13 komentářů

  1. 
    Aleš Chromec Jednoduchá inzerce zdarma dne 18.06.2015 v 18.57 hod.

    Naprostý souhlas. Smutným faktem je, že se to netýká jenom poptávek na reklamu, ale všeobecně veškerých poptávek ve stylu „Kolik bude stát e-shop na míru? Ale více než 5 tisíc si nemůžeme dovolit.“

  2. 
    HC Zrcadlo.blogspot.com dne 18.06.2015 v 20.03 hod.

    Popisuješ praktiky mladých kluků. Čas je naučí. A ti, kteří se nic nenaučí, holt udělají kariéru jinde.

  3. 
    Radek P. Dámské boty dne 18.06.2015 v 20.19 hod.

    Naprostý souhlas. Chodí to co chvíli. Kdysi mi jeden boreček psal stejný mail. Ať mu pošlu seznam webů a ceník inzerce.Ok, poslal jsem. Neuběhl ani měsíc a ten samý týpek píše znovu a stejnou žádost. Slušně jsem odpověděl, že jsem už poslal před měsícem. Odpověď: a jo… a nic víc. Od té doby se na to dívám naprosto stejně jako popisuješ.

  4. 
    David Müsli dne 19.06.2015 v 9.56 hod.

    Dávám sem příklad, který mi již několikrát přišel. Není sice úplně strohý, ale stejně mě nemotivoval k odpovědi, jelikož krom doplnění www adresy v předmětu je to též univerzální email pro masu.

    Předmět: Umístění reklamy na xxxxxxxx.cz

    Text zprávy:
    Dobrý den,

    jmenuji se Ksenia a jsem zástupkyní společnosti Adnow. Adnow je mezinárodní společnost, jež se zabývá umístěním reklamy na různých webových stránkách. Musím dodat, že nejsme reklamní agentura. Ústřední sídlo naší společnosti se nachází v Londýnu (adresa: LAS SUITE, 5 Percy Street, Fitzrovia, Londra, W1T 1DG, UK). Společnost existuje již 10 let a spolupracuje s partnery v mnoha zemích (USA, Latinská Amerika a Evropa).

    Chtěla bych si s Vámi promluvit o umístění reklamy na Vašich webových stránkách.
    Mohl(a) byste mi prosím napsat, jaká reklamní místa jsou k dispozici a kolik to bude stát? Především máme zájem o formáty Wide Skyscraper (160 x 600), Half Page Ad (300 x 600) a Vertical Rectangle (240 x 400).
    Pošlete mi také prosím Vaši statistiku z Google Analytics.
    Co se týká způsobu placení, můžeme Vám nabídnout dvě možné varianty spolupráce:
    1) pevná platba za určité období;
    2) CPM (CPT).
    Která varianta spolupráce je pro Vás vhodnější?

    Pro začátek bychom mohli umístit jeden banner na jeden týden (abychom mohli zanalyzovat návštěvnost stránek) za 0,3 EUR za tisíc zobrazení. Jestliže to všem bude vyhovovat, dále se můžeme domluvit na vyšší ceně.

    Naše společnost garantuje zálohovou platbu ve výši 100% z celkové ceny. Většinou platíme přes PayPal, ale jsou i jiné možnosti, např. platba bankovním převodem (od 100 EUR).

    V případě Vašeho zájmu prosím zašlete odpověd‘ na moji e-mailovou adresu. Pokud máte nějaký dotaz, ráda odpovím.
    Děkuji a těším se na možnou spolupráci s Vámi.

