7 komentářů

  1. 
    Jan Cajthaml web dne 01.08.2011 v 11.41 hod.

    Je to vina PR webů.

  2. 
    Ministr Kalousek dne 01.08.2011 v 17.08 hod.

    zapomněl jsi napsat, že ti SEO experti jsou uhrovitý adolescenti, mladíčci a rádoby podnikatelé

  3. 
    Petr Jeník dne 01.08.2011 v 17.19 hod.

    Naopak ministře
    Současní SEO experti jsou dospěláci, kterým urhovití mladíci fušují do řemesla a tak potřebují dostat za vyučenou.

  4. 
    Pavel web dne 02.08.2011 v 22.27 hod.

    Prý SEO 2.0, tak to mě hodně pobavilo. 😀

  5. 
    JerryBestie web dne 03.08.2011 v 13.05 hod.

    ale navstevnost je skutecne alfa a omega kazdeho webu. nechapu proc se nad tim podivujes. kazdy seriozne mysleny projekt je orientovany na co nejvetsi navstevnost. teprve kdyz je navstevnost, jsou vydelky. vyjimku tvori sracky. ktere jsou postaveny jen za ucelem ranku a nasledne prodeje odkazu. a to je opravdu SEO v.1 – biz studentu, nebo lidi, kteri nejsou schopni ukocirovat vetsi projekt. proto zvoli takovouto low variantu.

  6. 
    Petr Jeník dne 03.08.2011 v 15.34 hod.

    Já ale neříkám, že návštěvnost není důležitá. Samozřejmě že je. Ovšem nikoli co se SEO týká a dokonce i samotní samozvaní SEO experti druhé generace mi dávají za pravdu tím, že při poptávání nákupu odkazů návštěvnost jako kritérium neuvádějí a naopak tolik zavrhované Ranky uvádějí jako jediné kritérium.
    Oni totiž vědí, že tolik důležité návštěvnosti docílí i tak, že nakoupí odkazy z nenavštěvovaných webů a tím se dostanou na lepší příčky v SERP.

  7. 
    Erotické prádlo web dne 08.08.2011 v 11.53 hod.

    Jak ty to děláš, že potom pod článkem je AdSense reklama na SEO… 🙂

    Myslím že ikdyž se SEO dělá blbě, tak je to lepší než nečinnost, jak se říká, i negativní reklama je reklama, tak když to převedeme, i špatné SEO je SEO. 🙂