21 komentářů

  1. 
    Pavel dne 05.01.2012 v 9.59 hod.

    je špatně: AC Sparta Praha – LeagueSpy.com… já si to nemyslím, samozřejmě to sníží váhu ostatních slov, na druhou stranu to zase ve vyhledavači vybuduje značku LeagueSpy.com pro zákazníky… jde jen o priority, co vlastně kdo chce dosáhnout, já přidávám i značku a nemám s tím žádný problém, vyhledavače mě milují 🙂

  2. 
    Petr Jeník dne 05.01.2012 v 10.03 hod.

    To máš pravdu. Při budování značky je vkládání názvu webu do title užitečné, ale tento článek není o brandu, ale o SEO, které je pro mě v tuto chvíli důležitější. Budování značky navíc řeším jinými způsoby, přičemž ten hlavní způsob je spokojenost našich návštěvníků, uživatelů a hlavně zákazníků, kteří se pak o webu zmiňují dále.
    Takže pro mě je logicky důležitější dostat lidi na web a to se mi díky v článku zmíněným praktikám daří. O brand se postarají už ti lidé, kteří takto na web přivedu.

  3. 
    Pavel dne 05.01.2012 v 10.14 hod.

    vida, takhle se na to díváš. Ok beru. Na druhou stranu s brandem mi to vychází na (92,71 %) podíl vyhledavačů návštěv z vyhledačů a nebavíme o menších počtech než cirka 800tis UIP/měsíc 😉

    Nejlepší SEO je to, na které si člověk přijde sám s malou pomocí druhých, aby ho lehce nasměrovali.

  4. 
    Peter dne 05.01.2012 v 12.14 hod.

    V prvom rade dakujem za blog – citam pravidelne cez RSS a kazdy clanok mi nieco da. Urcite pokracuj dalej v pisani. 🙂

    Tuto tematiku akurat riesim. Idem si dorobit multijazycnost na web presne kvoli SEO, lebo som zistil, ze vela ludi vyhladava nielen v jazyku stranky (anglictina), ale aj vo svojich domacih jazykoch.

    Mam vsak 2 otazky:

    1. Nevznikne prilis vela duplicit? Nebude Google vacsinu tychto podstranok penalizovat a teda nezmiznu nakoniec z indexu? Nemam totiz na tych strankach vela textu, iba nadpis, nazov a download.

    2. Ako riesis multijazycnost? Zisti sa parameter $_GET[‚mylang‘] a podla toho sa nastavi $_SESSION[‚language‘] a hodnoty tejto premennej sa jednoducho z databazy vyberaju multijazycne retazce? Ja to tak teraz robim a snad je to ten spravny sposob.

    Diky.

  5. 
    newme dne 05.01.2012 v 12.29 hod.

    ta multijazyčnost by mě taky zajímala. dík

  6. 
    Svagi web dne 05.01.2012 v 12.49 hod.

    O samotné optimalizaci tu toho moc není, možná by neuškodilo to rozepsat i s příklady, aby to se to jako návod mohlo považovat.

  7. 
    Petr Jeník dne 05.01.2012 v 13.46 hod.

    Svagi: to by bylo moc na dlouho – rozepisovat každý z těch bodů by bylo nesmyslné – o tom tenhle blog není – podrobných návodů na každý z uvedených bodů je po internetu mraky.

    Peter:
    1 – těžko říci s těmi duplicitami – myslím že ne – ty stránky jsou v úplně jiném jazyce textů v nich je celkem dost. Ale stát se může cokoli. Třeba bude příští článek o tom, jak mě google milovat přestal kvůli duplicitám 😀

    2 – Musíš mít u každé stránky v jiném jazyce tu proměnouu v URL – tu taháš přes GET. Pokud to tak nebude a budeš proměnnou zapisovat jen do sessions, tak robot nemůže zaindexovat tu stránku X krát jinak. Já to mám ještě udělané tak, že u neregistrovaných uživatelů to mylang zapisuje ještě do cookies. Aby robot procházel všechny jazyky, tak mu nabízím všechny podstránky ve všech jazycích v sitemapě a zároveň vždy i v patičce té které stránky má vyjmenovaou tu stránku, na které se právě nachází i ve všech ostatních jazycích.

  8. 
    Čtvrtek dne 05.01.2012 v 20.36 hod.

    Hezké. Gratuluju k rostoucí návštěvnosti.

