Čec 7

Nebuďte zoufalí. Neprodávejte weby za dvojnásobek měsíčního zisku!

07.07.2012 v kategorii Tvorba webů, Výdělek. / Zobrazeno 13 411x / 45 komentářů

Protože pořád mám pár menších MFA webů, občas zareaguji na nějakou tu poptávku na webtrhu. Dnešní zkušenost mě ale ukázala, že to fakt asi nemá význam. Čím to je, to netuším. Buď totální hloupostí některých prodejců, nebo totálním vymytím mozků některých kupujících.

To co mi odpověděl jeden z „obchodníků“, jemuž jsem nabídl dva naprosto bezúdržbovém MFA webíky s průměrným měsíčním výdělkem pouze z adsense 9€ měsíčně, to mě fakt dostalo a přimělo napsat tenhle článek.

Ty weby mají i nějaké ty ranky (jeden SR 2 a PR 2 a druhý pouze SR 2) a protože vím, že onen poptávající je velkým prodejcem zpětných odkazů, měl jsem za to, že toto kromě výdělku z adsense ocení také.

Krutě jsem se ovšem zmínil.

Nabídl jsem cenu 3000,- Kč – jen z toho adsense by se mu naprosto bez práce vrátila pořizovací cena za 13 měsíců. Prodej třech odkazů po stovce za měsíc na rok dopředu by mu pak návratnost zajistil prakticky hned.

A přesto jeho reakce zněla:

To vychází 9 euro na měsíc zisk. Weby běžně kupuju za dvojnásobek měsíčního zisku. V tvém případě 18 euro. Za tuto cenu web koupím. Ber nebo nech.

(opravdu je to přesná kopie zprávy uznávaného obchodníka z Webtrhu – ani pozdrav, ani poděkování za nabídku, ani podpis… nic takového – jen tohle)

To je opravdu směšný. Vypadám snad, jako že mám hlad a necelý pětikilo vydělané hned je pro mě důležitější než dvě stovky, které mi z těch webíků plynou bez práce každý měsíc?

Lže ten člověk o tom, že takovéto weby za dvojnásobek měsíčního výdělku běžně kupuje a jen to zkusil, nebo jsou fakt lidi takoví zoufalci, že takovéto weby za takovéto peníze prodávají?

Jestli tohle čte někdo, kdo má podobné weby na prodej, napište mi a kašlete na dementy, kteří vám dají dvojnásobek měsíčního výdělku. Sám od vás takové weby nekoupím, protože nemám čas je spravovat, ale jsem si jistý, že vám velmi rychle seženu kupce, kteří vám za bezúdržbové weby dají několikanásobek než kolik nabízí idioti na webtrhu.

Mám fakt velké nutkání toho idiota trochu vytrestat a kompletní seznam jeho několika set webíků určených k prodeji odkazů nahlásit strýčkovi googlovi. Jeho chování mě opravdu nadzvedlo ze židle :(

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


45 komentářů / Nebuďte zoufalí. Neprodávejte weby za dvojnásobek měsíčního zisku!

  1.  Michal Škoula web dne 07.07.2012 v 13.19 hod.

    Je to těžké, ale kašli na to. On ti jen nabídl cenu, na tom není nic špatného. Chápu že ta situace je na nic, ale tím že ho vytrestáš nic nedokážeš

  2.  Chalupář Affiliate blog dne 07.07.2012 v 13.41 hod.

    Ano, webtrh jde do kopru. Žáci základní či studenti střední školy reagují jako by jedli šalamounova hovna. Na podobné poptávky nemá cenu reagovat. Nevidím, žádný racionální důvody proč weby prodávat za dvojnásobek. Zajímalo by mě zda mladý to podnikatel s odkazy, by prodal za 2 měsíční zisk své weby. Nejsem si jistý, že by do toho šel ,o)

  3.  Petr Jeník dne 07.07.2012 v 13.51 hod.

    No nejhorší na tom je, že tuhle „nabídku“ mi udělal borec, co má na webtrhu přes 200 kladných hodnocení za obchody. Nebyl to žádnej studentík.

  4.  mara dne 07.07.2012 v 13.53 hod.

