Srp 13

Špatný odkazový profil? Další blábol samozvaných odborníků na SEO

13.08.2011 v kategorii SEO. / Zobrazeno 11 255x / 40 komentářů

Novodobí SEO šamani provozující lepší SEO si z prstů vycucali další zajímavý pojem a tím je „špatný odkazový profil“. Mít „špatný odkazový profil“ je podle nich opravdová hrůza. Zaregistrujte své nové weby do katalogů, vložte odkazy na ně do PR článků na PR webech a jste v háji. Seznam a hlavně Google vám přiřadí nálepku lumpů a váš web se už nikdy nedostane na dobrá místa ve výsledcích vyhledávání.

Tady vám přináším důkaz, že to jsou kecy.

V září loňského roku jsem vytvořil web Caorle-it.cz a s ním spojenou subdoménu Webcam.Caorle-it.cz a první co jsem udělal byla masivní registrace webu do katalogů a napsání spousty PR článků do tolik zatracovaných PR webů.

Podle těchto borců bych tak měl mít cosi, jako „špatný odkazový profil“. Na web nevede ani jeden přirozený odkaz. Všechny odkazy jsou vytvořené záměrně. Katalogy, PR weby a dokonce tak šílené patičky na linkfarmách. No hrůza hrůzoucí. Novodobým SEO šamanům by se z toho skoro až žaludek zvedl, jak hrozné to je. Ani z jednoho odkazu mi na web navíc nepřišel snad jediný návštěvník.

A přesto:

Web se zobrazuje na hlavní klíčová slova na předních pozicích jak Seznamu, tak Google a především, chodí na něj návštěvníci, kteří tam chodit chtějí, což jsem poznal podle dvou ukazatelů. Tráví na webu spoustu času a zobrazují si spoustu stránek a také podle toho, že návštěvnost webu přesně kopíruje sezónní výkyvy ve vyhledávání takto tématického webu.

Tady je screen z toplistu, který hovoří za vše:

Tohle je sice jen MFA web sloužící k výdělku, ale úplně stejně by šlo provozovat cestovní agenturu či přímo cestovní kancelář, která se na prodej zájezdů do Caorle specializuje.

Pro zajímavost ještě uvedu výdělek z adsense a to od května do teď, který činí 112€ a to je myslím na naprosto bezúdržbový web celkem slušný výsledek.

Jestli tohle znamená ten „špatný odkazový profil“ tak asi i nadále budu dělat pro své weby špatné a zastaralé SEO, které evidentně funguje.

 

Pro ty, kdo mě ještě nešmírujou:


Pokud se chcete stát sponzorem tohoto mého blogspotu a mít na tomto místě svůj inzerát, není nic jednoduššího.
Více se dozvíte a vložit svůj inzerát můžete přímo TADY.


40 komentářů / Špatný odkazový profil? Další blábol samozvaných odborníků na SEO

  1.  Xero dne 13.08.2011 v 10.04 hod.

    Mam teda otazku, za co myslite, ze dostanete ban na googli, pretoze podla vas nic nie je zly a tym padom asi nikto ani ban nedostava.

  2.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 10.10 hod.

    Jaký ban? Vyzaření či penazlizaci ve výsledcích vyhledávání? Je spousta možností, jak web na černou listinu dostat. Většina z nich se ale týká Onpage faktorů, tedy toho, co může ovlivnit ten, komu web patří. Typickým příkladem mohou být například skryté texty na webech sloužící pouze k jejich podstrčení robotům, aby web považovali za něco, co není.
    Vyhledávače nepenalizují weby za něco, co nemohou jejich provozovatelé ovlivnit a kdo na váš web a odkzud odkazuje, to ovlivnit opravdu nejde. O tom jsem psal tady: http://owww.cz/registrujte-do-katalogu-svou-konkurenci-uskodite-ji-a-vy-vydelate/

