Bře 26

Reklamní systém není mediální agentura. Reklamu za vás neprodá!

26.03.2012 v kategorii Reklama, Výdělek. / Zobrazeno 4 891x / 2 komentářů

Adexpert.cz nefunguje! To jsou slova, která čtu docela často v diskusních fórech o internetovém podnikání. Ale funguje. Funguje velmi dobře. Jen spousta lidí nezná rozdíl mezi reklamním systémem a mediální agenturou (mediálním zastupitelstvím).

„Zaregistroval jsem se u Adexpert.cz, vložil na stránky jejich kód a neprodal jsem tam ani jednu reklamu. Tento systém proto nedoporučuji!“ by se dalo napsat i jednodušeji jako „neprodal jsem na webu žádnou reklamu“. Není třeba do toho tahat jakýkoli reklamní systém. Ten za vás vaši reklamu prodávat nebude.

Reklamní systém fakt není mediální agentura. Je to nástroj, který vám umožní snadnou správu reklamních ploch na vašich webových stránkách.

O prodej reklamy se musí starat každý sám.

A proč si tedy bere ten reklamní systém takové provize i přesto, že za vás vaši reklamu neprodá? No protože vám usnadňuje práci. Nemusíte se starat o fakturaci každé reklamy zvlášť, nemusíte uhánět neplatiče faktur, nemusíte každý banner nasazovat a znovu sundavat, nemusíte hlídat expiraci reklamní plochy….

Než tedy někde napíšete takovou blbost, že nějaký reklamní systém nefunguje, zamyslete se, zda náhodou není chyba na vaší straně. Ono samotné vložení nějakého kódu vám reklamu prodat nemůže. Musíte pro to také udělat něco sami.

Podívejte se tady na můj blog. Těch pět bannerů spravuji právě reklamním systémem adexpert.cz a mám vyprodáno.

A stačilo k tomu celkem málo. Tuším 5x jsem vložil nabídku reklamních ploch na Webtrh. Náklady na inzerci všehovšudy 45,- Kč. Výdělek z těch reklam tady 5 x 300,- Kč měsíčně. A spokojenost je na všech stranách.

Já si vydělám pár stovek, adexpert.cz taky a inzerenti mají reklamu, kterou chtějí mít a navíc ani oni se nemusejí starat o to, zda jejich kampaň běží. Postará se o to reklamní systém. I cena reklamy pro ně je příznivější, než kdybych systém nevyužíval. Kdybych musel ztrácet čas fakturací, nasazováním banneru,….. musela by ceny být někde jinde.

A proč to píšu? Vypadá to jako PR pro adexpert, ale věřte mi, že není. Píšu to ze tří důvodů:

1 – jsem s tím systémem spokojený

2 – až někde zase uvidím hlášku o tom, že nějaký reklamní systém nefunguje, nebudu se muset opakovat a odkážu jen na tento článek

3 – umím se vžít do situace provozovatele podobného systému a fakt bych asi kvetl, kdyby nějakej jouda napsal o mém systému, že nefunguje, protože mu to samo neprodává reklamu

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


2 komentářů / Reklamní systém není mediální agentura. Reklamu za vás neprodá!

  1.  David B. dne 26.03.2012 v 10.03 hod.

    Běžná praxe a lenost. Než zkusit, jak by to mohlo fungovat, tak to hned zavrhnout.

  2.  Real inzerce nemovitosti zdarma i pro realitní kanceláře dne 26.03.2012 v 19.18 hod.

    Velmi dobře napsáno! Pod to bych se i podepsal,…



Štítky: , , , , , ,