Srp 18

Správný linkbuilding je něco jako předstírání upřímnosti

18.08.2011 v kategorii SEO, Úvahy. / Zobrazeno 8 665x / 41 komentářů

Mnoho z těch, kteří četli v mých předchozích článcích jen to, co v nich chtěli číst, budou dnes překvapení. Viděli v nich jen to, že „PR články jsou nejlepší“ a jiné podobné věci, které jsem nikdy nenapsal. O všech nástrojích pro budování sítě zpětných odkazů jsem vždy psal, že fungují a nikoli že jsou nejlepší. Dnes bych rád místo obhajoby fungování jednoho nástroje napsal to, co je podle mě opravdu to nejlepší pro to, aby zpětné odkazy měly co nejlepší účinnost.

Všichni se shodneme na tom, že přirozené odkazy které vkládají návštěvníci a uživatelé vašich stránek napříč celým internetem jsou ty nejlepší. Ovšem docílit toho, aby lidé samy na váš web odkazovali je někdy hodně těžké a v mnoha případech nemožné. Příkladem budiž mikrostránka sloužící k výdělku či podpoře jiného webu.

Na takovéto weby uživatelé internetu spontánně odkazovat nikdy nebudou a přitom pro vás jsou důležité. Chcete na nich vydělat a to tak, že na ně přivedete lidi z vyhledávačů.

Cílem našeho snažení nebude přivést přímé návštěvníky z textové inzerce či čtených PR článků. Cílem bude posunutí propagovaného webu ve výsledcích vyhledávání fulltextových vyhledávačů.

Roboti vyhledávačů a jejich algoritmy se stále zdokonalují a ono zdokonalování je především o tom, dbát na onu přirozenost.

Umělý linkbuilding by proto měl být přesně takový. Fráze „předstírání upřímonsti“ toto naprosto přesně vystihuje a to i přesto, že je úplně zcestná. V našem případě jde spíše možná o předstírání přirozenosti.

Toho docílíme nejlépe rozložením odkazů napříč internetem. Musíme se snažit o takové rozložení, že roboti budou i tento umělý linkbuilding považovat za přirozený.

Pište PR články, vyměňujte odkazy do patiček, nakupujte odkazy ze sidebarů i z patiček webů, vyměňujte odkazy stylem AB i ABC, dávejte odkazy na své weby do komentářů na blozích a do diskusí na fórech a chatech. To vše jak na tématicky spřízněných tak i na tématicky úplně mimo váš obor. Vkládejte své weby i do katalogů stránek. Ani tím nemůžete nic zkazit. Dokonce ani odkaz z partnerské stránky jiného webu vám neublíží. Neodkazujte stále na homepage svého webu a stále pod jedním anchor textem ale tak nějak „přirozeně“ to střídejte.

Chovejte se při budování sítě zpětných odkazů prostě tak, jak se chovají ti, které vyhledávače právem uznávají jako největší autoritu – chovejte se jako běžní uživatelé.

Předstírejte upřímnost a přirozenost. Celý linkbuilding je jen o tomto. O ničem jiném. Správný linkbuilding není o kecech o tom, kdo je lepší a kdo horší. Správný linkbuilding je takový „urychlovač přirozeného toku internetových dějin“.

Je vám to proti srsti? Chcete raději tu skutečnou přirozenost? Fajn, udělejte si web, nakupte si textovou inzerci a drahé PR články a přiveďte na svůj web návštěvníky a tiše doufejte, že jeden z tisíce (a to ještě hodně přeháním) na váš web někde odkáže.

P.S. v komentářích jsem zrušil nofollow u odkazů a navíc přidal kolonku pro anchor text vašeho odkazu, tak už se mi tu prosím přestaňte podepisovat jako „online hry“ či „erotické prádlo“, ale pěkně pod svým jménem a na web si můžete odkázat pod tím správný slovním spojením zvlášť.