  3.  Unikátní PR články web dne 13.08.2011 v 10.16 hod.

    Přesně tak. Kdyby něco jako „špatný odkazový profil“ existovalo, bylo by možné jednoduše škodit konkurenci registrací do katalogů a dalších pochybných webů. Takže si nemůžu nechat ujít skvělou příležitost pro selfpromo:

    Všichni běžte na můj web s PR články a přidávejte texty jako o závod. :)

  4.  JerryBestie web dne 13.08.2011 v 10.40 hod.

    Chapu uverejneni tohoto clanku, je to bulvarni tema, ocekavas flame. Ale drahy Petre, tentokrat je to fail jako prase. Uz jsem ti to nekolikrat doporucoval, over si fakta! Asi se shodneme na tom, ze na souhrny pocet zpetnych odkazu je nejlepsi pouzit Yahoo Site Explorer, kterej zobrazi odkaz z kdejake sracky. Takze uvedeny web http://www.caorle-it.cz ma dle YSE 345 BL. Z toho v jeho databazi jsou pouze dva odkazy z PR webu a to: prclanky.ehity.cz a http://www.iclanky.cz. Zbytek jsou odkazy z tvych vlastnich webu. Tzn. tvoje vlastni prolinkovani. Takze uz dokonce ani Yahoo tyto katalogy a PR weby nebere v potaz. Takze jsi to delal zbytecne. To ze ten web vydelava je zasluha jen tvojich vlastnich dalsich webu. Priste si to over predtim, nez napises clanek. I kdyz ono je to jedno, vid? Jde o neco jineho! :)

  5.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 10.56 hod.

    A jakže mi ty odkazy z katalogů a PR webů užkodili? Kde je „špatný odkazový profil“? To o čem ty píšeš (moje weby) to jsou patičky. Naprosto netématické, neobalené textem a ani jeden člověk na ně nekliká. Tedy také „špatné odkazy“.
    A ublížilo mi to nějak?
    Já na rozdíl od SEO šamanů píšu pouze ověřená fakta.

    Budu rád, když mi nebudeš podsouvat něco, co jsem nenapsal. Já netvrdím, že mi ty katalogy nějak výrazně pomohli (to nevím a nikdy jsem účinnost jich samotných nezkoumal) O tom tenhle článek není. Je o tom, že mi NEUŠKODILI. Nemám kvůli ním žádný „špatný odkazový profil“, nepenalizuje mě kvůli nim ani Seznam ani Google.

    Nebo máš pocit, že ty výsledky které ukazuji jsou důsledkem nějaké penalizace? Pokud ano, doufám, že vyhledávače budou penalizovat i mé ostatní weby 😀

  6.  JerryBestie web dne 13.08.2011 v 11.38 hod.

    Ono to spis vypada, ze pojem spatny odkazovy profil lze nahradit zadny odkazovy profil. Kontroloval jsem si ted BL u meho blogu, ktery jsem v zacatku registroval asi do stovky katalogu. Z te stovky jich YSE ted indexuje 2!!!!!!!!!!
    Co z toho plyne? Ze registraci do katalogu a free PR webu neziskate zadne odkazy, zadnou navstevnost, proste nic.
    Navic do Ceska vtrhla Panda, takze registrace je pro opravdove dobrodruhy.
    Kazdopadne ti dekuji za clanek. Netusil jsem, ze Yahoo uz tyto odkazy ignoruje. Chtel jsem jeden web zkusit protlacit pres katalogy a PR weby, ted vidim, ze je to zbytecne.

  7.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 11.49 hod.

    Vidím, že flame se nevyhneme. Flamewar začíná na tomto webu nejčastěji tehdy, když někdo reaguje na něco, co v článku není a to je přesně tento případ. Píšeš o tom, že katalogy a PR weby nepomáhají (nebo pomáhají ale velmi málo) já píšu o tom, že NEŠKODÍ – nemám kvůli nim žádný „špatný odkazový profil“ a o tom tento článek je takže kdo tu vyvolává flame jsi ty, který reaguješ na něco, co nepíšu.
    A abys to pochopil, opět uvedu svůj oblíbený příklad.
    Já tvrdím „jablko je sladké“ a ty mi to vyvracíš argumentem „To není pravda, jsi úplně mimo. Ověř si fakta, protože to co píšeš je špatný. Citrón je kyselý!“.