    Tipuji že sefler , je to směšné a mám podobné zkušenosti :)

  5.  Ondřej Pohorský dne 07.07.2012 v 13.57 hod.

    Myslím, že teď už je naprosto jasné, že to je Ondřej Šefler.

  6.  Petr Jeník dne 07.07.2012 v 14.03 hod.

    Ale no tak – to se nedělá takhle jmenovat. Já jsem také nejmenoval. Vaše tvrzení ani nevyvracím, ani nepotvrzuji.
    Každopádně rád vás přivítám na TipFóru – dobří tipeři jsou vítaní vždy 😀

    Chalupář: jsem si myslel, že na tvém webu narazím na nějaké MFA o chalupách, ale spletl jsem se – tvůj blog si dávám do čtečky – hodně zajímavý čtení a je my sympatický, že stejně jako mě je ti úplně u prdele gramatika 😀
    Ostatním doporučuji také: http://www.novachalupa.cz/

  7.  Stephan dne 07.07.2012 v 15.16 hod.

    Nikdo web za 2mesicni vydelek neprodava, jedine blazen.

    Myslim, ze hodne lidi ma k webum osobni vztah (pokud jich nemaji stovky) a proto chteji vyssi sumu. Popravde par webu take mam a kdybych nemel dlouhodoby plan, tak bych vubec nevedel za kolik web(y) prodat. Kazdy me stal hromadu casu a bylo by mi lito ho prodat za nekolikamesicni vydelek. Nehlede na to, ze ja osobne v posledni dobe nakupuji za obrovkse castky, kdyz to prepocitam na mesicni zisk. Posledni weby nesly pod 18mesicni zisk, ale to jenom kvuli tomu, ze jsem je vazne chtel 😀 Ted uz si je budu radsi tvorit sam, protoze me chce kazdy „natahnout“

  8.  Lenovo Lenovo eshop dne 07.07.2012 v 16.00 hod.

    tento blogpost ma veľmi nezaujal, že sa na webtrhu nájdu podivné indivídua je už známe dosť dlho.

    Avšak ako už si niekto nadomnou všimol, narazil som tak na blog http://novachalupa.cz a nejako som sa preklikal ďalej na http://tipinternet.cz čo som tiež nepoznal, takže dík :)

  9.  Michal dne 07.07.2012 v 16.27 hod.

    Reknu Vam to jednoduse a na tvrdaka: A co cekate kdyz bavite s takovou spodinou?
    je to jako prijit v parku na Hlavaku k prvni particce spinavych cikanu a nabizet jim spolupraci. Jak to asi dopadne co?

  10.  freez Blog dne 07.07.2012 v 16.35 hod.

    Osobně bych web a to jakýkoli vydělávající, nikdy za méně než roční výdělek neprodal, pokud je to web starý dva roky s doménou která má ranky, cena by vyrostla o dalších 30% a pokud by se jednalo o web rozsáhlejší, na nějakém CMS, nebo web kde jsou registrovaní uživatelé, cena by narostla o dalších 30%. Ono dělat web dva roky a pak ho někomu prodávat za dvouměsíční výdělek, to bych musel upadnout z velké výšky. To samé platí o MFA webech, prostě a jednoduše, chceš ho? za roční výdělek je to tvoje, hotovo tečka. Pokud na web nemám čas a nevěnuji se mu, výdělek je proto nízký, prodám ti ho za roční výdělek, pokud se mu budeš ty věnovat, může se ti investice vrátit, třeba za tři měsíce. Někteří si prostě myslí, že mohou chtít koupit všechno za haléřové položky, nicméně stále je asi dost lidé, kteří jim weby za drobné prodají.