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


41 komentářů / Správný linkbuilding je něco jako předstírání upřímnosti

  1.  Lydie Předstírání dne 18.08.2011 v 10.42 hod.

    Takže teď po tvém článku aby se tvůrci vyhledávačů potili nad algoritmem, který pozná, co je upřímnost a co je předstírání upřímnosti. Petře, Petře, tos tomu zase dal 😉

  2.  Vembl Marketing na internetu dne 18.08.2011 v 11.06 hod.

    V tomto s tebou souhlasím. Tentokrát jsi trefil hřebík na hlavičku. Osobně bych dodal ještě jednu věc, na kterou se hrozně často zapomíná, a je to takzvaná „pobídka k linkbaitingu“. Pokud máme na webu kvalitní obsah, můžeme lidi k linkbaitingu pobídnout – třeba tak, že vhodně umístíme tlačítko pro likeování nebo tweetnutí nebo si prostě o odkaz řekneme („Líbí se ti tento web, dej o něm vědět svým přátelům na Facebooku, apod.“). Tohle má kolikrát slušnou sílu a sem tam se nějaký ten odkaz dá takhle získat.

  3.  Stefan Polgari Marketing na internetu dne 18.08.2011 v 11.17 hod.

    Je to tak. Hold, ako inac by to mohlo byt :)

  4.  Zakompexovaný idiot vydávající se za Plaváčka dne 18.08.2011 v 11.20 hod.

    Clanek je na hodne nizke urovni, v podstate omylas jedno a to same porad dokola v kazdem clanku o SEO. Je videt, ze k tomu nemas co rict.

  5.  Duben Kurzy inline bruslení dne 18.08.2011 v 11.40 hod.

    Petře, článek nic moc. Šlo by to napsat i stručněji „Získávejte odkazy, dělejte to různě, neudělejte jeden typ odkazů hromadně přes noc aby to nevypadalo nepřirozeně“. Nehledě na to, že na Seznam takováhle praktika stále zafunguje, zatímco u Google za to dostaneš záporné scóre, které pak budeš půl roku až rok dorovnávat do normálu.

    Přínosnější by mi přišlo uvést konkrétní místa kde získávat odkazy, kam píšeš ty, když je získáváš, jakým způsobem motivovat uživatele k přirozenému linkování, zmínka o virálech, k čemu jsou ve skutečnosti seo analyzátory protože to je taky jenom pro získávání zpětných odkazů a tak podobně

    Jinak chválím za tu úpravu v komentářích, je to hned přehlednější vidět kdo co píše.

  6.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 11.51 hod.

    Duben:
    Nejen Seznam ale pochopitelně i Google dbá na co největší přirozenost odkazů. U Google to platí dokonce dvojnásob. A pokud se při linkbuildingu bude každý držet zásady „předstírání přirozenosti“ tím lépe pro něj.
    Tenhle článek opravdu byl jen o tomto. No a?

  7.  Zdeněk Hejl Magazín Portiscio dne 18.08.2011 v 12.15 hod.

    Vesměs souhlasím s Plaváčkem a Dubnem. Článek velmi rozvlekle a chaoticky popisuje pár obecně známých věcí o linkbuildingu. Chtělo by to buď zkrácení a zpřehlednění článku nebo uvedení nějakých konkrétních rad, popř. odkazů na nějaké zajímavé zdroje.

  8.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 12.19 hod.

    Příště zkusím být trochu konkrétnější. Ikdyž je mi jasný, že i konkrétní rady se nesetkají s pozitivním ohlasem. Někdo se vždycky najde a bude si chtít zvednout sebevědomí.

  9.  Lydie Chyby dne 18.08.2011 v 12.33 hod.

    Ale 5. Duben si Petře přečti znovu pozorněji (2. odstaveček) a udělej si poznámky, o čem by bylo hezké příště napsat. Na owww se nedívám jako na literární blog, takže stylistika jde stranou a nezabývám se jí.
    Zaprvé nevím, co to je a zadruhé mě to strašně uráží 😉
    (Burian – pro mladší)

    A ráda čtu i jiný blog, kde se to zase hemží pravopisnýmy chybama a vůbec mi to nevadí. Naopak, považuju to za geniální seo krok k posílení typo domén majitele webu.

    Plaváčku, jsi moc chytrý chlap, který mi už párkrát pomohl, aniž o tom ví. S některými tvými názory ale také nesouhlasím. V tom, abych je považovala za hloupé mi ale brání to, že to někdy považuju za způsob zastírání tvého vlastního kseo-how. No a jindy, když bolestivě zapnu mozeček, tak zjistím, že máš vlastně pravdu…

  10.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 12.41 hod.

    Lidie: Už jsem psal, že příště zkusím být trochu konkrétnější. To ale nebude na jeden článek a u každého jednotlivého konkrétního článku na konkrétní téma dopadnu opět tak, jako před časem, když jsem psal o free PR webech.