    Takže milý Jerry, vím proč jsi tohle napsal. Vím kam tím míříš, jsi už holt takový a chápu tvůj záměr. Jen jsi tentokrát opravdu mimo. Už mockrát jsem ti psal, že máš reagovat na to, co píšu a né na něco jiného. Příště se zamysli než napíšeš komentář. Tobě jde ale o něco jiného. Viď. :)

  8.  JerryBestie web dne 13.08.2011 v 11.54 hod.

    Ale ja pisu k tematu tohoto clanku. Tak pro ty mene chapave. Na zaklade zjisteni, ze i Yahoo jiz nyni ignoruje tyto odkazy dochazi k potvrzeni tveho clanku a to: SPATNY ODKAZOVY PROFIL Z KATALOGU A PR WEBU NEMUZE USKODIT, PROTOZE HO VSICHNI JIZ IGNORUJI – CILI NEMUZE USKODIT NECO CO NEEXISTUJE!
    Je to dostatecne k tematu? Bo lip to uz neumim. 😀

  9.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 11.59 hod.

    Ovšem tento článek je reakcí na blboly SEO šamanů, kteří tvrdí, že tyto odkazy mohou uškodit.
    Chápu že to líp neumíš. Lépe to ani nejde. Konečně jsi možná pochopil, o čem píšu. Špatné odkazy opravdu nemohou uškodit a prezentovat „špatný odkazový profil“ jako něco, co uškodí vašemu webu, je proto pitomost a o tom celém ten článek je. O tom, že všichni SEO šamani, kteří tvrdí, že vám některé odkazy mohou uškodit, plácaj bláboly.

  10.  JerryBestie web dne 13.08.2011 v 12.04 hod.

    Tak to jsem rad, ze jsme se shodli na tom, ze registrace do katalogu a free PR webu je k nicemu a je tedy zbytecna. Zaroven jsme se shodli na tom, ze pokud je neco zbytecne a bez vyznamu, tak to v zadnem pripade nemuze nikomu uskodit.
    No klobouk dolu. Takovy myslenkovy posun behem jednoho dopoledne jsem u tebe necekal. 😀

  11.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 12.09 hod.

    Já své myšlenky nikam neposunul. Já píšu konstantě to samé. Že odkazy z jiných webů mi nemohou uškodit 😀
    To ty jsi se dohadoval úplně o něčem jiném.

    Už se těším, čím budeš argumentovat, až napíšu o tom, že odkazy z patiček pomáhají, protože „patička“ je další takové zaklínadlo novodobých SEO šamanů a patičkové odkazy jsou také součástí jejich „špatného odkazového profilu“.

    Web, který jsem tady uváděl je tedy prolinkovaný POUZE tím nejhorším možným způsobem a ejhle, ono to pořád funguje.

    Seznam i Google ignoruje patičkové odkazy, odkazy z katalogů i PR článků a přesto, web prolinkovaný POUZE takto, je na prvních pozicích a vydělává.

    Už si připrav důvod, proč začít flame. Dávám si toto patičkové téma do poznámek 😀

  12.  JerryBestie web dne 13.08.2011 v 12.12 hod.

    Budes se divit, ale i me patickove (sidebarove) odkazy pomahaji. Tady se shodneme.

  13.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 12.21 hod.

    No to je snad zázrak. Ty alespoň v jednom bodu nesouhlasíš s tím, co hlásají novodobí lepší SEO šamani 😀
    To pak ale nebude žádná legrace o tom psát. No třeba se najde někdo jiný, kdo se se mnou na toto téma pustí do rozepře.

  14.  Lydie web dne 13.08.2011 v 12.52 hod.

    Mám na svých kilometry dlouhých stránkách ověřené, že patičkové odkazy jsou naprosto k ničemu. I crawler usne už v půlce stránky. Proto je také mohu s klidným svědomím plamenně prohlásit za zcela neškodné, až zbytečné.

