5 komentářů

  1. 
    Martin web dne 09.02.2012 v 8.30 hod.

    Můžeš uvést adresu webu kde při 30kUIP ti to hodilo dva prokliky ?
    To by mě fakt zajímalo

  2. 
  3. 
    Linki Linkbuilding dne 10.02.2012 v 18.38 hod.

    Rozhodně souhlasím, do klasického PR se vyplatí investovat i více, pokud jde o přímou návštěvnost a tip na informace o struktuře návštěvnosti je povedený. Dík.

  4. 
    Honza Outdoor dne 19.02.2012 v 10.32 hod.

    Tady bych se zastal Čechů. Pákistánec byl šlechetný, ale je na kupujícím si to vše ověřit a já bych peníze vracet také nechtěl.
    Soccerlens, krásných 1000 stránek se seznamem příspěvků, čili tak 10.000. Když člověk vydrží, tak pak stačí jeden web a nemusí jich mít desítky, paráda.

  5. 
    Petr Jeník dne 19.02.2012 v 10.43 hod.

    Jo. Ověřit by si člověk měl to, co kupuje. O tom je také tento můj článek. Ale především je na prodejci, aby předem informoval své zákazníky o tom, co prodává.
    Pokud někdo nabízí PR článek a záměrně zaměňuje návštěvnost se čteností jednotlivých článků, tak je to hodně špatné.
    Při prodeji článků by prodejce prostě měl říci, kolik lidí si článek přečte a nikoli mlžit čísly s celkovou návštěvností.
    A přesně to co jsi napsal je ta dementní česká mentalita. „Já nelhal. Netvrdil jsem vám, že si tolik lidí článek přečte…“
    Tady prostě nejsme zvyklí prodávat reklamu proto, aby měla nějakou účinnost pro inzerenta ale jen kvůli vlastnímu prospěchu. Úspěšnost inzerentovo kampaně prodejce reklamy tady v Česku bohužel nezajímá a to je moc smutný.