  11.  Duben Kurzy inline bruslení dne 18.08.2011 v 13.45 hod.

    add #6, špatně jsi ten komentář přečet. Psal jsem že na Seznam to ještě platí, to znamená ten ještě moc neumí poznat co je přirozený odkaz a co není. Google je na tom podstatně lépe, toho takhle neoblafneš, naopak si tím zbrzdíš rozjezd.

  12.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 13.54 hod.

    Věř mi – když se to nedělá bezhlavě, funguje to i na google.
    Neplácám do větru. Mám to vyzkoušené stejně jako všechno, o čem píšu.
    Tady výsledky z GA jednoho mého webu za posledních 30 dní: Screen z GA

    No ale možná jsem to taky zfalšoval 😀

  13.  Zdeněk Hejl Magazín Portiscio dne 18.08.2011 v 14.17 hod.

    Můžu se zeptat, o čem ty čísla z GA vypovídají? Nikdo neví o jaký typ webu se jedná a hlavně z toho nejde poznat ten pozitivní dopad linkbuildingu.

  14.  Lydie Snubní prsteny dne 18.08.2011 v 14.18 hod.

    Názor z planety Seobab:

    Na Zemi Seznam najde 100 odkazů na snubní prsteny, ať jsou třeba všechny jen z PR článků a dá jim, řekněme váhu 100. Stejným 100 odkazům dá Google váhu jen 10.

    Pokud najde 100 odkazů rozložených po čertech ďáblech směřované na snubní prsteny, prstýnky ze zlata, zlaté prsteny atd. (na Seobabu známé jako diverzifikované portfolio odkazového profilu), Seznam jim dá váhu zase 100, ale Google tentokrát třeba 300.

    Ale že by Google poznal, co je přirozené, o tom se na naší planetě všeobecně pochybuje, přestože se všechny shodujeme na tom, že jednou to Google určitě pozná. Přece jenom: kdo, když ne ON, všechno ví?

    Ale přesto existuje nepatrný kousek Země (s hrbolkem Říp), jehož seoističtí mnichové stejně i Googla dokáží vždycky přemodlit.

  15.  Martínek Petr dne 18.08.2011 v 14.19 hod.

    Dobrý den, ten článek je zaměřený na jednu věc, tak nevím, proč se to některým nezdá a hned mají potřebu napadat (pan Plaváček). A tady na tom blogu se alespoň něco děje, né jako na blábolníku, kde jsou 3 články za měsíc :)

  16.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 14.32 hod.

    Zdeněk Hejl:
    Ta čísla jsem ukázal jen proto, abych „dokázal“, že to umím i s Googlem a nejen s tím zastaralým a nedokonalým Seznamem a že tedy vím, o čem mluvím.
    Kdo si ale chce myslet opak, tomu takovýto „důkaz“ samozřejmně nestačí a stačit nebude. To je mi ale fuk. Kdo mi chce věřit, věřit mi bude. Kdo nechce, může napsat o tom, že to jsou „jen nějaká nic nevypovídající čísla“.
    Proto také píšu slovo „důkaz“ v uzovozkách, protože důkaz v tom pravém slova smyslu to není a já takový ani dávat nebudu.
    Těm, kteří si sem nechodí jen zvyšovat vlastní ego, těm to stačí. Ostatní jsou mi ukradení.

  17.  Zdeněk Hejl Magazín Portiscio dne 18.08.2011 v 14.38 hod.

    Jenom jsem napsal, že by ten screenshot byl přínosnější, kdyby se vědělo, k čemu data patří a jaký byl vývoj v čase. Nic jiného v tom netřeba hledat:)

  18.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 14.53 hod.

    Je to screen návštěvnosti jednoho z mých webů a ta návštěvnost z vyhledávačů je důsledkem popisovaného „přirozeného“ linkbuildingu webu starého cca 8 měsíců, přičemž linkbuildinig jsem prováděl a provádím průběžně.

  19.  Duben Hry pro dívky dne 18.08.2011 v 14.57 hod.

    Neříkám, že ti nevěřím že to funguje. Myslím že zrovna Drago na blogu před časem psal o studii, kdy chtěli udělat opravdu hodně najednou udělaných backlinků a museli jich udělat desítky až stovky tisíc za den, aby si toho Google všimnul. Problém je, že nikdo neví kde je ta hranice a u Google můžou brát v potaz i počet stránek v daném jazyce versus nárůst odkazů. Ale to jsou samozřejmě mé spekulace.