    Jinak kluci super – dvojitá svatozář, to se tu hned tak nevidí :-O

  15.  Drago web dne 13.08.2011 v 12.54 hod.

    Google penalizaci za masivní linkbuilding samozřejmě dává, ale to je velký extrém. Poslední co to zkoušel musel během pár dnů vytvořit 10K velmi nekvalitních zpětných odkazů. To snad ani na českém trhu nejde udělat. Navíc, než dostaneš penalizaci tak to trvá minimálně 3 – 4 týdny.

    http://404m.com/2011/03/15/jak-vypada-penalizace-za-masivni-linkbuilding/

    Mimochodem před ním se o to pokoušelo víc lidí, ale protože to prokecli tak na jejich stránky odkazovaly klasické „regulérní“ odkazy a k penalizaci nedošlo.

  16.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 13.39 hod.

    No už se těším na dohadování s Lydií u článku, který napíšu o užitečnosti patičkových odkazů. To bude parádní flame, kde se budu moci opřít nejen o fakta, ale i o Jerryho souhlasná stanoviska.

    Drago: to co popisuješ ty a ten šoumen co na něj odkazuješ není penalizace, ale běžný jev, kdy Google nové stránky hodnotí podle úplně jiného algoritmu a to do doby, než ty stránky zařadí do běžného indexu a pošle je dle důležitosti stránky tam, kam si to skutečně zaslouží.
    Pohořelo na tom spousta nezkušených webmasterů, kteří se dostali rychle nahoru a za pár týdnů po jejich webech neštěkl ani pes a to i přesto, že žádný masivní linkbuilding neuskutečnili.
    I tohle je zajímavé téma a zkusím o něm v budoucnu papsat pár řádků. Dávám si to do poznámek.

  17.  Lydie web dne 13.08.2011 v 13.44 hod.

    Netěš se.
    Nechci tě rozčilovat.
    Nebudu ti odporovat.
    Jsem strašně hodná.
    Ale patičkové odkazy jsou naprd.

  18.  Vembl web dne 13.08.2011 v 13.47 hod.

    Já si Petře myslím, že špatný odkazový profil existuje. Váš web není moc dobrým příkladem, protože se nejedná o nějakou středně až hodně konkurenční oblast, takže tam i ty PR články a katalogy mají nějakou miniváhu, která vám postačí k tomu, abyste se dostal nahoru – není totiž příliš mnoho konkurence.

    Celý ten problém je v tom, že k tomu, abyste uspěl ve vyhledávačích je potřeba různorodost odkazů. Na web by měly vést odkazy z různých zdrojů (katalogy, pr, fóra, odkazy z tématických webů, apod.). Kdybyste zkusil nějakou konkurenčnější oblast, tak by vám PR články ani katalogy prostě a jednoduše nepomohly.

    Navíc jak říká Jerry, vedou na váš web i odkazy z vašich vlastních webů, takže výsledek toho vašeho zkoumání nemá žádnou vypovídající hodnotu.

    V konkurenčnější oblasti by vám samotné katalogy a PR články vůbec nepomohly (ale ani neuškodily).

  19.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 14.04 hod.

    A je to tu zpátky.
    Tenhle článek není o tom, co je dobré, lepší nebo nejlepší. Tento článek je o tom, co mému webu neublíží a mému webu opravdu neublíží „špatné odkazy“.
    Co se různorodosti odkazů týká, tam souhlasím a plánuji o tom také napsat. Já to nazývám diverzifikace (rozložení) odkazů. V tom jsme ve shodě a je to opravdu ta nejlepší cesta. Ovšem jak už jsem mockrát psal, tento článek není o tomto. Je o tom, že odkazy odjinud mi nemohou uškodit a „špatný odkazový profil“ je prostě jen strašák vyteoretizovaný SEO šamany, kteří se snaží šířením svých mouder budovat mezi lidmi dojem, že jen oni jsou ti odborníci a ti ostatní vám to mohou jen zhoršit.

