Pro 22

Sociální sítě a spokojení zákazníci. Toť nejlepší reklama a SEO zároveň

22.12.2011 v kategorii Reklama, SEO, Tvorba webů. / Zobrazeno 5 969x / 5 komentářů

Po dnešním článku mě nejspíš nebudou mít rádi ti, kteří mě měli rádi do teď a naopak, v ceně stoupnu u těch, kterým lezu na nervy svými MFA weby, nepřirozeným linkbuildingem a ochcáváním vyhledávačů. Budu totiž psát o své současné práci, která se mým předchozím aktivitám úplně vymyká. Budu psát o LeaguSpy a jeho ne/propagaci.

LeagueSpy je projekt, který souží jako vodítko pro sázkaře. K mnoha zápasům mnohých fotbalových lig zde sázkaři získávají informace potřebné k tomu, aby se mohli rozhodnout na jaký zápas vsadit a také co vsadit.

Tím nejcennějším na LeagueSpy je přehlednost a ucelenost informací v mnoha jazycích. Tedy to, co se nikde jinde nalézt nedá.

Na nějaký velký marketing zatím nebyl vůbec čas. Na nějaký linkbuilding jsme ani nepomysleli. Projekt je v začátcích a staráme se tak především o obsah. Jak se ukázalo, je to správná cesta. Marketing a linkbuilding se dělá tak nějak sám od sebe. Lépe řečeno, dělají ho za nás spokojení zákazníci i uživatelé využívající i free verzi stránek.

Podívejte se třeba tady: http://forum.bettingadvice.com/showthread.php?t=69065

Nejen že mě tohle opravdu velmi těší, ale je to i velkým přínosem co se přivádění nových zákazníků týků a ani odkaz z takto tématického a proslulého sázkařského fóra není vůbec k zahození.

Když tak koukám na to, odkud k nám lidé chodí, začínám mít celkem radost z toho, že linkbuilding můžu s klidným svědomím hodit za hlavu.

Dalším skvělým marketingovým nástrojem jsou sociální sítě. Pro nás toto platí především o Twitteru. Jak už mnohokrát někdo napsal, sociální sítě jsou nejen skvělým nástrojem ke komunikaci se zákazníky, ale i co se SEO týká, mají velkou váhu.

Zpět ale od teorie k praxi. Před necelým týdnem jsem založil LeagueSpy twitter účet. V tuto chvíli nás followuje už více než 400 lidí z celého světa a protože někteří velcí hráči bez váhání naše tweety s odkazy na free preview rádi retweetují, toto číslo neskutečným způsobem roste.

My díky tomu získáváme spojení se stovkami potenciálních zákazníků a také velký vliv na roboty vyhledávačů, kteří díky odkazům ze stovek a v brzké době snad i tisíců twitter účtů, naše stránky velmi ochotně indexují.

Takže závěr je takový, že seriózní projekt sloužící lidem vlastně ani žádnou velkou propagaci nepotřebuje. Stačí to tak nějak trochu nakopnout a pak už to jeden samospádem.

Tím ovšem nechci říci, že je něco špatného na tom, co jsem dělal dříve a vlastně i nadále mi ta dřívější práce přináší ovoce. Naopak. Mnohé jsem se tím naučil a jsem za to rád. Zkušenosti nabyté dřívější prací teď úročím a začít na menších projektech s návštěvností v řádu desítek lidí a pár centovými denními výdělky všem vřele doporučuji. Začínat se totiž má od začátku.

A protože tohle je nejspíš můj poslední příspěvek před Vánoci, přeji vám všem krásné a pokud možno nepracovní prožití svátků.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Velké díky patří sponzorům tohoto mého blogspotu:

Česká sociální síť patřící jejím uživatelům. Přidejte se k nám.


Chcete se i vy stát sponzorem tohoto mého článečku a mít na tomto místě inzerát?
Inzerát můžete vložit a více se dozvíte TADY.


5 komentářů / Sociální sítě a spokojení zákazníci. Toť nejlepší reklama a SEO zároveň

  1.  Pavel Webhosting dne 22.12.2011 v 13.00 hod.

    To je samozřejmě pravda, ale je potřeba zaplnit nějakou takovouhle fajnovou díru na trhu. Jak to není takováhle fajnová dirka, lidé těžko začnou takhle raketově odkazovat. Gratuluju ke skvělému nápadu a provedení. Muselo to být spousta práce.

  2.  Darek Sms k narozeninám dne 22.12.2011 v 21.59 hod.

    Ať se daří i nadále a snad v novém roce zveřejníš i nějaká zajímavá čísla, jak se projekt chytl, kolik má platících zákazníků apod.

  3.  Pixit Pixit.cz dne 23.12.2011 v 10.56 hod.

    nepozoruji v tom žádný div, když je služba užitečná lidé o ní mluví, jestli v diskuzích a linkují nebo tweetují, je irelevantní. MFA nikdo nepotřebuje, takže tuhle úlohu musíš zaskočit sám.
    Jinak přeji úspěch, to je jasný.

  4.  siteseo SEO dne 23.12.2011 v 11.32 hod.

    Paráda!!! Konečně to někdo řekl na rovinu. Obsah je totiž to jediné co zákazníky skutečně zajímá. Každý kdo použije vyhledávač hledá řešení svého problému a pakliže ho nalezne na Vaších stránkách, jste genius:-)

  5.  Kohy IT novinky dne 27.12.2011 v 23.28 hod.

    Vše je o nápadu a realizaci. Dobře vypadající projekt má cestu vždy otevřenou.



Štítky: , , , , ,