20 komentářů

  1. 
    Kusi web dne 12.06.2012 v 9.23 hod.

    Nie je tá tendencia spôsobená skôr futbalom Euro 2012? A pád nasledoval po skončení MS v hokeji? Možno je to iba aktuálny trend.
    Ešte by som dodal, že Google sa úplne inak pozerá na spravodajské weby a fóra, ako na obchody a stránky so službami. Sú to dva odlišné segmenty, ktoré sa z tohto pohľadu nedajú porovnávať. Google vo vyhľadávaní oddeľuje blogy, fóra, správy a podobne.
    Eshopy a produktové site hádže do jedného vreca, aspoň teraz.

  2. 
    Petr Jeník dne 12.06.2012 v 10.02 hod.

    Co se TipFora týká, tak mě taky napadlo, jestli to není vlivem těch mistrovství, ale není. Jedná se o longtailové výrazy, které s těmi mistrovstvími nemají příliš společného.

    Co se rozdělení těch webů týká, tam máš pravdu. Třeba fóra mají u Google velmi slušné hodnocení.

  3. 
    David dne 12.06.2012 v 11.18 hod.

    Myslím si že závěr by byl vysoce logický a správný, protože to že mám linkfarmu ještě nemusí znamenat, že obsahově je na nic a lidi web nemají rádi.

    Jenže osobně nevím jestli je algoritmus už tak chytrý aby v případě různých dotazů uměl rozlišit myšlenky zadávajícího.

    Příklad…. když dám do googlu kravaty – evidentně z toho člověk vycítí že chci vidět kravyty ke koupi, modely , designy atd a to mají eshopy. Nebude mi tedy podstarkávat stránky kde je sice tuna textu o kravatách ale to určitě 9 z 10 lidí nehledá.

    Když napíšu kuřecí maso logicky já očekávám spíše recepty a právě články o kuřecím masu ( energie, zdraví atd)

    Otázkou je jestli tohle google zohledňuje při BANovaní také.

  4. 
    Pavel Vše za 951Kč dne 12.06.2012 v 11.30 hod.

    Tipforum.cz je z nějakého důvodu nedostupné.

  5. 
    Pavel Vše za 951Kč dne 12.06.2012 v 11.31 hod.

    Už to jede. Omlouvám se, asi nějaký dočasný výpadek. (Možná, že i u mě.)

  6. 
    Václav Bartoš web dne 12.06.2012 v 11.40 hod.

    Krátkodobé výpadky návštěvnosti nejsou na Google nic nového. Občas se stává, že na některé klíčové slovo web spadne a během několika dní či týdnů je opět v předních pozicích. Mně to přijde spíše, jako kdyby Google zkoušel, na co budou ve vyhledávání lidé klikat a podle toho rovná výsledky. Pokud by Google vážně zajímalo, jak skutečně oblíbené Tvé stránky jsou, podívá se do Google Analytics, kterými dnes měří skoro každý web a hned vidí, odkud návštěvníci chodí, kam odcházejí, jak dlouho se na web zdrží.

  7. 
    jedy blog dne 12.06.2012 v 14.04 hod.

    Pokud se bude budovat backlinking rovnoměrně a web bude mít kvalitní, ne-duplicitní obsah, tak si myslím, že organický traffic nikdy nebude kolísat (obecně, bez ohledu na trendy). I když Google pošle třeba i Želvy Ninjy.

  8. 
    LukasP Online podnikání dne 12.06.2012 v 19.06 hod.

    3. David – o podobné myšlence jsem ostatně psal na mém blogu s ohledem na seznam, můžeš si článek přečíst pokud tě zajímá.

  9. 
    Martin K. Novinky dne 12.06.2012 v 20.37 hod.

    Tučňák má zálusk na spamové komentáře a na další volně dostupné praktiky buildu. Pokud se Ti stalo to, co popisuješ, děláš něco špatně.

  10. 
    Petr Jeník dne 13.06.2012 v 6.01 hod.

    Martin K. – naopak jsem psal, že mi Tučňák pomohl, takže co se jeho týká, špatně něco asi nedělám. Zařízla mě Panda a to z celkem jasného důvodu. Velká část odkazů vedla na TipForum z PR webů a to se Pandě prostě nelíbí.

  11. 
    Kuba dne 13.06.2012 v 8.18 hod.

    Petře v rozdělení Pandy a Penguina se pleteš. Panda měla za úkol penalizovat weby za nekvalitní obsah, kdežto Penguin penalizuje weby za podvody s backlinkama.

