Pět ze šesti nabídek nejrůznějších služeb na Webtrhu je opravdu kvalitních. Usuzuji podle toho, že kvalitu svých služeb autoři těchto nabídek ve svém inzerátu přímo zmiňují.
Ten poslední (webové stránky, CMS, intranet), kterého jsem nevyznačil, má pak svou kvalitu uvedenou přímo v nabídce a to naprosto originálně sloganem „kvalita za nízkou cenu“.
Co to je? Proč to píší? Nejsou si jistí svými kvalitami? Nemají co ukázat aby potenciální zákazník sám posoudil kvalitu nabízených služeb?
Myslím si, že toto není jen na Webtrhu, ale všude. I v tištěné reklamě, v TV, na výlohách obchodů a tak dále. Vše je nejlepší, nejlevnější, nekvalitnější a ostatní věci jsou horší. Všichni používají superlativy, aby tím nejspíš zaujali, není to nic zvláštního, nového…
A abych nelhal, sám je taky někdy používám 🙂