    S pozdravem

    Ksenia Parshina
    projektová manažerka společnosti Adnow

  5. 
    Jan Šimanko dne 19.06.2015 v 13.49 hod.

    Jestli chcete poznat skutečné praktiky SEO šamanů nikoli šarlatánů, shlédněte dokument ČT – „Anatomie náboženství“. To budete koukat 😀

    Na druhé straně, nevidím důvod, proč poptávajícího neodkázat rovnou na připravený ceník (přijme tu nejvyšší možnou cenu nebo zkusí vyjednávat a slevu už dostane stejně podle pocitu a pár ekonomických pravidel – je to i osobní vztah), to, že je někdo neslušný ještě neznamená, že je vyžírka, a když zaplatí je mi jedno, zda neumí zdvořile pozdravit, ale když už napíše alespoň dobrý den, tak bych si nestěžoval, jsou i horší („Poptávám ceník“). A on ten ceník bývá 2. někdy i první nejpoptávanější stránka, tak proč nebýt SEO 😀 a dát jim, co chtějí, pak nebudou psát neslušné maily alespoň vyžírkové. Na druhé straně neříkám, že občas charitě neposkytnu něco málo i víc za svůj dobrý pocit.

  6. 
    Martin Stanek Facebook přihlášení dne 19.06.2015 v 17.45 hod.

    Já většinou složitě vypracuju nabídku a oni se pak nenamáhají ani odepsat 😀

  7. 
    idp povinné ručení dne 19.06.2015 v 20.07 hod.

    ještě bych doplnil, že často je opomíjené také téma reklamy, pokaždé nechci zobrazovat inzerci jen kvůlu penězům na úkor užitečnosti pro čtenáře

  8. 
    Jan Šimanko dne 19.06.2015 v 20.29 hod.

    Miluji weby co mi vyhodí 3 popup okna, pak formulář s nabídkou a nakonec dotazník, přehrají nějaký te flash a nakonec pustí video, takový web už v životě neuvidím, a proto ho klientům ani nedoporučuji. Zrovna tak emailing třikrát do týdne, na kategorii zboží, na kterou jsem klikl na tabletu omylem a nebo půlroční remarketing u zboží, které člověk koupí do měsíce, pokud má zájem, ale jsou to vaše peníze. A proto mám Adblock, ten až se naučí i textovou reklamu, tak se obávám, že většinu webů přečtu do 10 vteřin :D. Jen tady to automaticky nepojme ten otravný wedos, sakra já už mám hromady VPS už dost 😉

  9. 
    fredomgc IT blog dne 21.06.2015 v 10.49 hod.

    K tomu remarketingu, mě zelený mimozemský eshop nabízel v emailingu čtečku knih tuším 2 roky, a to POTOM, co jsem si ji koupil 😀

  10. 
    Martin Pěnička Pěnička dne 22.06.2015 v 0.48 hod.

    Takové dotazy dostávám běžně 🙂 Já pro každou firmu či osoby píši texty jinak, ne přes copy a paste. Copy a paste je jen rutina, žádná kreativita se v tom neskrývá.

  11. 
    Martin Dámské spodní prádlo dne 22.06.2015 v 23.18 hod.

    Nejhorší je takový ten univerzální e-mail s nabídkou, kde si dotyčný nedá práci ani s tím, aby si našel aspoň jméno příjemce e-mailu. Takové maily letí rovnou pryč. Chce to alespoň trochu personalizaci, abych tomu dokázal uvěřit.

  12. 
    Marek Zkuste lahodné rozinky dne 25.06.2015 v 19.38 hod.

    Dobrý článek, znám pohledy z obou stran. Naštěstí mne nikdy nenapadlo posílat nepersonifikované e-maily na potencionální publishery. Přišlo mi to i dost neslušné. Až když na webu nenajdu žádnou konkrétné osobu, tak píši s obecným oslovením. Ale z druhé strany mi chodí hodně e-mailů od agentur, poptávačů ceníků apod. Pokud si nedají práci alespoň se správným oslovením, automaticky mažu. Čím více si inzerent o webu zjistí, tím má větší šanci na reakci a na dobrou dohodu.

  13. 
    Lenka slevový kupón Kasa dne 29.06.2015 v 19.58 hod.

    Vesměs máš pravdu. Sice to asi nikdy nebude tak dokonalý, bohužel :(, každopádně by to ušetřilo oběma stranám zbytečného mailování. Člověk by se pak nemusel ještě 3x ptát. Snad si to ti dotyční inzerenti přečtou a budou se dle toho řídit. Svět pak bude opět o něco dál. 🙂