  20.  meisss dne 13.08.2011 v 14.12 hod.

    2000Kč za tři měsíce? Takovou částku dělám pasivně někdy i za jeden den.

  21.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 14.17 hod.

    Tak to gratuluju a mám radost za tebe. Co se podělit o nějaké zkušenosti? Budeme ti všichni vděční. Asi ne co? Máš moc práce? Nebo nechceš prozrazovat své know how? Nebo jsi jen usmrkanec, co se neumí ani podepsat a jen si honí triko v internetové diskusi?

  22.  Vembl web dne 13.08.2011 v 15.01 hod.

    Petr Jeník: Vysvětlím to trochu lépe proč si myslím, že špatný odkazový profil existuje… :).

    Řekněme, že máte nový web na téma třeba zábava (vtipy, videa, apod.). Zde je velká konkurence.

    Nyní napíšete unikátní obsah a dáte ho na web. Nevedou na něj žádné odkazy. Následně budete budovat odkazy po dobu půl roku pouze z takzvaných low-quality webů (pr články, katalogy, apod.). Po půl roce budou vaše pozice stále nic moc a nikam se moc neposunete dokud nezískáte alespoň jeden pořádný odkaz z nějakého autoritativního webu.

    Pokud byste ale udělal to, že namísto odkazů stovek odkazů mrzké kvality získáte dva kvalitní odkazy z autoritativních webů, dosáhnete mnohem lepších pozic a mnohem dříve než při použití těch low quality odkazů.

    Druhý problém se špatným odkazovým profilem je to, že odkazy z pr článků a katalogů fungují pouze dočasně – do doby dalšího updatu algoritmu (viz. Panda a způsob jakým naložil s weby jako je EzineArticles, apod.). Špatný odkazový profil se proto nemusí projevit hned, ale pokud se na vyšší pozice dostanete s pomocí low quality linků, nebudou vaše pozice dlouhodobé.

    Takže asi tak.

  23.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 15.15 hod.

    A proč mi pořád vysvětluješ, co je horší a co lepší?
    Já napsal, že „špatné odkazy“ mi nemohou uškodit a ty mi vysvětluješ, že existují lepší odkazy než jsou odkazy z katalogů. To už mi hlava opravdu nebere. Je to natvrdlost nebo záměr?

  24.  Lydie web dne 13.08.2011 v 15.25 hod.

    Vembl vysvětluje, že špatné odkazy mohou ublížit. Sice ne webu, ale webmasterovi.
    Když budeš dělat mraky neefektivních odkazů, nebudeš mít čas vydělávat jinak. Protože jak podotknul meisss, ze sedmi stovek na měsíc nevyžiješ.
    Takže jestli to chápu, Petr obhajuje neškodnost špatných odkazů pro web a Vembl varuje před špatnými odkazy z hlediska vlivu na webmasterovo živobytí. Potud máte oba pravdu a není proč se hádat. Pokud ale webmaster chce tímto způsobem dosáhnout například vlastní zhubnutí, když už jiné metody nezabraly, pak Vembl nemá pravdu.

  25.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 15.35 hod.

    Ale ani o tom článek nebyl. Článek je o tom, že špatné odkazy nemohou ublížit webu.

  26.  Lydie web dne 13.08.2011 v 15.47 hod.

    Nesouhlasím a cituji:
    – Seznam a hlavně Google vám přiřadí nálepku lumpů
    – Podle těchto borců bych tak měl mít cosi, jako „špatný odkazový profil“

    Musíš psát jasně!
    Jak si z toho má člověk udělat obrázek, zda se to týká webu nebo autora špatných odkazů? Dřív tu byly pojmy kádrový profil, stranický profil i třídní profil. A všem bylo jasné, že se to netýká webu. Možná proto, že nikdo nevěděl, co je to web.

