15 komentářů

  1. 
    Radek timesoft dne 18.06.2012 v 9.01 hod.

    Myslím, že je to super nápad, hlavně se mi líbí ta noticka starší články. Kdo čte takový server pravidelně, tak jej reklamy otravovat nebudou a u starých to tak nevadí, protože je má přečtené.

  2. 
    Olda mozektevidi.net dne 18.06.2012 v 9.25 hod.

    Jsem k tomuto skeptický… Není to přirozené pro vyhledávače. Přirozené je, když odkaz (ať už placený nebo neplacený) je hned při publikování článku.

    Nepřirozené je, když je článek půl roku bez odkazu a po půl roce je pouze přidaný odkaz, beze změny textu.

    Něco jiného by bylo, kdybych po půl roce článek aktualizoval: „Update článku: Po téměř půl roce dohadování a běhání po soudech mi nakonec …odkaz na někoho… peníze vrátili a vše se vyřešilo.“

    Toť můj názor.

  3. 
    Petr Jeník dne 18.06.2012 v 10.15 hod.

    Osobně si nemyslím, že by vyhledávačům toto vadilo.
    Každopádně tady nejde pouze o ty vyhledávače. Jde i o ty návštěvníky, kteří na odkazy kliknou a slouží tedy i jako textová inzerce.
    U již napsaných článků provozovatel toho webu už vidí, kolik čtenářů na článek přijde. Na jaké hledané fráze, jak dlouho na stránce stráví…. a to je přesně to, co má ještě mnohem větší hodnotu, než ten samotný odkaz jako krmivo pro roboty.
    Já nabízím odkaz z článku, na který přicházejí motoristé na dotazy tykající se povinného ručení a České kanceláře pojistitelů. Takovýto trafic má velmi slušnou hodnotu i přesto, že jich je „jen“ 230 za měsíc.
    Vliv na roboty co se SEO týká, je už jen takovou třešničkou na dortu. A já myslím, že dost významnou třešničkou.

  4. 
    HC Narocni.cz dne 18.06.2012 v 13.02 hod.

    Před časem jsem něco podobného zkoušel u jednoho svého blogu, ale neuspěl jsem, ačkoli byly GPR i SR u některých článků až 3 a návštěvnost se pohybovala ve stovách (výjimečně i tisících) lidí/článek/měsíc.

    Klasické patičkářské odkazy se mi na tom samém webu povedlo prodat, ovšem zobrazují se jen na titulce, o podstránky neměl nikdo zájem.

    Ať se zadaří líp.

  5. 
    Duben Superhry dne 18.06.2012 v 13.41 hod.

    Super nápad, hlavně se mi líbí trvalost koupeného odkazu. Škoda, že nemáš nějaké téma na online hry. Líbí se mi, že nemusím nechat dělat PR článek a tlačit ho do médií, protože jsi to už udělal za mě a dal tomu nějakou návštěvnost. Ještě mnohem zajímavější by mi přišlo, kdyby šlo koupit odkaz v článku, který teprve budeš publikovat, ale tam je problém rychlosti reakce poptávajícího a potřeby rychle publikovat, takže nevím jak by se to dalo technicky skloubit.

  6. 
    Petr Jeník dne 18.06.2012 v 15.47 hod.

    Článek doplněn – odkaz jsem prodal za BIN ani né půl dne po vystavení aukce.

  7. 
    TomT dne 18.06.2012 v 18.21 hod.

    Tak to gratuluji 😉

  8. 
    Holina Gormit.eu dne 19.06.2012 v 8.45 hod.

    Gratuluji k super prodeji, nevím jestli je to nějak běžné, ale přijde mi to jako slušná suma.

  9. 
    Limb dne 19.06.2012 v 12.04 hod.

    Ja bych prodaval opacne (kupujicim by to prineslo navstevnost z vyhledavacu i vetsi navstevnost.

    Udelal bych orientacni seznam temat o kterych bych chtel psat a na vlastnim webu bych vyhlasil aukce o sponzorovany tematicky odstavec v uvedenych clancich. Ke konci clanku by se vlozil reklamni odstavec s odkazama.

    Takovej odkaz by mel hodnotu jak z pohledu seo tak i zvyseno navstevnosti…

  10. 
    Josef SEO dne 20.06.2012 v 11.28 hod.

    Nečekal bych, že se dáš na prodej odkazů. Takových příspěvků proti podobným seo taktikám a pak aukce na webtrhu…
    Nicméně zajímavý monetizační model to je. to je pravda.

  11. 
    Pavel hry pro holky dne 21.06.2012 v 11.36 hod.

    Pro monetizaci je prodej odkazu na trvalo špatný model, vyprodáš všechny články a bude po monetizaci.

    Taková cena se povede u článku, kde je opravdu boj a to jsou právě finanční produtky.

    Zkus takový odkaz prodat v článku o drogách, který tu máš 😀

  12. 
    Petr Jeník dne 21.06.2012 v 12.57 hod.

    Ty to pořád chápeš jako prodej odkazů 🙁
    Nejde o odkaz ve smyslu krmiva pro roboty, ale o odkazy, který přivede i návštěvníky.

    Jasně že cena je u takovéhoto článku vyšší. Poptávka je ale i u jiných témat. Navíc kdo říká, že cena musí být 2000 ? Stačí 500 nebo i 300 Kč a je z toho zajímavý přivýdělek.

    Co se článku o drogách týká, tak to je neprodejný článek a je to jen ukázka toho, že chceš mít za každou cenu pravdu. Sám jsi řekl, že cena za kterou jsem odkaz prodal já, je vysoká a to z jasného důvodu. A pak vybereš druhý extrém a jako důkaz svého tvrzení po mě chceš, abych jej prodal za stejnou cenu. To je krapátek ubohy.

    A proč píšeš o Vyprodání všech článků? Když každý den někdo napíše jeden článek a zároveň prodá odkaz z jednoho článku, jak můžou dojít články? Nebo jsi jeden z těch, který nechce dělat nic a vydělávat bez práce?

  13. 
    Kvasnička Jan Kvasnička Jan dne 23.06.2012 v 20.09 hod.

    Já myslím, že Petr opět jednou ukázal, jak dobře mu to mnyslí a dokáže také své myšlenky demonstrovat na reálném příkladě, což dokáže málokdo.
    Já myslím, že tento způsob monetizace je velice výhodný pro obě strany a nedivil bych se, kdyby jej začalo praktikovat více blogerů. Víte už o někom, kdo se nechal tímto inspirovat?

  14. 
    Real inzerce nemovitosti zdarma i pro realitní kanceláře dne 28.06.2012 v 17.17 hod.

    Velmi dobrý nápad podložený zkušeností, díky za tip, zkusím to taky,…

  15. 
    Rudolf web dne 26.07.2012 v 22.09 hod.

    Já se článkem nechal inspirovat, tak uvidím jaké budou výsledky