    K tvému screenu, takhle vytržené z kontextu jsou to prostě nějaká čísla. Vidím z nich, že máš větší traffic z Google než Seznamu ale nic víc neříkají. Není tam žádná křivka nebo čísla z návštěvnosti před započetím linbuildingu a změny po jeho průběhu a po ukončení. Předpokládám, že článek nestavíš na takhle z kontextu vytržených číslech, protože pak by stál naprosto na vodě. Pro informačně hodnotný příspěvek (schválně nepíšu důkaz, netvrdím, že ti to tak nefunguje) bych právě rád viděl nějaké srovnání, co se jak projevilo, prostě nějak rozumně zpracovanou studii, tím bys totiž všechny ty SEO šamany nebo jak jim říkáš spolehlivě usadil konkrétními čísly a výsledky.

    Takhle to zatím je ve stylu … oni zarytě tvrdí že XY nefunguje, ale já vím že to funguje. Jak to mám ověřené? Prostě vidím že to vydělává a přivádí lidi … hotovo. Ale na webu je tolik propojených aspektů, že takhle jednoznačně to myslím říct nejde ani brát to jako důkaz pro své tvrzení.

  20.  Zdeněk Hejl Magazín Portiscio dne 18.08.2011 v 15.02 hod.

    Kdyby bylo ještě známý téma webu, tak by to dalo podrobnější obraz. Pochlubíte se s tématem, není potřeba URL, jen jestli se jedná např. o bydlení, sport, hry, apod.? Díky.

  21.  lol dne 18.08.2011 v 15.23 hod.

    Nechapem niektorych potrebu sa stale navazat do Petra. Hocico napise, tak vsetko je podla nich zle. Pritom v mnohych veciach ma pravdu a da sa s nim suhlasit. A to povysenectvo…

    P.S. Good job s tymi komentarami :)

  22.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 15.24 hod.

    Duben:
    Jak jsem psal výše. Kdo nechce věřit a chodí sem jen proto, že chce mít svou pravdu, ten si vždy najde důvod napsat příspěvek, kterým má tvrzení zpochybní. Ať napíšu co napíšu (a kdokoli jiný), vždy lze napsat, že „tohle není průkazný“.
    Nemám zapotřebí se o pravdivosti „důkazů“ přít.
    Já říkám, že něco funguje, protože to mám vyzkoušený a ty mým slovům nevěříš a mě je to fuk, protože výsledek by byl stejně jak takový, že bych musel předkládat „důkaz důkazu“ a „důkaz důkazu důkazu“.
    Chceš mi věřit? Věř mi. Nechceš? Nevěř.

    Zdeněk Hejl:
    Pochlubím, ale ne dnes. Toto není článek na toto téma. Toto je obecný článek o „přirozeném linkbuildingu“.
    Až budu popisovat konkrétní čísla z konktérního příkladu, dám konkrétní „důkazy“.

  23.  Duben Hudební magazín dne 18.08.2011 v 15.45 hod.

    Já už ale v minulém příspěvku dost jasně napsal, že po tobě nechci důkaz a že věřím že ti to funguje i na Google. Dál jsem jen dodal, kdy by tvoje čísla měla z mého pohledu nějakou zajímavou výpovědní hodnotu. Že sis to přebral tak, že po tobě chci nějaký hmatatelnější důkaz nebo něco podobného přikládám tvé snaze o vyvolání flame :).

    Na druhou stranu tyhle věci jsou jasně a prokazatelně měřitelné. Existuje zpousta způsobů jak dokázat nebo vyvrátit nějakou teorii. Tohle není téma ve stylu Bůh je / Bůh není … věříš / nevěříš. Akorát by se mohlo stát, že by po pár takových článcích mohl dostat web punc serióznosti a to nevím jestli o něco takového stojíš. Prostě to ber tak, že to byla psaná rada na článek … buď mi věříš nebo nevěříš, dokazovat to nebudu 😀

  24.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 15.57 hod.

    Nechceš důkaz důkaz a věříš mi, ale na druhou stranu tvrdíš, že bych rád abych předložil něco s nějakou větší vypovídající hodnotou 😀
    Flame vyvolat nechci.
    A ano, na internetu je všechno jasně měřitelné a prokazatelné.
    Já ale nemám zapotřebí dokazovat ti něco. Buď mým tvrzením věřit budeš nebo ne.

