19 komentářů

  1. 
    Honza Půhoný GSM ovládání a měření dne 21.01.2013 v 9.58 hod.

    Jen tak dál. Tenhle blog čtu jen občas – jsou někde alespoň poměrově zveřejněny konverze z inbound marketingu pro LS vzhledem k ostatním (placeným) kampaním? Ve videu od H1 jsem viděl závratná čísla, skoro bych až zrušil PPC kampaně 🙂

  2. 
    Petr Jeník dne 21.01.2013 v 10.05 hod.

    Na LS používá Inbound jeden z našich affiliate partnerů (je to zároveň náš editor)
    Vloží do perfektně relevantních příspěvků screenshot z LeagueSpy (má povoleno dávat screeny jen z free previews) a následně po dotazu „odkud to je“ tam vloží odkaz se svým affil kódem.
    Jeho výsledky – tedy poměr mezi registrovanými uživateli a těmi kteří začnou platit, je až trojnásobný oproti osatním affilům, kteří používají outbound.

  3. 
    peto divoke kmene dne 21.01.2013 v 12.11 hod.

    ono podľa. mňa robiť nejaky intbound marketing nie je až také jednoduché ako by sa zdalo, človek už musí mať nejakú prax aby to dokázal

  4. 
    Petr Jeník dne 21.01.2013 v 13.00 hod.

    Jednoduché to celkem je.
    Problém je jen to, že člověk musí mít co nabídnout. Pak už je to pohoda. V tomto ohledu skutečně platí, že obsah je král.

  5. 
    Jiří Šubr Trh Poptávek dne 21.01.2013 v 14.32 hod.

    Ano, H1 inbound marketing na český trh zavedla, ale to je vše 🙂 Je to jen okopírovaný název ze zahraničí, kde tomu někdo dal jméno, ale jak jsi psal, spousta lidí to praktikuje, jen neví, že se tomu tak řiká.

  6. 
    Petr Jeník dne 21.01.2013 v 15.12 hod.

    Jo – to je pravda. Každopádně to pojmenovali a řekli lidem, že to umějí dělat, dělají a rádi udělají i pro ostatní. Popř. je naučí to používat. Takže slovy klasika ze sportovních novin TV Nova – za tohle palec nahoru 🙂

  7. 
    Lidie dne 21.01.2013 v 19.46 hod.

    H1 zavedla a koukneme, kdo uz loni v lete registroval http://www.inboundmarketing.cz (mj. ma i http://www.internetmarketing.cz a na Slovensku http://www.seooptimalizacia.sk). Pekna sbirka…

  8. 
    Petr Jeník dne 21.01.2013 v 19.54 hod.

    Hezký 🙂
    mimochodem ve sbírce svých domén má michal i League-Spy.com 😀
    On registruje prostě všechno, o čem se šustne a vidí v tom nějaký potenciál.

  9. 
    slanecek dne 22.01.2013 v 1.27 hod.

    Ok, takže v případě inbound marketingu v podstatě hledáš potenciální zákazníky a nějak (komentáře, odkazy na články) jim říkáš, že ty tu službu (zboží) nabízíš. Takhle?

  10. 
    Petr Jeník dne 22.01.2013 v 7.48 hod.

    Ano – ale nikoli tak, že jim napíšeš – „tohle já dělám, podívejte se sem…“. Ale ukážeš jim přímo obsah na tom místě, kde to probírájí. Poradíš jim, pokusíš se je to naučit… prostě jim poodhalíš část svého know-how. Musíš v tu chvíli pro ně být nějak užitečný. Musí se to týkat toho, co oni právě řeší. Nejde o nějaké PR, ale o to, aby oni sami si uvědomili, že ty to umíš dobře. A oni sami si uvědomí, že to od tebe chtějí.
    Nejde o to poslat je hned na svůj web, kde se dozví více. Jde o to, aby jsi jim dal předloženým obsahem důvod, aby tě vyhledali sami. A oni to udělají, pokud to co jsi jim mimo tvůj web ukázal, bylo pro ně užitečné.
    Takto příchozí návštěvník už ví co mu na svém webu nabízíš. A ví hlavně to, že to chce. A o to jde.

  11. 
    Lukáš dne 22.01.2013 v 10.34 hod.

    Chudaci ted v H1. Udelali video, kde nabadaji, at si zakaznik najme toho, kdo je na inbound na Google prvni a ty jim tu prvni pozici vyfouknes 😀

  12. 
    Petr Jeník dne 22.01.2013 v 10.53 hod.

    Nemyslím si – oni si tu svojí slideshow na té první pozici podrží.
    Mé poslední dva články jsou ale na druhé a třetí pozici 😀

  13. 
    Mirek Flákárna dne 22.01.2013 v 10.53 hod.

    Já vidím stále H1 na prvním místě v google.

  14. 
    slanecek dne 22.01.2013 v 11.47 hod.

    Re 10: Tak jsem to myslel. Podobně jako na Webtrhu, když se někdo na něco zeptá a ty mu s tím pomůžeš a můžeš ho jemně nasměrovat na svůj web/službu.

  15. 
    Petr Jeník dne 22.01.2013 v 18.16 hod.

    Nemusíš ho ani moc nasměřovávat. V tom je to kouzlo. Pokud mu dobře poradíš a získáš si jeho důvěru, tak ten člověk si sám zjistí kdo jsi, co děláš a jaký máš web.
    Jemné nasměrování v podobě podpisu na diskusním fóru či uvedení svého webu ve svém profilu, to je myslím samozřejmostí.

  16. 
    Linki dne 23.01.2013 v 6.51 hod.

    Petre, podpisu v prispevku bych nerikal „jemne nasmerovani“, jemne je pouziti textu/obsahu, o nemz vis, ze ten pres nej pripadny zajemce dovede sam vyhledat. Podpis bych prirovnal spis ke smerove ceduli u cesty;)

  17. 
    Petr Jeník dne 23.01.2013 v 8.25 hod.

    Tak jasně. Ale pokud nějaké fórum podpisy uživatelů podporuje, proč takové směrové cedule nevyužít že? Kor když to vypadá tak pěkně nevinně 🙂

  18. 
    Lukáš Pítra Marketingový blog dne 29.04.2013 v 8.53 hod.

    Osobně mám za to, že H1 tak trošku monetizuje staré myšlenky pod novým pojmem. Inbound marketing tu je už dlouho, většina lidí mu říká SEO 🙂 .. přidrzle připojím odkaz na svůj aktuální článek na toto téma http://www.lukaspitra.cz/pocujte-kefalin-co-je-to-inbound-marketing/ 🙂

  19. 
    mariposanie Účetnictví Praha dne 05.05.2013 v 1.33 hod.

    Moc hezký článek, srozumitelně napsaný. Na tento blog jsem narazila nedávno a zaujal mne hromadou pro mne velmi přínosných článků, určitě se sem budu vracet 🙂