14 komentářů

  1. 
    Marek L. Linkbuilding, domaining... dne 17.09.2012 v 8.47 hod.

    Základným kameňom úspechu je spracovanie dát a ich následne spracovanie spojené s realizáciou úprav. Plne súhlasím s názorom, že webmaster sa má zaujímať o svojich návštevníkov a pomáhať im k nájdeniu informácii, ktoré hľadajú.

  2. 
    Martin IT Efektině dne 17.09.2012 v 9.52 hod.

    Já si všímám i toho, kolik času lidi na mém webu tráví. Je třeba zvláštní, že když dám nahoru na web proužek s reklamou s libovolným textem, tak má konverzi řekněme 0,5%, zatímco u Google AdWords má úplně stejný text konverzi 0,05%. Sice mám malou návštěvnost, ale za to kvalitnější traffic.

    Ta hra na UIP je fakt výsměch, není problém si nechat přivést návštěvnost od velkých hráčů, jako jsou zpravodajské servery, vyhledávače apod… Problém je, že ten traffic je často dost nekvalitní.

  3. 
    Jedy dne 17.09.2012 v 10.35 hod.

    Dik za clanek. Vim o tom, ze je potreba neco s temi daty delat, ale zatim jsem to nechaval byt. Tohle me alespon namotivuje.

  4. 
    Turek blog o interentu, běhání, cestování dne 17.09.2012 v 11.30 hod.

    Pěkně sepsáno. Dobrá analýza webu je dnes u větších stránek potřebný základ.

  5. 
    James K. Srovnání cen elektřiny dne 17.09.2012 v 13.15 hod.

    Přesně tak, často naroste návštěvnost, ale konverze zůstanou stejné.

  6. 
    HC Zrcadlo.blogspot.com dne 17.09.2012 v 15.45 hod.

    Já vím přesně, co jsou zač. Na naše moudra nejsou moc zvědaví, hledají studijní materiály v archívu. Ale my na to nedbáme. Nikdo (4 autoři) už nestuduje a nechce se nám psát články „vypočítavě“. Radši si dál jen tak plácáme…

    Dávám +1 za článek.

  7. 
    Petr Jirásek blog dne 17.09.2012 v 17.45 hod.

    Nejlepsi jsou ti, kteri casto svy klienty takovyma cislama opijeji. Pekny clanek. Cisla nejsou vsechno.

  8. 
    Jana Příznaky těhotenství dne 17.09.2012 v 18.34 hod.

    Čím více UIP, tím větší sance na konverzi. Ale nezpochybňuji myšlenku ,,uživateli ulehčit cestu k cíli.´´

  9. 
    Michal Černocký Finanční magazín dne 17.09.2012 v 19.14 hod.

    + 1 za článek, čísla nejsou všechno. S Google analytics se dá opravdu pěkně pohrát když si k tomu sednete.

  10. 
    Libor Kamerový systém dne 18.09.2012 v 9.12 hod.

    Jasne, hodne pomaha a/b testovani krasne se tak najde idealni cesticka vpred. Chce to hodne castu ale vyplati se.

  11. 
    Dan Meme trika dne 18.09.2012 v 23.04 hod.

    Jana: „Čím více UIP, tím větší sance na konverzi.“ Jde o to porovnat náklady na více UIP a příjmy z jejich konverzí. Pokud si zaplatím třeba reklamu za 1000 Kč, ale konverze se zvednou jen o 750 Kč, tak je to zbytečný trafik.

  12. 
    dkoudela kravaty,kravata,dárky pro muže dne 19.09.2012 v 15.48 hod.

    Vždycky mě zajímalo, jestli ti dotiční co příjdou na long tail (třeba červen kravata co už je vysoce nákupní slovo) ji opravdu koupí poté jinde (eshopy)

  13. 
    ambiente moderní kravaty dne 22.09.2012 v 15.47 hod.

    dkoudela: záleží odkud dotyční přijdou, dost se liší traffic ze seznamu a z googlu 🙂

  14. 
    Martin Kohout IT magazín dne 05.10.2012 v 12.53 hod.

    Pokud mám reklamu na všech stránkách, je mi jedno, kam lidé zavítají. Sleduji index a asi cca. 20 stránek s největším přístupem a tam usadím reklamy. Samozřejmě tématické, klik je prakticky zaručen.