    Ty máš „důkazy“ o svých tvrzeních? Necháš nás všechny nakouknout na tvůj účet u GA? Nebo to chceš jen po mě?

    Pořád nechápu, čeho chceš neustálým vyvracením mých tvrzení dosáhnout. Ať napíšu co napíšu, je to špatně a ty to umíš líp. Po mě chceš něco dokazovat, ale abys sám něco ukázal, to tě ani nenapadne.

  25.  Duben Jak fotit dne 18.08.2011 v 16.17 hod.

    Ach jo … ještě jednou, já věřím že ti to funguje. Ale informační hodnotu to nemá takovou, jako kdybys napsal funguje to v takovém a takovém rozsahu, přínos je asi v takovéhle mezi, můžete si jasně určit a spočítat kolik investovat do čeho.

    Nevyvracím tvé tvrzení, naopak jsem ti nadhodil jak ty svým tvrzením můžeš dát velice výraznou přidanou hodnotu.

    Ale jestli se chceš pustit do teoretické diskuze o tom abych dokazoval svá tvrzení, což u mých komentářů k tomuhle článku bude znamenat, že „vytvoření studie podložené čísly na základě sběru dat a vypracováním závěru dle běžných vědeckých metodik zvýší vypovídající hodnotu polemiky a buď ji potvrdí nebo naopak vyvrátí“, tak to je věc kterou ti asi zvládnu dokázat bez nakukování do GA. Pokud bys chtěl nějaké studijní materiály v této oblasti doporučuji začít na Wikipedii, třeba na http://en.wikipedia.org/wiki/Scientific_method

  26.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 16.28 hod.

    Čtyři.
    To je počet webů, které jsi v tomto zbytečném flame, který tu vyvoláváš, podpořil webů a to přesně metodou, kterou jsem v článku popisoval.
    Mluvil jsi o tom, že to nefunguje, že to bude dokonce kontraproduktivní co se google týká.

    Já říkám své postřehy z praxe a nemám zapotřebí je teoretickými studiemi prokazovat. Nebudu cpát do obecného článku o linkbuildingu grafy a tabulky.

    Ty mi tu oproti tomu nabízíš prokázání tvých teorií čísly, jejichž původ budeš znát jen ty a jejich průkaznost je tedy stejná jako mé tvrzení „že to prostě funguje“.

    Vytvoř si blog (možná nějaký už máš – nevím) napiš tam svá čísla a já přijdu a „vyvrátím ti je“ podobně jako ty teď „vyvracíš“ moje tvrzení.

    To už jsme ale malinko odbočili.

  27.  Duben Stanislav Duben dne 18.08.2011 v 16.38 hod.

    Petře tak jinak, pro tyhle weby je pro mě postatný seznam, ale z hlediska Google je to deep link, takže není problematický … ty 4 weby tj. 4 odkazy jsou proti ostatnímu počtu odkazů tak malý počet, že to kontraproduktivní být nemůže. Chceš v tom co ti píšu vidět kritiku tvého článku … ok, tak jí v tom hledej, nemám potřebu se s tebou o tom přít, přestože jsem jen napsal že víc informací by bylo přínosnější pro mě jako pro čtenáře.

    Stručně řečeno, takhle pro mě článek nebyl moc přínosný (koneckonců to od bulvárního magazínu ani nečekám). Kdyby to bylo podložené tím co jsem psal, mělo by to pro mě o dost větší přínos. Tečka (to ne že chci mít poslední slovo, jak tak znám tvé reakce hned bys na tohle jedno slovo reagoval, ale tečka ve smyslu víc v tom nehledej).

  28.  Duben dne 18.08.2011 v 16.40 hod.

    btw. v tom předchozím příspěvku jsem odkázal na 5tý web, ne proto, že ho potřebuju prolinkovat, ale abys můj web nemusel hledat.

  29.  Plaváček web dne 18.08.2011 v 17.26 hod.

    Rád bych bokem poznamenal, že člověk, který v této diskusi vystupuje mým jménem, a s nímž autor spotu vášnivě diskutuje, nejsem já. Lze to, myslím, snadno zjistit a ověřit.

  30.  Gondal Citáty dne 18.08.2011 v 17.34 hod.

    Noo po pár dňoch konečne článok s tématikou o ktorej som si rád prečítal…Len tak ďalej a verím, že sa dostaneme aj k tým konkrétnejším článkom, ktoré ma budú zaujímať ešte o kus viac.

