10 komentářů

  1. 
    lucas03 web dne 12.03.2012 v 11.53 hod.

    Ja som o tom tiez uz davno uvazoval(respektive par ludi v minulosti oslovil), ale je problem najst kvalitneho textara, co na to pristupy. Teda aspon v czk/sk, worldwide by sa to malo dat.

  2. 
    Filip Podstavec Marketingové gagy dne 12.03.2012 v 11.54 hod.

    V zahraničí jsou takovéto praktiky poměrně běžné. V České republice bych se bál, že narazím na stejný problém jako jsem narazil u Broken link buildingu…

    Neochota spolupráce a díky tomu negativní poměr Čas/Přínos.

  3. 
    kenthanio dne 12.03.2012 v 12.10 hod.

    Líbí se mi nový směr vašeho online podnikání. Pěkný článek.

  4. 
    HC web dne 12.03.2012 v 13.00 hod.

    Už delší dobu zvažuji podobnou formu podpory pro web http://narocni.cz

    Nechci rozmělňovat tipy povídáním. U mnohých konkurenčních stránek musí člověk kvůli přemíře textu, reklam, odkazů a dlouho neaktualizovaným témat ve fórech detektivně pátrat po obsahu, který hledá.

    Proto možná udělám nový samostatný blog, který se stávajícím webem popropojuji.

  5. 
    Radek timesoft dne 12.03.2012 v 13.07 hod.

    nedváno jsem se taky dostal k podobnému problému (předtím jsem nic podobného s klientem neřešil) a můžu říct, že od a do z je to pravdivé. Na firemní stránky toho člověk moc nedá, to se hodí maximálně u takových lidí jako jsme my. Proto firemní blog je to pravé řešení

  6. 
    Michal Krčmář Copywriting dne 12.03.2012 v 14.06 hod.

    Totožný přístup praktikují mezinárodní marketingovky. Akorát takových lidí mají několik a ti se jim starají o desítky podobně laděných webů.

  7. 
    Lucas Slevy dne 12.03.2012 v 14.31 hod.

    Tohle byl skvělej tah!

  8. 
    Dr. LepšíKurz dne 12.03.2012 v 20.47 hod.

    A jak jsi na takového Hrvata přišel ?

  9. 
    Lany Kvasnička Jan dne 13.03.2012 v 7.32 hod.

    Tento styl podpůrných webů je ve světě opravdu celkem běžný, jen u nás se nic takového skoro vůbec nedělá. A důvod? Lidé nechtějí dělat něco, z čeho nemají okamžitě užitek, ještě aby někomu něco dělali zadarmo a aby si ten daný člověk vymýšlel, co na tom webu chce atd. Tohle bohužel není v české nátuře, ale jsou i světlé vyjímky, jak Petr dokázal a udělal očividně dobře. Už jen sehnat více takových bloggerů:)

  10. 
    Holina hororblog.cz dne 13.03.2012 v 10.01 hod.

    Během dvou měsíců 700 lidí denně a výdělek několik set EUR? Klobouk dolů, čím dál více se přesvědčuji o tom, že se na tento business nehodím 🙂