby se nenašli lidé, kteří budou váš obsah šířit levněji ven. Jak to bývalo u satelitů, rapidshare účtů atp…

  4. 
    Stephan Arsenal Fc dne 19.10.2012 v 11.34 hod.

    Začal jsem tvořit magazín o Arsenalu a tak jsem přemýšlel i o nějakém affiliate programu.

    Jednou z možností byl právě LeagueSpy, ale po zdražení to již nepřipadá v úvahu. Tolik za to puberťáci nezaplatí 😀

    Každopádně přeji hodně štěstí a nezapomeň napsat nějaké shrnutí po odzkoušení.

  5. 
    lucas03 blog dne 19.10.2012 v 11.44 hod.

    Urcite krok vpred, len by som sa trochu obaval, ci si nebudu platit len par lig a v konecnom dosledku to zarobi este menej.
    Ale ak cielis na pro ako pises, tym bude aj tych 200 za mesiac jedno za uzitocne info.
    Tak good luck a potom publikuj vysledky 🙂

  6. 
    LukasP Affiliate dne 19.10.2012 v 11.58 hod.

    Tady je třeba si uvědomit, že Petr cílí na úplně jinou skupinu sázkařů, kteří nejdou do Fortuny a nevsadí si 10 zápasů za 30 korun. Většinu těch, kteří se zajímají o zápasy detailněji tvoří jiní sázkaři, kteří sází v desítkách, stovkách i tisících euro jediný zápas, přitom právě u této služby ušetří strašně času.

    Takže zdražení rozhodně nebude vítané, kde by taky bylo, ale ti lidé si to opravdu koupí, pár jich odpadne, ale v celkové míře to tipuju na zvýšení výdělků.

    Dobrá práce

  7. 
    Pavel dne 19.10.2012 v 12.13 hod.

    Me by spis zajimalo kolik mas platicich zakazniku 😉

  8. 
    Petr Jeník dne 19.10.2012 v 12.16 hod.

    Tak na tohle se odpověď nedozvíš 🙂
    Nejsem Kirš, abych vytruboval do světa svoje příjmy 🙂

  9. 
    Pavel dne 19.10.2012 v 13.01 hod.

    Skoda, ale muj odhad je ze to vydela takovych 200-400K/mesic , snad jsem blizko 😉

  10. 
    Lukas Horak Tricka meme dne 19.10.2012 v 13.04 hod.

    Líbí se mi to, tohle je myslím správný přístup. Tady každej frflá, když musí v hospodě dát za pivo 35,- Kč přitom v evropě (německo) stojí od 4 eur víc. Dobrej nápad.

  11. 
    Pavel Lasák MS Office - ať pracuje za vás dne 19.10.2012 v 17.03 hod.

    Přesně tak pokud jde o unikatní službu, výrobek, něco co konkurence neumí a zákazník to potřebuje (ušetří mu to čas, peníze, zrychlí výrobu) je ochoten zaplatit i vysokou cenu (bohužel ne jakoukoli).

  12. 
    Petr Jirásek blog dne 19.10.2012 v 18.12 hod.

    Paklize to cili na zahranici, je ta cena naprosto adekvatni. Osobne neverim tomu, ze to bylo tak levne, jak pises:-D Ten model, ze si ted clovek vybere ligu, kterou chce, je dobry. Neverim tomu, ze kazdy tehdy sledoval vsechny ligy.

  13. 
    Jan Žáček dne 19.10.2012 v 20.48 hod.

    Nesouhlasím, se servisem jsem nebyl spokojen jak jsem si ho v létě zaplatil, opravdu tam nebyly zápasy, které by stály za to vsadit, a když ano, byly tam v těch prewiev chyby.

  14. 
    Petr Jeník dne 20.10.2012 v 6.27 hod.

    To že v daný okamžik nejsou zápasy, kde chybí např. u jasných favoritů spousta lidí apod… to neznamená, že je servis špatný. To je prostě realita.
    Váš komentář chápu jen jako komentář člověka, který za každou cenu chtěl pro LeagueSpy pracovat a já vás nepřijal.

    Jen napíšu pár prvních poznatků:
    Lidé prskají. A to tak že celkem hodně. To je pochopitelné. Teď byly zvyklí platit 7€ na týden za kompletní servis.
    Teď když si dobijí kredit 10€, tak jim to na týden stačí jen na cca 8 lig.
    Resp. oni se na to koukají tak, že když by chtěli to, co měli předtím, tak by museli zaplatit né 7, ale 60€ na týden. Chápu tedy jejich velké překvapení a rozhořčení.

    Já to ale beru jako pozitivní zprávu pro nás.
    Vadí jim, že to teď mít nemůžou. Je tedy jasné, že to pro ně mělo velký užitek. A to je pro nás skvělá zpráva.
    Né proto, že oni to mít nemůžou, ale to, že je to natolik dobrá služba, že se doslova vztekají kvůli tomu, že už jí mít nebudou.
    Je to vůči nim špatné, ale pro nás je to jednoznačně pozitivní věc. Holt si naši službu budou platit ti, co si ji můžou dovolit.

    No a po první zatěžkávací zkoušce, kterou byl pátek, mohu říci, že krok vedle jsme neudělali.
    Na větší analyzování ještě není ta správná doba, ale co mohu říci je to, že za včerejší den jsme utržili totéž, jako kterýkoli jiný pátek před zdražením. Ovšem s tím rozdílem, že předplatné, které by za minulých cen lidem vypršelo za měsíc či tři měsíce, jim vyprší za týden či dva týdny.
    A pak mnozí z nich budou platit opět. A přidají se k nim noví zákazníci.
    Konkrétní čísla vám neřeknu, ale s nějakou obecnou analýzou se za pár týdnů podělím.