  27.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 15.55 hod.

    samozřejmě
    pokaždé, když dojdou racionální argumenty, začíná se hloupě slovíčkařit a překvapilo by mě, kdyby to dnes bylo jinak.
    pokud máte ještě něco k tématu, budu rád reagovat jinak je to myslím zbytečné

  28.  georgejc web dne 13.08.2011 v 16.06 hod.

    Tak to vypadá, že jste se usnesly, že pr katalogy a katalogy nepomáhají, tak co teda skutečně pomáhá?

  29.  Lydie web dne 13.08.2011 v 16.25 hod.

    Tak pardon, pane Jeník, mělo to být jen pro pobavení publika. Už se nezlobte. Tvořím Vám přece i s těmi unadávanějšími Bestiemi obsah webu. Nebo jde o něco jiného?
    Smála jsem se právě tomu slovíčkaření na obou stranách barikády.

    Takže k tématu špatnosti odkazů z katalogů: Před dvěma a něco lety jsem svůj první web pustila do světa a postupně jej v začátcích horlivě zaregistrovala do asi tisícovky katalogů. Byla to pakárna, protože jsem texty nedávala duplicitně, ale skoro vždy trošku změnila. Výsledkem tohoto špatného odkazového profilu bylo 1. místo webu na Seznamu i na Google na spoustu klíčových slov, které se vyskytovaly v textu odkazů (focení těhotných,…).
    Během času většina těchto katalogů zmizela z virtuálního světa a s nimi i moje špatné odkazy. Jenže mezitím, díky docela slušné návštěvnosti webu z vyhledávačů (z katalogů minimum) a díky sdílnosti nastávajících maminek na různých fórech vznikla spousta odkazů tzv. přirozených. Odkazy ze zmizelých katalogů tak byly nahrazeny. K tomu v klidu přibylo pár nenásilných výměn, (hlavně díky stránkám seo-servisu) a tak bez velkého snažení se pozice téměř všech tehdejších klíčových slov umisťují dost dobře i dnes, přestože některým nabízeným službám se už spíš vyhýbám a přemýšlím, co s webem dál.
    Takže závěr je pouze ten, že před rokem či dvěma lety odkazy z katalogů webu rozhodně neubližovaly, ale pomáhaly a taky nevěřím, že webu ubližují dnes. Jak pomáhají, to je další otázka.

  30.  Petr Jeník dne 13.08.2011 v 16.53 hod.

    Já katalogy už nepoužívám.
    Význam mají, ale tak minimální, že platit registrátora se mi nevyplatí a čas nad tím strávený by mě vyšel ještě dráž než ten registrátor.

    PR články fungují. Neřekl jsem že ne. Tady jsem o tom psal: http://owww.cz/pr-weby-funguji-docela-dobre-jen-musite-vedet-jak-tady-je-navod/

    A nejde mi o obsah webu. Jde mi o psaní faktů a pokud někdo fakta vyvrací hloupostmi, dohaduju se. Nerad se ale dohaduju slovíčkařením.

  31.  Lydie web dne 14.08.2011 v 20.41 hod.

    To už zní docela hezky…
    Ještě by bylo hezké vrátit druhý či poupravit první příspěvek meissse, když už se nám dodatečně představil. Pak vypadá jako ještě větší mastňák, i když se to snažil napravit.

    Nechť zavládne mír v tomto wigwamu, zapáleny jsou dýmky míru a stáda bizonů, která bílý muž vyhnal zpátky do dalekých pastvin 404m (odkud vlastně i přišli, že?) zase se občas vrátí do těchto prérií. Ať už za seobulvárním pobavením, jak bylo jejich původním úmyslem nebo za duševní pastvou, kterou jim nyní nabízí bílý muž.

    Howgh!

