11 komentářů

  1. 
    Chalupář affiliate kluk dne 30.01.2012 v 10.24 hod.

    Honzo, dobrý post a mohu jen souhlasit s účinností,, ale jen jednu poznámku k banneru, který propaguje značku, není vždy na škodu, když se na něj nekliká = zajímavá cena za zvyšování povědomí o značce

  2. 
    Petr Jeník dne 30.01.2012 v 10.27 hod.

    Nejsem Honza 😀 – ale to neva
    Brand zmiňuji hned v prvním odstavci.
    Já, ani většina lidí, kteří toto čtou (možná dokonce všichni), nejsme Škoda, O2 nebo Google.
    Od bannerů si většina z nás slibuje přímé návštěvníky, potažmo zisky.

  3. 
    Chalupář affiliate kluk dne 30.01.2012 v 10.42 hod.

    promiň, mám Tě jako Jeníka, a proto ta chyba
    ad komentář: jasně, ale nezapomínal bych na to, tuto taktiku nepoužívají jen velké korporace, a ještě jednou promiň ,)

  4. 
    Petr Jeník dne 30.01.2012 v 10.56 hod.

    Brandovou reklamu si nemůže dovolit každý a když, tak jedině v kombinaci s něčím dalším – nejlépe s PPC. To ale musejí být opravdu velké investice, aby si značku zapamatovalo opravdu hodně lidí. Pro běžného malého a středního podnikatele, je to prakticky neufinancovatelné a je nutné se při marketingu orientovat na přímé získání návštěvníků/zákazníků.

  5. 
    Jiří dne 30.01.2012 v 11.00 hod.

    Když lež je pravdy zárukou
    jde volnost s pouty na rukou
    a vůkol kvetou – hroby

  6. 
    Petr Jeník dne 30.01.2012 v 11.03 hod.

    aneb trochu méně poeticky: účel světí prostředky

  7. 
    georgejc fx dne 30.01.2012 v 13.17 hod.

    A nebylo by lepší už rovnou mít na sázkařských webech rovnou svoji kolonku nebo vyhrazené místo na hlavní straně, což by vlastně byla součást webu a jistě by se to vyplatilo oběma stranám a působilo to ještě seriozněji. Pokud se tedy rentuje tento baner, tak určitě stálá spolupráce taky.

  8. 
    LukasP Affiliate dne 30.01.2012 v 13.31 hod.

    Po dlouhé době článek, který stojí za to! Teď jen pokračovat v tomto trendu. díky za tip

  9. 
    Petr Jeník dne 30.01.2012 v 16.20 hod.

    georgejc: většina webů má zaběhnuté reklamní prvky – mají na to udělaný redakční systém a nechce se jim dělat změny. Mnozí ani nejsou tvůrci svých webů a prostě to neumějí. Takže ti prostě řeknou „banner nebo nic“. Já taky inzerentům vycházím vstříc a pokouším se jim dát co možná nejlepší variantu inzerce, ale někde to prostě nejde buď kvůli nechuti, nebo kvůli neznalosti.

  10. 
    Strásnký Browser hry dne 30.01.2012 v 20.10 hod.

    Rozhodně zajímavý a dost užitečný post, je pravda že se občas nechám tímto taky napálit …
    Víc takových článků 😉

  11. 
    PATWIST Online hry dne 30.01.2012 v 21.14 hod.

    Luxusný článok, hlavne percentuálne informáce s mierami preklikov.