  12. 
    Martin Matějka web dne 13.06.2012 v 12.12 hod.

    Petře, možná kdybyste měl kvalitní odkazový profil, nechala by vás zvířátka na pokoji 😉

  13. 
    Petr Jeník dne 13.06.2012 v 12.34 hod.

    No mě v podstatě na pokoji ty zvířátka nechala. Jen snížila váhu odkazům z PR webů a katalogů a vzhledem k tomu, že na TipForum vedlo z těchto webů dost odkazů, tak se to pochopitelně musel promítnout. Ovšem jen dočasně, než Google nejspíš zjistil, že to s TipFórem není až tak zlý, uživatelé na něj rádi odkazují i sami a jsem zpět tam, kde jsem byl.
    Konkrétně dnes – příspěvek ve fóru s titulkem „Německo – Nizozemsko“ byl na tento konkrétní dotaz prakticky okamžitě po jeho zveřejnění v TOP 3 na Google a to je právě dnes hodně zajímavá fráze. O tom se mi po návštěvě Pandy na oněch PR webech mohlo jen zdát a to i u mnohem méně konkurenčních výrazů.

  14. 
    Mirek Všechny jsou stejné dne 13.06.2012 v 16.57 hod.

    Je ovšem otázka nakolik dokáže opička poznat nekvalitní obsah. Pokud to bere hlavně dle duplicitních textu tak postihuje nejen různé pochybné PR weby, kde je to nejspíše správně, ale například i slevové servery které mají z velké většiny též shodný obsah. Nemluvě o agregátorech a to jak klasických tak i těch slevových. Prostě tak či onak tě činnost opičky celkem obírá o peníze.

  15. 
    Marek L. Buďme úspešní dne 15.06.2012 v 11.33 hod.

    Googlu sa podarilo docela dobre eleminovať obsahové farmy typu pr webov, napriek tomu sa neraz stáva, že tieto farmy obsadia zaujímavé pozície. Myslím si, že je takmer nemožné, aby robot dokázal zhodnotiť kvalitu článku, vzhľadom na to, že väčšina faktorov sa dá umelo nenásilne ovplyvňovať.

  16. 
    Mara Plavky 2012 dne 15.06.2012 v 20.28 hod.

    Stejně si myslím, že s lokálním hledáním googlu pozice skoro ztrácejí smysl, pokud se nejedná o úplný ban,ale ten zas google nedává jen tak…

  17. 
    Lydie Sloni dne 17.06.2012 v 14.41 hod.

    Až Google vypustí slona, to bude teprv poprask! Web v podpisu mi zmizel někam do nezajímavých sfér, ale stoupla na něm díky offline reklamě přímá návštěvnost tak, že Google úplně nahradila. Což se dost dobře podepsalo na konverzích. Proto se nebudu dál až tak zaobírat zoologií, ale pouštím podstatné finance do tištěné reklamy. SERPaři moc srovnávají, ale když přijde SUPERBUF, tak rovnou nakupuje, protože neumí najít nic jiného a hned první éšop je pro něj rájem úžasných cen.

    A navíc, ono už ani není velice kde zábavně spamovat, když Petr zanedbává blog a věnuje se víc sockám typu twitter 😀

  18. 
    Martin Kohout Antilopa dne 09.07.2012 v 22.10 hod.

    13 – Petře o tom už jsem psal, pokud jsi byl v TOP 3 tak jsi byl v tzv. Fresh DB, neboli BoomJuice. 🙂 Nekoukej se na pozice ihned, kontroluj je po ustálení. A začlenění do ostrého provozu.

  19. 
    Petr Jeník dne 10.07.2012 v 8.19 hod.

    Kohy: samozřejmě že to bylo tím. Ovšem po návštěvě těch zvířátek to tak prostě nebylo. Teď už je to zase v normálu a nově přidaná témata opět rychle vyskakují nahoru. Neudrží se tam na dlouho. Jeden dva dny, ale to mě bohatě stačí. Ty témata pak už stejně nejsou aktuální.

  20. 
    Johny Ecig dne 08.08.2012 v 0.25 hod.

    Dnes proběhl přepočet PR a sestřelil mě z 21.pozice na 110. na Seznamu.
    A jestli mě navštívěj zvířátka,tak to se už bojím,kam mě sestřelej oni.