Srp 1

Zkratka SEO funguje už jako urážka. Samotné SEO nestačí. Musíte být lepší

01.08.2011 v kategorii SEO. / Zobrazeno 5 586x / 7 komentářů

V posledních pár týdnech se zdá, jakoby zkratka SEO znamenala nějakou urážku. A nejen zkratka, ale i všechno, co si pod tím lidé doposud představovali. Stačí říci něco o linkbuildingu, titulcích, nadpisech, klíčových slovech, PR webech, zpětných odkazech a čemkoli dalším, co s optimalizací pro vyhledávače souvisí, a hned je oheň na střeše. Oheň na střeše je dokonce, i když něco zmínit opomenete.

Samotné SEO už nefrčí. Abyste nebyly terčem posměchu, musíte mít nějaké lepší SEO. SEO 2.0, pokročilé SEO či dokonce pořádné SEO.

A co je důležité, musíte to své SEO umět prodat a vysvětlit a to tak, že možná co nejodborněji a co možná nejméně srozumitelně, abyste jste byly jen vy, kdo mu porozumí.

Další důležitá věc je, abyste dali okolí jasně najevo, že se od nich svou pokročilostí lišíte. K tomu perfektně postačí slovo Level. Toto slovo je teď hodně v módě a stačí o někom napsat, že je na úplně jiném levelu a máte vystaráno. Okolí vám to zbaští jako malinu.

Tím se dostáváme k tomu úplně nejdůležitějšímu. Abyste se od těch, kteří nedělají to vaše nové SEO odlišili ještě více, a především, abyste jim přebrali zákazníky, je nutné svou konkurenci trochu pohanit. Je důležité dávat okázalým způsobem najevo nikoli své kvality, ale nekvalitu konkurence.

I přesto, že konkurence má prokazatelně lepší výsledky než vy, musíte psát, že SEO neumí. Dělají to postaru ve verzi SEO 1.0. Jen sprostě využívají nedostatků a nikoli předností vyhledávačů. Jejich cíle jsou krátkodobé, zatímco ty vaše budou fungovat nastálo.

Další veledůležitou věcí je takový SEO evergreen, a tedy nelichotivé vyjadřování o těch, kterým záleží na výši ranků jejich webů. Ranky jsou něco, co je opět třeba pořádně pomluvit. Tato čísla nic neznamenají. Nevypovídají nic o kvalitě webu. Osvojte si slova jako rankohoničtství a rankohonič.

Co naopak musíte vyzdvihnout je návštěvnost. Ta momentálně frčí opravdu hodně. Pokud chcete dělat pořádné SEO, chcete-li SEO 2.0 či pokročilé SEO, omílejte neustále návštěvnost. Jakmile na odkaz nikdo neklikne, je nekvalitní. Cokoli, co je určené pouze pro roboty je také k ničemu.

Pokud se budete držet těchto zásad, máte šanci mezi dnešními SEO experty obstát. Jinak to raději ani nezkoušejte. SEO mašina vás semele. Budete terčem posměchu a vaše jméno bude vláčeno v diskusích a na blozích SEO expertů, kteří se výše popsaných zásad pokročilého SEO drží.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


7 komentářů / Zkratka SEO funguje už jako urážka. Samotné SEO nestačí. Musíte být lepší

  1.  Jan Cajthaml web dne 01.08.2011 v 11.41 hod.

    Je to vina PR webů.

  2.  Ministr Kalousek dne 01.08.2011 v 17.08 hod.

    zapomněl jsi napsat, že ti SEO experti jsou uhrovitý adolescenti, mladíčci a rádoby podnikatelé

  3.  Petr Jeník dne 01.08.2011 v 17.19 hod.

    Naopak ministře
    Současní SEO experti jsou dospěláci, kterým urhovití mladíci fušují do řemesla a tak potřebují dostat za vyučenou.

  4.  Pavel web dne 02.08.2011 v 22.27 hod.

    Prý SEO 2.0, tak to mě hodně pobavilo. 😀

  5.  JerryBestie web dne 03.08.2011 v 13.05 hod.

    ale navstevnost je skutecne alfa a omega kazdeho webu. nechapu proc se nad tim podivujes. kazdy seriozne mysleny projekt je orientovany na co nejvetsi navstevnost. teprve kdyz je navstevnost, jsou vydelky. vyjimku tvori sracky. ktere jsou postaveny jen za ucelem ranku a nasledne prodeje odkazu. a to je opravdu SEO v.1 – biz studentu, nebo lidi, kteri nejsou schopni ukocirovat vetsi projekt. proto zvoli takovouto low variantu.

  6.  Petr Jeník dne 03.08.2011 v 15.34 hod.

    Já ale neříkám, že návštěvnost není důležitá. Samozřejmě že je. Ovšem nikoli co se SEO týká a dokonce i samotní samozvaní SEO experti druhé generace mi dávají za pravdu tím, že při poptávání nákupu odkazů návštěvnost jako kritérium neuvádějí a naopak tolik zavrhované Ranky uvádějí jako jediné kritérium.
    Oni totiž vědí, že tolik důležité návštěvnosti docílí i tak, že nakoupí odkazy z nenavštěvovaných webů a tím se dostanou na lepší příčky v SERP.

  7.  Erotické prádlo web dne 08.08.2011 v 11.53 hod.

    Jak ty to děláš, že potom pod článkem je AdSense reklama na SEO… :-)

    Myslím že ikdyž se SEO dělá blbě, tak je to lepší než nečinnost, jak se říká, i negativní reklama je reklama, tak když to převedeme, i špatné SEO je SEO. :-)



Štítky: , ,