18 komentářů

  1. 
    Petr Jirásek blog dne 14.10.2012 v 17.02 hod.

    Velmi trefné:)

  2. 
    Atsor blog dne 14.10.2012 v 17.08 hod.

    Pěkný článek, svatá pravda. 🙂

  3. 
    Jarda F. Bazar 4x4 dne 14.10.2012 v 17.16 hod.

    a neplatí to jen pro SEO. Nedávno jsem měl telefonát:
    – Dobrý den, za kolik mi uděláte web?
    – A co děláte?
    – Mám stavební firmu.
    – Za kolik mi postavíte barák?
    – Ježiš, žo je blbá otázka, jak to mám vědět, když nevím, jakej barák chcete.
    – Tak se příště neptejte, za kolik vám uděláme web.

  4. 
    Petr Jeník dne 14.10.2012 v 17.22 hod.

    Jarda: hezky napsaný 🙂

    Jen předběhnu s odpovědí ty, kteří mi napíší, že tohle je článek o ničem a že se vlastně nic nedozvěděli:

    Ne – tohle není návod na SEO. Tohle je jen taková úvaha, ve které vyvracím jednu naprosto zkreslenou představu.

    Žádný univerzální návod na SEO prostě neexistuje a ani existovat nemůže. A už vůbec ne vměstnaný do jednoho článku.

    Vždyť i Michal Kubíček věnoval pouhému linkbuildingu, který je jen malou součástí SEO, celou knihu.

    Co byste tak chtěli abych vám poradil v jednom článku? Nějaký zázrak? Nejsem …… (to jméno teď nepoužiju, abyste mě zase nenařkli, že mi Kirš leží nějak moc v žaludku 😀 ), abych vám povídal o zázracích.

  5. 
    Stephan web dne 14.10.2012 v 17.32 hod.

    Jarda F.: Jde o to, ze takovy clovek netusi, co to web je. Proto takova otazka, on netusi jake parametry ma pozadovat.

  6. 
    lili internet dne 14.10.2012 v 17.56 hod.

    Příklad z pizzerií mě pobavil. Dostal se mi do ruky nový klient s webem určeným pro výměnu autoskel. Jako první uvidíte nepovedený slide s reklamou na kvalitní kávu zdarma s šílenou fotkou nějakýho instantního výtvoru…
    O výměně autoskla ani slovo 😀

    Posuďte sami 🙂
    http://autosklogo.cz/

  7. 
    Petr Jeník dne 14.10.2012 v 18.02 hod.

    lili: tak to je fakt úlet 😀

  8. 
    Aleš Luxusní magazín dne 14.10.2012 v 18.13 hod.

    Nejlepší je, jak SEO nabízejí někteří „odborníci“.. Potom se jich člověk zeptá, co vlastně dělají a oni na to že registrujou weby do katalogů a vyhledávačů .. 😀

  9. 
    Michal Černocký Finanční magazín dne 14.10.2012 v 21.19 hod.

    Ten web s autoskly je opravdu epic 😀

  10. 
    goman Volejbal Brno dne 15.10.2012 v 8.04 hod.

    Tak to autosklogo dělal opravdu někdo zkušený 😀 .. jako úvodní text přes půlku stránky Kafe zdarma 😀

  11. 
    Libor Kamerové systémy dne 15.10.2012 v 13.40 hod.

    Autosklo je fajn 🙂 Ono je to s tou cenou seo stejne jako s cenou baraku, nejdrive je vzdycky nutne vytahat informace a az potom rikat kolik co stoji. A to je prave prace vykonavatele dane cinnosti.

  12. 
    Mark Prague airport transfers dne 15.10.2012 v 20.18 hod.

    Velmi trefně napsané, navíc Google má weby pro lidi rád už delší dobu, ta tam je doba, kdy stačilo narvat do meta tagu webu 20 klíčových slov apod.

  13. 
    Raddo dne 15.10.2012 v 20.55 hod.

    Nevies mi pleas niekoho doporucit prave zhnam pre svoj „novy“ web nieco na rozbech dat tomu to prave.. Kym zadam zas na webtrh tak 3-4 dni budem pisat z blbmi a vysvetlovat , ach jaj chcel by som nejakeho overeneho SEO samana , dik

  14. 
    Olda Fotograf dne 15.10.2012 v 21.26 hod.

    Stačil by kratší článek, protože todle bych do kamene tesat nechtěl.

  15. 
    Jakub P. dne 16.10.2012 v 6.54 hod.

    [3] Jardo naprosto dokonalá reakce! 🙂

  16. 
    Lubomír dne 17.10.2012 v 14.08 hod.

    PJ:
    Hezky shrnuto, ale nějak s tím nemůžu souhlasit.

    SEO JE optimalizace pro vyhledávače, ne pro lidi. Pokud by byl článek zaměřen, jak vytvářet efektivní web, pak bych souhlasil, ale toto se netýká téma SEO.

    SEO je jakási nadstavba efektivního webu, aby v případě, že bude mít dostatek příznivců, mohl být blíže k dohledání v internetových vyhledávačích.

    Samozřejmě, ano, optimalizace SEO je k ničemu, pokud cílový web nedává návštěvníkům to, co od něj nepožadují. Ale na druhou stranu by byla trochu škoda, kdyby si robot vyhledávače usmyslel, že celkem efektivní web pro lidi (toto měřítko robot neumí měřit) nepodává informace tak, jak je pro klíčové vyhledávání a zobrazování ve výsledcích vyhledávání vhodné.

    Ale rozhodně souhlasim, že je lepší věnovat svůj web a stejně tak svojí práci tomu, co je pro lidi účelné, než oblbovat vyhledávače a tahat lidi na stránky, které stejně ani neplní svůj účel.
    To je asi tak stejné jako s naší vládou – oblbují nás voliče a prohlašují, že konají v našem zájmu. Výsledkem je, že jsme z těch jejich keců akorát tak na nervy.

  17. 
    Adam http://www.pocketmoney.cz dne 26.11.2012 v 10.13 hod.

    Trefil jsi hřebíček na hlavičku, Petře. Ostatně jako vždy (většinou :-)) Super článek.

  18. 
    JSK web dne 04.03.2013 v 20.51 hod.

    Web Autosklogo je již předělán… Instantní netvor je pryč :)))