  31.  Petr Jeník dne 18.08.2011 v 19.10 hod.

    Tímto bych se chtěl veřejně omluvit skutečnému Plaváčkovi za diskusi s „ním“ a celou „naší“ diskusi jsem promazal.
    Tohle mi hlava fakt nebere. Co to je za idiota, který se takto za někoho vydává :(

  32.  Lukáš Valenta PR články dne 18.08.2011 v 19.14 hod.

    Souhlasím, že by se dal článek shrnout do několika vět, nicméně se smyslem tohoto článku souhlasím.

  33.  TonyK Překlady do němčíny dne 18.08.2011 v 20.33 hod.

    Ono, celé SEO je často o předstírání přirozenosti. Krásně je to vidět u eshopu. Copywriter pozmění univerzální popisky zboží, které již používá 100 dalších shopů, aby vypadaly rádoby jediněčně. Linkbuilder vytvoří „přirozené“ odkazy na zboží na které by nikdo dobrovolně neodkázal. A lidé z fulltextových týmů se tváří, že když ty odkazy přidáváte postupně, tak je to skoro jako přirozené a to že je OK…

  34.  hrki eroticke pradlo :))) dne 18.08.2011 v 20.52 hod.

    Clanok trafil klinec po hlavicke.

    Vsetci kricite ze sa to dalo napisat aj kratsie. Zo skusenosti viem ze vacsine ludi treba vsetko zdoraznit a vysvetlit ako sa len da.

    Ironia je ze aj ked je dlhsi a popisuje presne autorov pohlad na linkbuilding, tak neprejde par dni a zase ho bude niekto cepovat, ze velebi katalogy a PR weby :))

  35.  Jarek PR články na téma sport dne 18.08.2011 v 23.50 hod.

    Dobrý den,
    vzhledem ke zkušenostem autora bych rád poskytl námět na jeden z dalších článků:
    – Hodnotí dnes Google a Seznam lépe článek, ve kterém jsou odkazy např. na s tématem článku související cizí weby (jak se mi nyní zdá např. při čtení Lupa.cz)?
    – Dříve byl trend spíše dávat z vlastních článků co nejméně odkazů na cizí weby, a nedělat jim tak bezplatnou reklamu a bezplatně jim neposílat své čtenáře.

  36.  Petr Jeník dne 19.08.2011 v 8.28 hod.

    Jarek
    Teď jen hádám. Nikdy jsem to nezkoušel, ale myslím si, že odkazovat z článků na tématicky podobné weby může pomoci. Je to přirozené, že autor na něco o čem píše i odkáže a právě ta přirozenost je to, co na vyhledávače platí.
    S tím, zda někomu dělám nebo nedělám reklamu zdarma to nemá myslím na vyhledávače žádný velký vliv. Trochu vliv to ale může mít, protože každým odkazem ze stránky snižuješ snižuješ sílu odkazů i těch ostatních, kterými podporuješ sám sebe, ale toho bych se neobával.
    Já třeba nemám nejmešní problém s tím, na někoho odkázat. Když o tom píšu, tak proč bych to neudělal. A musím říci, že především google má tento web docela rád.

  37.  Lydie Láska dne 19.08.2011 v 8.52 hod.

    Google v tom určitě nejede sám 😉

  38.  Badel Palm, HP Pre dne 19.08.2011 v 13.55 hod.

    Tomuto webu by velmi pomohlo, kdyby author promazaval ty osobni invektivy a ponechal jen to, co je opravdu vecne a k tematu. Kdo to ma takhle cist…

  39.  Petr Jeník dne 19.08.2011 v 14.07 hod.

    Promazávání by vedlo jen k tomu, že by mě moulové po každém promáznutí nařkli z cenzury. Ať kdokoli udělá cokoli, vždy je to špatně. Tady takový článeček na podobné téma: http://owww.cz/pravdu-nemam-nikdy-bojim-se-ji-a-kdyz-mi-ji-nekdo-rekne-odmita-ji/

  40.  Stransky Madeira dne 20.08.2011 v 0.05 hod.

    Vždycky se najde někdo, komu se nebude něco líbit, lidi záviděj úplně všechno …

  41.  Pavel Větrný tunel dne 23.08.2011 v 18.43 hod.

    Tak si sem dám taky zpětný odkaz na jeden pokus o MFA 😀

    Mě se článek moc líbí a dává mi smysl. Nedávno jsem objevil tenhle webík a hltám to tu, pěkný :)



Štítky: , , , ,