  11.  Johnny erotická seznamka dne 07.07.2012 v 16.48 hod.

    Natrafil som nahodou na tento clanok a moje predchadzajuce skusenosti sa potvrdili:
    U seflera som mal pocit, ze napriek slusnym cenam za reklamu, ktoru som mu platil, si to nevazil, pouzival nezmyselne praktiky, aby zo mna vytiahol peniaze – napr. ze zaplatit reklamu (banery) je mozne len na dva mesiace (pretoze jeho uctovnictvo to nedovoli?!), co je uplne out a podobne nezmysly. Nakoniec som sice dosiahol svoje – iba jeden mesiac, ale u mna je dobra a seriozna spolupraca zaklad…Tymto nehovorim, ze je zly clovek, ale peniaze zjavne vladnu svetu…

  12.  Twe3k filmy download dne 07.07.2012 v 17.30 hod.

    S tohoto dôvodu svoje weby už ani neponúkam a ani nesledujem poptávky na kúpu webstránok na webtrhu. Nemá zmysel aby som web na ktorom pracujem rok a venujem sa mu deň čo deň, predal za 3-mesační zisk.

  13.  aleš dne 07.07.2012 v 17.44 hod.

    No tak ti nabidl mene nez si predstavujes, ok nemas zajem to za tu cenu prodat a konec, proc se tady o tom tak rozepiseujes, to je uplne nesmyslne. To by mohl kazdy prodavac nadavat, ze lidi chteji nakupovat potravini za co nejmene a on malo vydela. Kdyz je to tak dobry web, tak to nabidnes nekomu dalsimu a urcite uspejes, jeho skoda.

  14.  Petr Jeník dne 07.07.2012 v 17.48 hod.

    Není to dobrý web.
    Je to sračka, která vydělává směšných 9€ za měsíc.
    Ovšem vydělává je naprosto bez jakékoli práce.
    Proč bych ho měl prodávat za 18€ ? K tomu nemám nejmenší důvod. Nikdo, kdo není úplně zoufalí k tomu nemá důvod.
    A proč to píšu?
    Prostě proto že to chci psát.
    Tohle je můj blog, na který píšu to, co si myslím. Nic víc, nic míň. Žádný moudra otce Fura tu nehledej. Nenajdeš je tu.

  15.  Petr Jeník dne 07.07.2012 v 17.52 hod.

    Jen takový rychlý dotaz:
    Kdybych vám nabídl:

    1 – budu vám dávat každý měsíc 250 Kč nastálo
    nebo
    2 – dám vám 500 Kč jednorázově teď hned a pak už nic

    Co si vyberete? A tohle je úplně stejné.

    Mám na vybranou, zda budu mít každý měsíc 250 Kč nebo teď hned 500.

    Vám ta jeho nabídka fakt připadá normální? Mě teda ani omylem.

  16.  Mirek Skandální Slevy dne 07.07.2012 v 18.35 hod.

    Asi tu budu jediný, ale budu ti dnes oponovat :-) Já jakožto převážně kupující bych velmi vyjímečně dal více než 12 násobek výdělku. To by musela být jo příležitost. Divil by jses kolik lidí je ochotno prodat za 6-10 násobek výdělku lidí. Čím je obtížnější monetizace (např. vysocekonkurenční oboru u eshopu)tím snáze jsou lidé ochotnější prodat. A u automatizovaných MFA také. Já ti samozřejmně přeji co největší prodeje, ale chtěl jsem upozornit že zdaleka není situace taková jak se zdá zde z komentu.

  17.  Petr Jeník dne 07.07.2012 v 18.40 hod.

    6-10 násobek je ještě relativně v pořádku.
    Ovšem dvojnásobek výdělku bezúdržbového webu a navíc s možností dalších výdělků prostřednictvím prodeje odkazů?
    To je opravdu hodně směšné.

  18.  nov dne 07.07.2012 v 18.59 hod.

    když už je zde diskuze na toto téma nevíte náhodou někdo za jakou návratnost vykupují weby lidé co mají na wt dlouhodobé poptávky?

  19.  goman dne 07.07.2012 v 19.23 hod.

    Jo přátelé, s panem Šeflerem mám také jen špatné zkušenosti. Dokonce mi prodával odkazy na které neměl oprávnění a nakonec z toho vyplynulo i trestní oznámení. Takže rozhodně nedoporučuji s tímto pánem cokoliv začínat …

  20.  Martin Poptávky zdarma dne 07.07.2012 v 20.19 hod.

    Když se dívám na aukce, tak se vůbec nedivím tak nízké ceně. Zase na druhou stranu, pokud je web rozjetý a má nějaký rank (zpětné odkazy), tak bych pod 1000 Kč nešel.