    Jenom bych dodal, že ten první graf, respektive nárůst aktivity G-bota byl pravděpodobně globálnější „problém“. Sám sem u několika webů dostal hlášení od hostingu a možná i z WebmasterTools že G-bot trošku přidal a hosting nezvládá…

  9. 
    Muro Bizbuzz dne 05.01.2012 v 20.39 hod.

    Ďakujem za zaujímavý príspevok Petr, nárast v návštevnosti tvojej stránky je naozaj inšpirujúci.

    SEO je určite stále nutnosťou každej úspešnej webky a aj napriek tomu, že veľa ľudí sa dnes spolieha na generovanie návštevnosti cez sociálne siete a reklamu, SEO umožňuje permanentnú viditeľnosť pre relevantných ľudí.

  10. 
    Rixo dne 09.01.2012 v 20.08 hod.

    Další snůška nesmyslů, bludů a dávno vyvrácených mýtů.

  11. 
    Lukáš Valenta Neutrion s.r.o. dne 09.01.2012 v 20.26 hod.

    Vyvrácených mýtů? Já si naopak myslím, že je článek kvalitní. A vše má účinek, i onpage faktory..

  12. 
    Petr Jeník dne 10.01.2012 v 8.13 hod.

    Rixo: O jakých mýtech to mluvíš ty kašpárku?

  13. 
    Ján Januška SEO blog dne 10.01.2012 v 23.54 hod.

    Rixo má pravdu. V článku sú mýty, polopravdy aj nepravdy.
    Napr.:
    – Titulok u obrázkov nemá na SEO žiadny vplyv.
    – To, že bez robots.txt je web pre vyhľadávače menej zrozumiteľný, nie je pravda.
    – V drvivej väčšine prípadov je vhodné do titulku pridávať zmienku o značke. Návadzať užívateľov robiť pravý opak mi príde zavádzajúce.
    A tých nejasností je tam oveľa viac.

  14. 
    Rixo dne 14.01.2012 v 15.25 hod.

    Jeníčku, například „Titulek H1 by měl být na stránce použitý jen jedenkrát“ je už tolikrát popřený a vyvrácený mýtus, že už snad ani nemá smysl k tomu cokoli dalšího dodávat. Snad jen – ukazuje to na jaké úrovni tvé znalosti jsou a nejsou. Dále robots.txt je naprosto bezvýznamný soubor, který se hodí pouze k zapření přístupu. Když nebude, vůbec nic se neděje. Více čti zahraniční odborné weby, méně dávej na slavné seo analyzátory 🙂

  15. 
    Petr Jeník dne 14.01.2012 v 16.08 hod.

    Je zajímavý, že ty mýty fungujou 😀
    Celkem by mě zajímalo to, jakým způsobem jsi přišel na to, že jsou to mýty.
    Já mám vše vyzkoušené a ověřené. Co ty? Máš to načtený? Co má větší hodnotu?

  16. 
    Pavel Volná pracovní místa Hradec Králové dne 16.01.2012 v 22.58 hod.

    Mysíš, že na to měly vliv všechny úpravy? Není to jen tím prolinkováním webu?

  17. 
    Stránský Bloguju dne 17.01.2012 v 12.11 hod.

    Podle mě na to měli maličký vliv všechny úpravy, ale určitě je nejdůležitější to prolinkování …

  18. 
    Pavel Volná pracovní místa dne 17.01.2012 v 15.35 hod.

    Možná bych přidal zajímavo informaci – minulý týden jsem přidal index do DB a zvýšily se návštěvy možná 3x – tipoval bych to na vliv doby načítání

  19. 
    Josef Švejda investia.cz - zaměřeno na peníze dne 18.01.2012 v 15.30 hod.

    S těmi duplicitami na webu lze souhlasit. V Google Webmasters Tools se nám poměrně vysoko objevují fráze „čtěte také“ či „čtěte více“. V téměř každém textu máme totiž upoutávky na podobný obsah, který je formou tučného odkazu. Má za úkol zaujmout čtenáře k dalšímu prokliku.

  20. 
    PATWIST Java hry zdarma dne 16.02.2012 v 20.50 hod.

    Ach tie mýty =D

  21. 
    matrix videa top 10 dne 29.11.2012 v 0.17 hod.

    ano, souhlasím. Také si myslím, že pro linkování víc webů je velice důležité. Také tvořím stránky obsahující videa s různou tematikou a snažím se je navzájem prolinkovat.