  32.  Václav Bartoš web dne 14.08.2011 v 20.57 hod.

    Ahoj Petře, tleskám a zároveň přispívám svým prvním komentářem pod Tvé postřehy. Cením si na nich, že je píšeš vždy na nějaké to ožehavé téma v očekávání bouřlivé reakce. Velmi se mi zamlouvá, že se na komentářích odkrývá skutečná fundovanost těch, kteří kritizované služby poptávají či poskytují. K tématu registrací do katalogů doporučuji seriál Jardy Fišera „Hromadná registrace do katalogů je zbytečná investice“ na Blabol.cz, určitě se shodnete. A obdivuji Tě, že máš nervy na tyhle jalové diskuse. Internetová reklama má to kouzlo, že to nejsou žádné čáry, ale je přesně měřitelná. Snad Ti oponenti začnou konečně argumentovat čísly a ne juvenilními námitkami.

  33.  Petr Jeník dne 15.08.2011 v 8.29 hod.

    Lydie: popořádku:
    1 – Smazal jsem v komentech pod tímto článkem jediný příspěvek a to nějaký odkaz – ani jsem nekoukal, kdo to napsal a co to bylo. Jestli to bylo od meissse a bylo to nějaké vysvětlení, tak nevím. Já takovéto komentáře považuju za spam a mažu je.
    2 – 404m.com je blog, který dlouhodobě sleduju. Jestli se ptáš ale na to, zda s ním mám něco společného, tak nemám vůbec nic.

    Václav Bartoš: Anoj. Díky za reakci. Potěšila 😀

  34.  Lydie web dne 15.08.2011 v 13.01 hod.

    Ad 1 – OK

    Ad 2 – chtěla jsem jen naznačit, že spousta předchozích diskutujících, přijduvších z Dragova článku (i moje maličkost), předpokládala, že jdou na tento blog za zábavou. A to konečně za zábavou v oboru, o němž si (bláhově) myslí, že mu rozumí. Proto se snažili hlavně provokovat. Zřejmě s občasným úspěchem 😉

    3 – Po přečtení několika článku musím uznat, že zábava není to jediné, proč sem budu dál zavítávat a další články si hezky pozpátku pročtu (nebrat za slovo, prosím)

    4 – Námět na článek: Jak SEOptimalizují obrázky?

  35.  Petr Jeník dne 15.08.2011 v 13.22 hod.

    Díky

    Jen upřesnění k Dragovo blogu – troufám si říci, že můj web přivedl na 404m více čtenářů, než kolik jich přišlo odtamtud sem. Jsem samozřejmě rád, že o mě Drago napsal, ale že většina mých čtenářů pochází odtamtud, to pravda myslím není. Usuzuji podle toho, že owww.cz má větší návštěvnost než zmiňovaný web 404m.com (na adexpert.cz, kde Drago reklamu prodává, deklaruje měsíčně 31000 impresí, owww.cz má více a to tak že docela výrazně)

  36.  Lydie web dne 15.08.2011 v 14.08 hod.

    Taky nepíšu o čtenářích, ale o bizonech. Ale to zase slovíčkařím. Čtenáři chtějí číst, bizoni trkat 😉

    Spolupráci příbuzných blogů, nejlépe ve formě odkazů na zajímavé články, pokládám za užitečnou. Na 404m jsem přišla od Jirky Klíra (pagerank.jklir.net) díky svému schizofrenickému sledování ranků a díky jeho odkazům.

    PS: U mě počet impresí dost záleží na tom, co mám právě na sobě 😉

  37.  Petr Jeník dne 15.08.2011 v 14.17 hod.

    Nepochopil jsem to P.S.
    Prosím o vysvětlení – to mě zajímá 😀

  38.  Lydie web dne 15.08.2011 v 14.35 hod.

    Princip je jednoduchý. V počtech někdy funguje nepřímá úměra.
    Howgh 😉

  39.  Petr Jeník dne 15.08.2011 v 14.51 hod.

    To jsem pochopil 😀
    Jen mi to nedává moc smysl – tím míň toho máš na sobě, tím více klikáš – ale proč? 😀

  40.  Lydie web dne 15.08.2011 v 15.11 hod.

    Neklikám. Klikají chlapi kolem. Impresáci.



Štítky: , , ,