    Ale u některých větších částkách za web (např. 150000 Kč apod. se musím smát.

  21.  Semeno dne 07.07.2012 v 23.58 hod.

    Takyto pseudo-big-biznismeni su fakt len na smiech. WT spadol na same dno sraciek a v poptavkach-ponukach sa stretava uz len povacsionu spodina. Domeny typu super-ultra-giga-bezcenna-domena.cz za tisice alebo desattisice? Im drbe? Normalny clovek take bezcenne shity nekupi proste a este za take ceny. Keby mali aspon pekne kusky, ale hento? A v ponukach webov podobne. Za pol hodinu zbuchane weby predavane s obrovskym potencialom! Dalej po desiatkach kusoch predavane zakladne prestashopy s obrovskym potencialom a este k tomu dalsich sto ludi dostane identicky eshop. Fakt na smiech toto!
    Tyto pseudobiznismeni by sa mali najprv na tymto celym zamysliet. Keby sa ten pan pseudopodnikatel co kupuje weby za 2 nasobok mesacneho zarobku zamyslel nad tym, tak by prisiel na to, ze za takuto smiesnu sumu mu nikto rozumny nepreda nic. Chyba tomu zmysel preco by to niekto robil. Keby ze napise, ze za 6 mesacny prijem vykupuje, to je ine, ale za 2? Je v poriadku? Poslite mu na jeho adresu psychiatra na presetrenie, lebo toto nikto rozumny nemoze mysliet vazne.

  22.  Kapibara dne 08.07.2012 v 6.45 hod.

    Teorie o tom, že se weby prodávají za cca roční výdělek je pěkná pakárna. Je to pouze takové pseudovodítko pro paka, který nevědí, jak by si určili cenu, za kterou chtějí prodat.
    Vždy je třeba se dívat, co kupuješ já to beru jednoduše, pokud nabídneš MFA o 5NS kvalitního textu na finančně zajímavé téma s užitečnou KW doménou což věřím, že ty P vše dokážeš vychytat tak je základ ceny jednoduchý 5 x100 za texty 500.- za práci 200.- za doménu ( cca) což je někde 1200.- základ cena a k tomu pak zohledním výdělky a případně ranky hosting nepočítám.
    Což by odpovídalo tvým navrhovaným 3tis a věřím, že při rozumné obchodní komunikaci by se dalo ještě něco domluvit.
    Tím jsem chtěl napsat, že cena u kvalitního MFA by měla mýt základ v pořizovacích nákladech a pak zohledňovat k tomu výdělky a ranky, které jsou součástí práce s webem (propagace, optimalizace atd.), která by se měla také zaplatit.
    Pokud se to někomu zdá moc a chytračí ať si MFA postaví sám není přeci problém si najít KW, doménu, napsat texty porovnat to pěkně a zoptimalizovat.
    Druhou kvalitní typem jak získat MFA jinak a levněji je možnost obrátit se na uhrovaté SEO mágy na webtrhu a nechat si MFA postavit od nich. Nejlépe zaplatit předem a čekat.

  23.  HonyZahy pražské metro dne 08.07.2012 v 11.32 hod.

    úvodní vyjednávací pozice : ty 12, on 2 = průměr je 6-ti měsíční zisk. i tak je to dost málo ale už to nevypadá tak tragikomicky.

  24.  Inwebstor web dne 08.07.2012 v 12.47 hod.

    [22]: Nákladová metoda oceňování je ve většině případů nesmysl (je použitelná jen ve výjimečných případech)

    Jinak se tržní cena webu odvíjí primárně od jeho užitku pro svého majitele. Nikoli tím, kolik peněz bylo při jeho výrobě „utopeno“.

    Jinými slovy: web o rozsahu 1 stránky vydělávající $100 měsíčně má (ceteris paribus) 100x vyšší tržní cenu než web o rozsahu 100 stránek vydělávající $1 měsíčně.

