8 komentářů

  1. 
    Lukáš dne 02.08.2013 v 9.47 hod.

    Petře, myslím, že jsi to ve skutečnosti nepochopil. Na reklamní systém, který popisuješ zapomeň. Ty potřebuješ systém na vlastní správu reklamních ploch. Všechno o čem píšeš, jsou reklamní plochy … v systému je naklikáš na jejich místo vložít reklamní kód a nasazování reklamy děláš přes systém. Při zadání reklamy zároveň nastavíš i její časovou nebo jinou platnost. Existují standardně i přístupy pro klienty, kteří v reálném čase vidí imprese/prokliky. Něco takového nabízí i google.

  2. 
    Mirek Super soutěž dne 02.08.2013 v 11.34 hod.

    Tak jak napsal Lukáš, tobě by se hodil systém pro správu vlastních ploch a né pro všechny inzerenty, a když už jsme u webtrhu i takové tam za pár stovek nabízí.

  3. 
    Hejtr dne 02.08.2013 v 17.15 hod.

    Naprostý souhlas a ti 3 ichtýlkové jsou asi od přírody bezmozci dobří akorát tak na to, aby šířili a kopírovali ty Kiršoidní lejna.

  4. 
    Hejtr dne 02.08.2013 v 17.31 hod.

    Lukáš: Chtěl bych vidět takový systém v praxi. Docela se bojím, abys nebyl typický představitel stylu myšlení „Proč to dělat jednoduše, když to jde udělat i složitě.“ Když už tak na to co ty myslíš není potřeba ani žádný systém (zvlášť ještě od nějakého blbečka z aukce), stačí jen jeden soubor s pár podmínkama… Jak ale řekl PJ, je to velmi individuální a reklamní plochy i jejich umístění se různě mění.

  5. 
    Ladia skládací kola prodejna skládacích kol dne 02.08.2013 v 23.38 hod.

    Myslím, že to nechápete pořád dokola. Co je třeba, je mít něco, co si samo řekne o pozornost. Ne když si to zrovna ono samo vzpomene a netrefí se mi do volného časového okna, ale něco co mě kopne pokaždé, když okolo toho jdu. Něco co se nevypne po prvním pípnutí a nezmizí v propadlišti dějin. Něco fyzického ležící na mé pravidelné denní trase, prudící a prudící. Proto se používají lepítka a proto je nikdy žádný emailový zázrak nenahradí. Když si nechám ležet na stole nezaplacenou fakturu, tak mi tam prudí dokud ji nevyřeším. Když si ji zaeviduju do bůhvíčeho, tak to neudělá. Sejde z očí sejde z mysli. Jsou lidé digitální a jsou lidé papíroví.
    Chce-li po mě skrz SMS někdo díl, který nevím, zda mám v obchodě skladem a nejsem tam zrovna abych to ověřil, tak ta SMS je mi k ničemu. Musím si na trapný papírek napsat poznámku a ten papírek vložit do peněženky nebo ke klíčům od obchodu. SMS zmizí v pekle a nikdy si znovu o pozornost neřekne, dobře umístěný papírek ano.

  6. 
    . . dne 03.08.2013 v 15.21 hod.

    Osobne na tohle pouzivam metodu cisteho mailboxu. Tzn. V INBOXu drzim minimum veci (vetsinou <5) a rano nez zacnu resit neco dlouhodobejsiho vyresit vetsinou tyhle obludne resty z predchoziho dne.

  7. 
    Martin Virtuální operátoři fórum dne 05.08.2013 v 22.41 hod.

    Petře méně imperií více systémů a úvah k nim. Pryč s bulvárem!
    Já jsem si malý systém napsal a sám mi spamuje mail. Dokavaď to neodklikám, tak mi chodí maily. Hrozná průda ten script. 😀

  8. 
    365ka O bydlení dne 07.10.2013 v 1.03 hod.

    Já s Petrem souhlasím. Automatizace je fajn, ale někdy to prostě nejde a zbytečně by to zkomplikovalo život.