  15. 
    Jan Žáček dne 20.10.2012 v 9.16 hod.

    Tak já nemám důvod si kupovat znova členství, že když jsem viděl už minule, že když jsou informace opravdu u důležitého zápasu chybné a to bylo cca. těch 8 lig jak jste říkal, tak teď nevěřím, že ještě s větší nabídkou se to změní. Držím palce 🙂

  16. 
    Petr Jeník dne 20.10.2012 v 9.48 hod.

    Pokud si dobře pamatuju, tak nešlo o CHYBY, ale jednu chybu, kdy náš editor nezaznamenal absenci jednoho důležitého hráče v jednom zápasu.
    Pokud máte nějaké jiné konkrétní poznatky, tak sem s nimi.
    Kritiku z vaší strany ovšem vidím jen ze dvou důvodů a ani jedním z nich nejsou chyby.
    1 – nemůžete si dovolit naší cenu
    2 – odmítl jsem vás zaměstnat

    A proto teď píšete to, co píšete.

  17. 
    dkoudela kravaty dne 20.10.2012 v 14.45 hod.

    POkud zákazník chce a potřebuje zaplatí vždy, to je zcela jistě pravda, ale jen do určité míry.

    Zajímálo by mě co by lidé dělali kdyby všichni prodejci chytrých telefonů zvedli cenu o 100 %. Zvedli by se jim o dejmě tomu zisky o 50%.

    Doufám že se pak Petr podělí po nějakém tom měsíci o bližší analýzu

  18. 
    Olda Fotograf Kolín dne 20.10.2012 v 18.22 hod.

    Taky jsem zdražil, sice ne deseti násobně, ale dost. Jde o to, že je lepší obsloužit jednoho zákazníka za desetinásobnou cenu, než deset zákazníků za desetinovou cenu.
    A v budoucnu se lépe zlevňuje než zdražuje 🙂

  19. 
    Milan Kalkulačka oddlužení dne 21.10.2012 v 9.55 hod.

    Podle mě chytrý a pochopitelný krok. Pokud to bude vynášet stejně, nebo ještě více, tak se to dá označit i za úspěšný krok.

  20. 
    Jan Žáček dne 21.10.2012 v 12.03 hod.

    Střelil jste odhad na mně vedle, pane Jeníku. Ani jeden z vašich tipů na důvod není pravdivý. Konkrétně k bodu 2) jste nebyl schopen odpovědět na email, nebo zprávy na ICQ, ano máte toho hodně, ale to Vás neomlouvá, člověka alespoň odmítnout. Jak jsem říkal, nic proti Vám nemám, blog čtu rád a držím palce ve zkvalitňování Vašich služeb.

  21. 
    Ladia Velorama.cz - prodejna skládacích kol dne 30.10.2012 v 11.16 hod.

    Olda :
    Ma to i druhou stranku, je sice snazsi sehnat 10 lidi, kteri plati kazdy 10K ale je dlouhodobe bezpecnejsi mit 1000 lidi kteri plati 10.
    Prinos vidim ne v cene same, ale v tom rozmelneni konce predplatneho a nasalamovani celkove ceny. A v informacich o zakaznicich, ktere to poskytuje a ktere lze premenit v lepsi zacileni sluzeb.

  22. 
    andy kreditka dne 02.11.2012 v 21.33 hod.

    Možná by bylo zajímavé porovnání poměru návštěvnosti z české země a počet koupí a srovnání s amerikou? Jak by to schválně při takové ceně vycházelo.

  23. 
    Petr Jeník dne 03.11.2012 v 7.58 hod.

    Zrovna ve srovnání s USA by ten poměr byl nejspíš ve prospěch Česka a to ze dvou důvodů:
    1 – v USA je na sázení totální prohibice
    2 – v USA fotbal (evropská kopaná) nikoho nezajímá
    Spíš je zajímavé srovnání s vyspělými evropskými zeměni, kde je průměrná mzda X krát vyšší než v ČR. Mluvím teď předevím o Anglii, Německu, Švédsku, Norsku apod.
    No a vůbec nejzajímavější to pak je u Jižní Korei. Tam mají průměrnou mzdu také na úrovni vyspělých evropských států. Jsou to velcí hráči a jsou naučení používat online platební metoty.
    Konverzní poměr mezi jednotlivými národy jsem zatím neporovnával, ale myslím, že právě u té Jižní Korei bude nejvyšší ze všech.

  24. 
    ITmag.cz ITmag dne 20.11.2012 v 10.12 hod.

    Tak jak to vypadá, přibylo zákazníků?

  25. 
    Jakub Žáček Tipynasazky.com - Placené a neplacené tipy dne 23.11.2012 v 18.32 hod.

    Taky by mě to zajímalo, zřejmě to zatím nejde posoudit?…

  26. 
    Petr Jeník dne 23.11.2012 v 18.50 hod.

    Zákazníků nepřibylo
    Trochu jich ubylo
    Do nového platebního systému se zapojují především noví zákazníci.
    Co ale vyrostlo jsou tržby a o to nám šlo pochopitelně především 🙂
    A vyrostli velmi slušně a co je nejdůležitější, potvrdilo se mé doufání, že nám takto platící zákazníci zůstávají ve větší věrní a předplácí si ve větším počtu opakovaně.
    A z toho vyplývá, že ty tržby stále rostou.

  27. 
    VK Ručně stavěný srub k pronajmutí dne 15.01.2013 v 17.25 hod.

    Určitě, pokud na to mám, není co řešit.