  25.  Beowulf Mince dne 08.07.2012 v 12.48 hod.

    S těmi zisky z prodeje odkazů MFA webů je to lehce sporný. Při dálším přepočtu ranků se může lehce stát, že neudržováné MFAčko svoje ranky ztratí. Nedá se to srovnávat s pravidelně aktualizovaným webem. Takže během půl roku je člověk bez tohoto zdroje příjmu. Cena by měla být stanovena vždy individulně. S přihlédnutím na kvalitu domény, webu a zisk z reklamy na webu, takže vše je hodně individuální. Vždycky je možné kupujícího odmítnout, když se člověku něco na obchodě nezdá.

  26.  Olda Dovolená u moře dne 08.07.2012 v 15.26 hod.

    No, asi nenapíšu nic co tu už nezaznělo.
    Když chci koupit, tak taky zkusím nejdříve nižší nabídku a smlouvám. Ale nabídka dvouměsíční zisk je fakt úlet.

    U MFA je problém, že ze dne na den může přijít od hlavního zdroje návštěvnosti BAN, ale to je už riziko podnikání.

    A co se týče mého odhadu.. Prodávám/kupuji za 6-12 měsíční zisk.
    U nižších zisků přidávám + šablona, grafika, zboží na skladě..

  27.  Kapibara dne 08.07.2012 v 15.42 hod.

    [24]
    S tím se dá všeobecně souhlasit, nicméně není to nic konkrétního právě k prodeji a ocenění MFA.

    Zde si myslím, že by prodávající měl z kombinace nákladů a zisků vycházet.

    Pojďme konkrétně

    příklad chci prodat toto MFA:
    mobile-de.eu
    stáří 6 měsíců
    průměr výdělek měs. 5/EUR

    Jaká je dle Vás cena za, kterou byste nabízeli a za jakou byste byli ochotni prodat.
    Já si ho cením na 2700.-
    Jsem ochoten padnout na 2200.-
    (web neprodávám pouze kdyby..)

  28.  HC Narocni.cz dne 08.07.2012 v 15.58 hod.

    Moc nerozumím Vašemu rozhořčení. Nic špatného se Vám totiž nestalo, nikdo Vás neokradl ani nepodvedl, nikdo na Vás nebyl sprostý atp.

    To že je kupující ochoten zaplatit určitou sumu, přece není samo o sobě důvodem k naštvání. Ať už představuje zisk za jeden den nebo zisk za sto let.

  29.  Petr Jeník dne 08.07.2012 v 16.41 hod.

    Co by se mi jako mělo stát, abych o tom mohl napsat?
    Nechápu.
    Napsal jsem o tom, že mi jeden dement dal nabídku, že ode mě koupí na 18€ web, který vydělává měsíčně 9€.
    A napsal jsem o tom.
    Je to nehorázná nabídka a to mě prostě naštvalo. Né kvůli těm penězům. Ty mi jsou úplně ukradený. Ale kvůli tomu, jak se ten kretén chová.
    Nepozdraví, nepoděkuje za nabídku…. jen napíše takovou sračku jako napsal a ještě k tomu dodá „ber nebo nech“.

  30.  Lukáš Lukáš dne 08.07.2012 v 18.31 hod.

    [28][29]
    „…Ale kvůli tomu, jak se ten kretén chová.
    Nepozdraví, nepoděkuje za nabídku…“

    Ano, souhlasím, přesně o tom to je! Všichni tu v komentech řešíte peníze, jenže věřím tomu, že kdyby to ten dotyčný napsal nějak slušně, vůbec o tom Petr nebude psát na blogu a stejně slušně mu odepíše, že se zbláznil a je to sakra málo. :-)

    Sám žasnu nad tím, jakým způsobem lidi komunikují a nejen na WT, nejen na netu, ale prostě vůbec. Přitom stačí být slušný, pozdravit, oslovit a připojit i nějakou normální větu na závěr a můžete pak nabízet prakticky komukoliv cokoliv. I v tom nejhorším případě Vás jen slušně odmítne.

  31.  Norbert Dama dne 09.07.2012 v 8.15 hod.

    Ja by sem za takové nízke ceny nikdy web neprodal. Na také nabídky netreba ani odpovedať a ľituji lídí, kteří naleteli a predali takto sve weby.

  32.  Mamusha nasemama.cz dne 09.07.2012 v 9.09 hod.

    A kde najít kupce, když webtrh je nepoužitelný?

  33.  Radek další blog o podnikání dne 09.07.2012 v 10.55 hod.

    Cena, která se rovná dvou měsícům zisků z Adsense je rozhodně podhodnocená, navíc když se jedná o web, který má ranky a kde se dají prodat odkazy.
    Rozhodně bych ale web nepřeceňoval a 3000 bych nedal za kde jaké MFAčko. Web, co mi bude vydělávat 9 euro měsíčně udělám dost rychle a rozhodně za méně než 3 000 Kč a to i když do toho budu počítat čas.
    Bezúdržové weby jsou dost výjimečné, ve skutečnosti je potřeba se starat o propagaci nebo se web časem prostě propadne – tedy pokud se jedná o klasické MFA.
    Jestli se bavíme o nějakém kvalitnějším webu, který se bude držet sám, tak už je to o něčem jiném.
    Pokud bych měl určit cenu webu, tak bych to viděl někde mezi 4-8 měsíčními výdělky + bych bral ohled na ranky..

  34.  Lukás Valenta lvalenta.cz dne 09.07.2012 v 10.57 hod.

    .. A já při prodeji vždy přemýšlím, jestli prodat za roční zisk není málo. A to docela je, podle mě je taková normální cena cca 20 měsíců u projektů – pokud nejsou další faktory, přimpadný růst, atd, v případě mfa je to okolo těch 6-12..
    Ale 2 měsíce, to je fakt sranda 😀

  35.  Martin Kohout Pomelo dne 09.07.2012 v 22.37 hod.

    On to jen zkoušel, vydělávají na lidské blbosti. Dříve jsem na Webtrh pohlížel jako na modlu, dnes je to plevel českého internetu.

  36.  Chalupář Affiliate blog dne 09.07.2012 v 23.16 hod.

    to Petr [6] Díky za podporu ,o)

  37.  milalof dne 09.07.2012 v 23.43 hod.

    Ahoj Petře, je-li ten web bezúdržbový (popřípadě dostanu pár rad). Navíc vydělává-li NET-cashflow 9€/měs, pokusil bych se o koupi prvního webu od Tebe. Pro začátek také nenabídnu mnoho ( také půjde o podhodnocení ) Vím, že 1200 Kč není jako nabídka mnoho, ale kdyby se cokoli…, tak mne to neuvrhne do chudoby. :)
    Mnoho úspěchů v tvorbě. milalof

  38.  milalof dne 09.07.2012 v 23.52 hod.

    PS: Omlouvám se za takové obchodníky, ale pokud se v ceně zboží nevyznám, také nastřelím velmi málo. Je to pro to, že když z plánovaných 9€ bude skutečně jen polovina => 4,5€. Pokud to bude web bez údržby, může se stát, že příjem zanikne cca za 6měs. Pak diskontuji cenu o ztrátu hodnoty v budoucnu a o prémii za riziko. Tím se dostanu na velmi nízkou nabízenou cenu a světe div se, občas se stane, že zboží dostanu.
    Tj=> Může za tím být i nevědomost skutečné hodnoty a strach z neznáme investice.

  39.  Petr Jeník dne 10.07.2012 v 8.16 hod.

    No on ten jeden web na začátku července vyskočil zpět z druhé stránky seznamu na první a ejhle, od 1.7. do 9.7. udělal 4,55 €
    Jsem si toho při nabízení toho webu ani nevšiml a dával jsem údaje od 1.1. do 30.6.

  40.  Radek www.naserodina.eu dne 10.07.2012 v 14.26 hod.

    [30] – přesně vyjádřeno. Nevím, kde se to v těch lidech bere, ale absolutně odmítám komunikovat s dacany, co se neumí podepsat, jsou sprostí. Pokud je člověk slušný, budu slušný i já. Dostat nabídku jako Petr, asi bych byl taky pěkně nakrknutý už kvůli tomu stylu.
    O své weby se starám, věnuji jim svůj čas a rozhodně bych měl problém je prodat takhle nízko takovému frajírkovi. Pokud by byl slušný a cena nízká, slušně bych mu řekl, že neprodám, jinak bych nekomunikoval a poslal jej k šípku, třeba i tímto způsobem. Reklamu tady má 100% zaručenou.

  41.  Marek L. Blog dne 11.07.2012 v 13.43 hod.

    Petr: ak sú stránky ešte na predaj, tak sa mi ozvi na ICQ. Len by som dodal, že sám vykupujem minisity a stretávam sa takmer každý deň s opačným fenoménom, keď predávajúci pýta napr. stránku za SR 1 a návštevnosťou 5 UIP / deň v kombinácii s free templatom – > 5 000 + CZK (PS: väčšinou sa jedná o jednostránkové weby na info doménach..). Osobne si myslím, že optimálna cena by mala predstavovať 6-8 násobok mesačného zisku (pokiaľ sa jedná o MFA), pretože stačí jedna zmena algoritmu a kúpený web má 0-vú hodnotu. Samozrejme nie je MFA ako MFA.

    PS: ak niekto predáva minisity na témy: recepty,varenie, gastronómia, bylinky, príroda, tak môžete preposlať URL s údajmi o návštevnosti, ziskoch a požadovanej cene – ponúkam 6-8 násobok mesačného zisku. Ponuky na linkujeme@gmail.com

  42.  Tomáš NETOR - Váš internetový mentor dne 23.07.2012 v 10.11 hod.

    Ono je to s tou hodnotou webů velmi sporný. Když ti ten web vydělával 9eur měsíčně, tak jak zaručíš, že bude i následujících 12 měsíců vydělávat 9eur měsíčně? Nijak. Změní se algoritmy ve vyhledávačích a 3000kč je v pr…A pokud web bezúdržby vydělává, tak nevidím důvod ho prodávat. Btw. další věcí je, že pokud si web koupí člověk, který nevlastní 20 a víc webů vydělávajících z Adsense, tak se mu to už vůbec nevyplatí vzhledem k tomu, že díky Adsense se musí stát plátcem DPH atd. Takže ten web ti těch 3000kč vydělá možná tak za dva roky, jestli vůbec. Taky nechápu jak si někdo může kupovat reklamní plochy na MFA webech…To jsou fakt ubohý obchody ty MFA weby, už v základu je to ubohý business.

  43.  Milan DOPR.cz dne 23.07.2012 v 21.54 hod.

    Mohu potvrdit, že tento človíček má opravdu podivný styl jednání, mám s ním také špatné zkušenosti – jednou se týkaly odkazů a jednou jeho spamu. Varuji před spoluprací s ním, jeho celé jméno je Ondřej Šefler. V případě nějakých nejasností zde mohu zkopírovat emailovou komunikaci s ním.

  44.  Martin Mr Sport.cz dne 24.07.2012 v 11.35 hod.

    „…..Lukáš Lukáš dne 08.07.2012 v 18.31 hod.
    …Ale kvůli tomu, jak se ten kretén chová.
    Nepozdraví, nepoděkuje za nabídku… Sám žasnu nad tím, jakým způsobem lidi komunikují a nejen na WT, nejen na netu, ale prostě vůbec. Přitom stačí být slušný, pozdravit, oslovit a připojit i nějakou normální větu…. “

    Tohle je specialita Webtrhu – maily bez pozdravu, vystupování pod cizím jménem, neurvalá komunikace, … Dříve jsem přes Webtrh utratil docela dost peněz, ale teď už bych tam asi nic nevybral. Škoda jen, že Webtrh žádný z jeho klonů nenahradil , a že provozovateli ta změna k lepšímu nevyšla :(

  45.  Mirek Dárkový specialista dne 18.08.2012 v 8.37 hod.

    Zdravim,
    Po 5 letech co přehlížím webtrh s cilem koupit nejaký eshop souhlasím, ze to není správně místo , kde hledat rozumne lidi. V mem případe jsou to ale prodejci, kteří nejsou ochotni kalkułovat do nákladu svého podnikání svou práci. Kde byste radili hledat shopy k prodeji? Nemusí byt ziskové, ale musí se to odrážet v cene.



Štítky: , , ,